• امروز : یکشنبه - ۷ تیر - ۱۴۰۵
  • برابر با : Sunday - 28 June - 2026

اخبار ویژه

شهردار شیراز نایب‌رئیس انجمن کلان‌شهرهای جهان شد احیای بختگان و طشک یک پروژه مقطعی نیست؛ بلکه فرایندی مداوم، علمی و بین‌بخشی است واردات خودرو در منطقه آزاد فقط برای فعالان اقتصادی مجاز است پیش‌بینی قهرمانی پرتغال در جام جهانی با تجویز جاوگر معروف؛ رونالدو باید ۳۴ نوشیدنی الکلی را در رودخانه بریزد! توصیه‌های پیشگیرانه برای محافظت از پوست، چشم و سیستم ایمنی بدن در برابر آفتاب ویدیو/فسلفی: مسئولان دشمن شادکن نباشند/پوردهقان: صاحبان تریبون اختلاف را به خیابان نبرند قالیباف: دستگاه قضا گام‌های مؤثری در جهت افزایش تقویت سرمایه اجتماعی برداشته است قالیباف: بدون دیپلماسی، زحمت عرصه میدان به ثمر نخواهد نشست پویش ملی «۲۵ درجه؛ قرار همدلی»  نقش مهمی در کاهش مصرف برق دارد/ایران را با هم روشن نگه داریم بهره‌گیری از فناوری «شناساگر زیستی» در تصفیه‌خانه های آب شرب آذربایجان غربی فارس رتبه دوم کشور در حوزه نرخ‌نامه‌های صنفی است واکنش مهاجرانی به تخریب و تهدید رئیس‌جمهور لهستان بالاترین نشان افتخارش را از زلنسکی پس گرفت! جنگ اسرائیل و حزب الله شدت گرفت / تلاش برای عملیات ترور در ادلب/ بمباران فسفری رژیم صهیونیستی/ هشدار صنعا به تل آویو دست به ماشه آماده حراست از امنیت ملی درصورت بدعهدی دشمن هستیم  

31
وزیر نفت

وزیر نفت: صادرات فرآورده‌های نفتی از دو هفته آینده آغاز می‌شود

  • کد خبر : 10923
  • 11 آبان 1400 - 15:08
وزیر نفت: صادرات فرآورده‌های نفتی از دو هفته آینده آغاز می‌شود
وزیر نفت گفت: در این جلسه در خصوص وضعیت صنایع بالادست و پایین دست نفت برنامه‌های این وزارتخانه را به نمایندگان مجلس ارائه کردم، ضمن اینکه در بحث فروش نفت، میعانات نفتی، صادرات و فروش داخلی هم گزارشی را ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست، جواد اوجی وزیر نفت بعد از حضور در جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگوی تلویزیونی در توضیح جزئیات این نشست گفت: در این جلسه در خصوص وضعیت صنایع بالادست و پایین دست نفت برنامه‌های این وزارتخانه را به نمایندگان مجلس ارائه کردم، ضمن اینکه در بحث فروش نفت، میعانات نفتی، صادرات و فروش داخلی هم گزارشی را ارائه کرد.

وی افزود: با کمک همگان الحمدلله در موضوع فروش نفت وضعیت خیلی بهتر از گذشته است و با استفاده از توان و ظرفیت داخلی و خارجی در این زمینه کارهای خوبی صورت گرفته است.

وزیر نفت تصریح کرد: تهاتر نفت و به ویژه تهاتر نفت جهت سرمایه‌گذاری در طرح‌های مختلف اقدامات خوبی در دولت انجام شده و برنامه‌های خوبی مشخص شده که به زودی کلید خواهد می‌خورد.

اوجی گفت: در بحث فروش فراورده‌های نفتی بعد از تامین نیازهای داخلی موضوع صادرات را در دستورکار قرار دادیم که از دو هفته آینده صادرات هم خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: سرمایه گذاری در میعانات نفتی و میعانات گازی و حفظ و نگهداشت تولید و همچنین بهینه سازی مصرف انرژی و تامین نفت کوره و نفت گاز برنامه‌هایی را در نظر داریم.

وزیر نفت اظهار داشت: با برنامه‌های وزارت نفت و اقدامات دولت سیزدهم به دنبال افزایش ظرفیت پالایشگاهی در کشور هستیم که در ۴ تا ۵ سال آینده ظرفیت پالایشی ما به ۱٫۴ میلیون تن در روز خواهد رسید.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=10923
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه خبری طلوع سیاست
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها