• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

3

وزیر خارجه خواهان همکاری حداکثری بلاروس درباره اتباع ایرانی گرفتار در مرز این کشور شد

  • کد خبر : 8498
  • 04 آبان 1400 - 18:28
وزیر خارجه خواهان همکاری حداکثری بلاروس درباره اتباع ایرانی گرفتار در مرز این کشور شد

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان عصر سه‌شنبه در تماس تلفنی با ولادیمیر ماکی وزیر خارجه بلاروس، درخصوص وضعیت اتباع ایرانی گرفتار در منطقه‌مرزی بلاروس و لیتوانی به بحث و رایزنی پرداخت. به گزارش ایسنا، امیرعبدالهیان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران درخصوص وضعیت این اتباع ایران نگرانی جدی […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

وزیر خارجه خواهان همکاری حداکثری بلاروس درباره اتباع ایرانی گرفتار در مرز این کشور شد

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان عصر سه‌شنبه در تماس تلفنی با ولادیمیر ماکی وزیر خارجه بلاروس، درخصوص وضعیت اتباع ایرانی گرفتار در منطقه‌مرزی بلاروس و لیتوانی به بحث و رایزنی پرداخت.

به گزارش ایسنا، امیرعبدالهیان با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران درخصوص وضعیت این اتباع ایران نگرانی جدی دارد، همکاری انسان‌دوستانه مقامات کنسولی و مرزبانی بلاروس جهت یافتن و ارائه‌ کمک‌های درمانی به این افراد و تسهیل دسترسی سفارت ایران به آنان جهت بازگشت آن‌ها به ایران را خواستار شد.
وزیر امور خارجه کشورمان با بیان اینکه اخبار نگران‌کننده‌ای از وضعیت این افراد در فضای مجازی منتشر شده است، همکاری حداکثری بلاروس خصوصا مرزبانی این کشور جهت کمک به آن‌ها را خواستار شد.
ولادیمیر ماکی وزیر خارجه بلاروس در این تماس با ارائه گزارشی از اقدامات وزارت خارجه این کشور جهت شناسایی و یافتن این افراد، بر آمادگی جدی مینسک جهت مساعدت حداکثری در این زمینه و ادامه تماس نزدیک با سفارت ایران تأکید کرد.
وزیر خارجه بلاروس با بیان اینکه لازم است اطلاعات بیشتری در خصوص موقعیت مکانی این افراد به دست بیاید، اطمینان داد که بلافاصله و به فوریت مجددا در این خصوص از مراجع ذی‌ربط استعلام نماید.
در این تماس طرفین درخصوص ادامه رایزنی تا تعیین سرنوشت و کمک به اتباع ایرانی گرفتار در منطقه مرزی، توافق نمودند.
دو طرف همچنین بار دیگر بر اراده خود جهت اجرایی کردن توافقات صورت‌گرفته در دیدار اخیر در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد جهت توسعه و تعمیق هرچه بیشتر روابط دو کشور روابط تأکید کردند.
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=8498
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها