• امروز : پنج شنبه - ۴ تیر - ۱۴۰۵
  • برابر با : Thursday - 25 June - 2026

اخبار ویژه

ویدیو/فسلفی: مسئولان دشمن شادکن نباشند/پوردهقان: صاحبان تریبون اختلاف را به خیابان نبرند قالیباف: بدون دیپلماسی، زحمت عرصه میدان به ثمر نخواهد نشست پویش ملی «۲۵ درجه؛ قرار همدلی»  نقش مهمی در کاهش مصرف برق دارد/ایران را با هم روشن نگه داریم فارس رتبه دوم کشور در حوزه نرخ‌نامه‌های صنفی است واکنش مهاجرانی به تخریب و تهدید رئیس‌جمهور لهستان بالاترین نشان افتخارش را از زلنسکی پس گرفت! جنگ اسرائیل و حزب الله شدت گرفت / تلاش برای عملیات ترور در ادلب/ بمباران فسفری رژیم صهیونیستی/ هشدار صنعا به تل آویو دست به ماشه آماده حراست از امنیت ملی درصورت بدعهدی دشمن هستیم   آینده روابط ایران با همسایگان به کیفیت تفاهم تهران-واشینگتن گره خورده است مبلغ اجاره بها را چه کسی تعیین می کند؟ ویدیو| ورود کریستیانو رونالدو به استادیوم بسیج ۷ هزار نیروی هلال‌احمر برای پوشش مراسم تشییع رهبر شهید انقلاب اسلامی انتصاب هاشم انصاری جابری به عنوان دبیر حزب خدمت استان فارس اجرای قراردادهایی به ارزش یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در سطح استان/ انعقاد تفاهم‌نامه‌ای برای ایجاد نیروگاه خورشیدی پنج مگاواتی برای شهرداری‌های استان فارس اجرای برنامه های متنوع با هدف جلب مشارکت فعال شهروندان در زمینه حفاظت از محیط زیست همزمان با هفته محیط زیست

30

وزیر دادگستری: دولت سیزدهم اعتماد از دست رفته را به مردم بازمی‌گرداند

  • کد خبر : 12001
  • 13 آبان 1400 - 12:41
وزیر دادگستری: دولت سیزدهم اعتماد از دست رفته را به مردم بازمی‌گرداند

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست به گزارش ایرنا، امین حسین رحیمی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان های گرمسار و آرادان که به صورت مشترک در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمسار برگزار شد افزود: اعتماد مردم به دولت به علت بی‌توجهی سال های گذشته کم شده اما دولت سیزدهم […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

به گزارش ایرنا، امین حسین رحیمی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان های گرمسار و آرادان که به صورت مشترک در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمسار برگزار شد افزود: اعتماد مردم به دولت به علت بی‌توجهی سال های گذشته کم شده اما دولت سیزدهم مصمم به رفع این مشکل است.

وی اظهار داشت: آیت الله رئیسی به عنوان رییس جمهوری منتخب ملت با حضور در مناطق مختلف و حضور در میدان، تلاش می کند با شناسایی مشکلات مردم، باری از دوش آنان بردارد.

وی تعامل و همکاری بین سران قوا، افزایش کارآمدی دولتمردان و مسولان دستگاه های اجرایی و مبارزه با فساد و رانت خواری را از جمله عوامل مهم و تاثیرگذار در جلب اعتماد عمومی ذکر کرد.

وزیر دادگستری با بیان اینکه باید از تمام توان و امکانات برای رفع مشکلات مردم استفاده کنیم، صریح کرد: رییس جمهوری همواره بر لزوم برخورد مناسب مسولان دستگاه های اجرایی با مردم تاکید دارند و به هیچ عنوان بی‌احترامی به آنان را نمی پذیرند.

رحیمی گفت: دولت سیزدهم در صدد افزایش کارآمدی و کارایی مسولان است تا در قالب آن علاوه بر رفع مشکلات مردم زمینه توسعه بیش از پیش کشور در بخش های مختلف را نیز فراهم کند.

وی بر لزوم نظارت جدی دولتمردان و مسولان دستگاه های اجرایی در مبارزه با فساد و رانت خواری تاکید کرد و افزود: سلامت کارکنان دستگاه های اجرایی از جمله عوامل موثر در جلب اعتماد از دست رفته است.

وی با بیان اینکه با سفر به گرمسار و آرادان از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات قرار گرفتم، گفت: معضلات این شهرستان ها در جلسه عصر امروز شورای اداری استان سمنان با حضور رییس جمهوری مطرح و پس از بررسی و جمع بندی نهای، متناسب با آن تصمیم گیری خواهد شد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهوری و هیات همراه امروز پنجشنبه از فرودگاه سمنان وارد استان شد.

به گزارش ایرنا، اعضای کابینه دولت سیزدهم به نمایندگی از آیت الله رئیسی امروز به نقاط مختلف هشت شهرستان استان سمنان سفر کرده اند تا ضمن بازدید از واحدها و طرح های مختلف، از نزدیک با مسایل شهرستانها آشنا شوند و به مشکلات مردم در موضوعات مختلف رسیدگی کنند.

شهرستان میامی در شرق استان سمنان میزبان سید امیر حسین مدنی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رییس‌جمهوری، شهرستان های گرمسار و آرادان میزبان امین حسین رحیمی وزیر دادگستری، شهرستان دامغان میزبان بهرام عین‌الهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و شهرستان‌های گرمسار، سرخه و مهدیشهر میزبان سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهادکشاورزی هستند.

سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت به نمایندگی از رییس جمهوری به شهرستان شاهرود سفر کرده است و رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی  از شب گذشته از چند طرح عمرانی در شهرستان سمنان بازدید کرده است و چند بازدید دیگر در برنامه دارد. سید عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز اکنون از چند طرح تاریخی و سرمایه گذاری گردشگری در شهرستان‌های سمنان و مهدیشهر بازدید می کند.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=12001
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها