• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

2

وزیر اقتصاد: خبرهای خوشی برای تجارت مردم استان بوشهر داریم

  • کد خبر : 4331
  • 16 مهر 1400 - 16:20
وزیر اقتصاد: خبرهای خوشی برای تجارت مردم استان بوشهر داریم

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست به گزارش ایرنا، سیداحسان خاندوزی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگاران در بندرگناوه درباره برنامه‌های پیشرو برای مردم بنادر استان بوشهر در حوزه کالای همراه ملوان و تجارت دریایی افزود: تجارت و بازرگانی شغل، درآمد و راه امرار معاش بخش عظیمی از مردم استان بوشهر است و با آن […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

به گزارش ایرنا، سیداحسان خاندوزی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگاران در بندرگناوه درباره برنامه‌های پیشرو برای مردم بنادر استان بوشهر در حوزه کالای همراه ملوان و تجارت دریایی افزود: تجارت و بازرگانی شغل، درآمد و راه امرار معاش بخش عظیمی از مردم استان بوشهر است و با آن چیزی که تحت عنوان کالای قاچاق مطرح می‌شود تفاوت دارد و نباید آنها را در هم آمیخت.

وی اظهارکرد: مسئله رونق سالم اقتصاد استان بوشهر از طریق تجارت بازرگانی را با اهداف تولید ملی و کمک کردن به رونق تولید ملی  که امسال رهبر انقلاب را بر همین عنوان مزین کردند، پیگیری خواهیم کرد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: در این ارتباط ظرف هفته‌های آینده، آیین نامه‌های جدیدی ابلاغ خواهد شد که هم نگرانی فعالان اقتصادی بوشهر برطرف خواهد شد و هم امکان سوء استفاده کردن از این فرصت ها و ضربه زدن به تولید ملی به حداقل خواهد رسید.

وی بیان کرد: باحضور در شهرستان گناوه ابلاغ سلام گرم رئیس جمهوری به مردم این دیار رسانده شد و  گفت وگوی مفصلی با مردم داشتیم که آنها را در شورای اداری استان بوشهر باحضور  رئیس جمهوری مطرح و در برگشت به تهران نیز  نتایج آنها را پیگیری خواهم کرد و  خبرهای خوشی برای مردم خونگرم استان بوشهر خواهیم داشت.

رئیس جمهوری به همراه اعضای هیات دولت و در قالب ششمین سفر استانی دولت سیزدهم صبح روز جمعه ۱۶ مهرماه وارد استان بوشهر شدند و در فرودگاه بین المللی استان مورد استقبال مسئولان قرار گرفتند.

در ششمین استانی سفر هیات دولت به استان بوشهر ۶  وزیر کابینه دولت سیزدهم، شامل وزیر کشور، راه و شهرسازی، نفت، نیرو، جهاد کشاورزی و اقتصاد و دارایی رئیس جمهوری را همراهی می کنند.

 براساس برنامه ریزی انجام شده وزیر نیرو به شهرستان‌های دشتی و تنگستان، وزیر جهاد کشاورزی در شهرستان‌های بوشهر و دشتستان و وزیر اقتصاد و دارایی به شهرستان‌های گناوه و دیلم سفر می‌کنند و وزیر راه و شهرسازی نیز روز گذشته به شهرستان های عسلویه، کنگان و دیر سفر کرد و پروژه های زیربنایی این مناطق را مورد بازدید قرار داد.

 وزیران  یادشده که معین دولت هستند علاوه بربررسی میدانی مسایل و مشکلات شهرستان ها در نشست شورای اداری شرکت می‌کنند و دیدارهایی با اقشار مختلف مردم و خانواده‌های شهدا و ایثارگران خواهند داشت.

همچنین محمد اسلامی معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان انرژی اتمی،دکتر انسیه خزعلی معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده، صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهوری و معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول و رئیس دفتر رئیس جمهوری نیز در بازدیدها ، دیدارها و جلسات سفر  رئیس جمهوری به استان بوشهر  آیت الله رئیسی را همراهی می کنند.

بازدید از شرکت صنعتی دریایی ایران ( صدرا)، منطقه ویژه اقتصادی و اسکله  شهید محلاتی ، دیدار با نخلداران اهرم مرکز شهرستان تنگستان، بازدید موزه شهید رئیسعلی دلواری، پروژه راه آهن بوشهر- شیراز – عسلویه و نیروگاه اتمی بوشهر از جمله برنامه هایی است که رئیس جمهوری پس از ورود به بوشهر انجام داده است.

شهرستان ساحلی گناوه در شمال استان بوشهر واقع است و شغل بیش از ۸۰ درصد مردم این منطقه به دریا وابستگی دارد.



لینک منبع

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=4331
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها