• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024

اخبار ویژه

صریح و شفاف با مردم؛ مروری بر ۹ گفت‌وگوی تلویزیونی رئیس جمهور پیام تبریک رییس شورای اسلامی استان فارس به سرپرست اداره کل بازرسی و ارزیابی عملکرد استان ها شوراها و دهیاری های فارس خسارات ناشی از سیل را به شورای استان اعلام کنند اهدای لوح تقدیر از سوی رییس شورای عالی استان های کشور به شهردار شیراز جامعه منتظر شفاف سازی وزارت جهادکشاورزی و برخورد با متخلفان مهلت چهرماهه برای شوراها و شهرداری ها برای تایید گزارش صورت های مالی و تفریغ بودجه لیست انتخاباتی شورای وحدت منتشر شد لیست نهایی «ائتلاف امناء» برای دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران+ اسامی شهرستان خفر به عنوان شهرستان هدف گردشگری معرفی شود اعلام حمایت جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در فارس از دکتر سید اسماعیل حسینی و حاج ابراهیم عزیزی اعلام حمایت موسسه شهید سردار تهرانی مقدم در استان فارس از دکتر سید اسماعیل حسینی اعلام حمایت اتحادیه تعاونی تامین نیاز استادکاران و کارگران فصلی استان فارس از دکتر سید اسماعیل حسینی قیمت دلار در بازار باز هم پایین تر می آید؟ سابقه نامزدتان را در سامانه «انتخاب ایران» بخوانید همایش باشکوه گردهمایی ایلات و عشایر در حمایت از دکتر سید اسماعیل حسینی در مهدیه صدرا برگزار شد / مردی از جنس مردم

3
وزیر نفت

وزیر نفت: صادرات فرآورده‌های نفتی از دو هفته آینده آغاز می‌شود

  • کد خبر : 10923
  • 11 آبان 1400 - 15:08
وزیر نفت: صادرات فرآورده‌های نفتی از دو هفته آینده آغاز می‌شود
وزیر نفت گفت: در این جلسه در خصوص وضعیت صنایع بالادست و پایین دست نفت برنامه‌های این وزارتخانه را به نمایندگان مجلس ارائه کردم، ضمن اینکه در بحث فروش نفت، میعانات نفتی، صادرات و فروش داخلی هم گزارشی را ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست، جواد اوجی وزیر نفت بعد از حضور در جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگوی تلویزیونی در توضیح جزئیات این نشست گفت: در این جلسه در خصوص وضعیت صنایع بالادست و پایین دست نفت برنامه‌های این وزارتخانه را به نمایندگان مجلس ارائه کردم، ضمن اینکه در بحث فروش نفت، میعانات نفتی، صادرات و فروش داخلی هم گزارشی را ارائه کرد.

وی افزود: با کمک همگان الحمدلله در موضوع فروش نفت وضعیت خیلی بهتر از گذشته است و با استفاده از توان و ظرفیت داخلی و خارجی در این زمینه کارهای خوبی صورت گرفته است.

وزیر نفت تصریح کرد: تهاتر نفت و به ویژه تهاتر نفت جهت سرمایه‌گذاری در طرح‌های مختلف اقدامات خوبی در دولت انجام شده و برنامه‌های خوبی مشخص شده که به زودی کلید خواهد می‌خورد.

اوجی گفت: در بحث فروش فراورده‌های نفتی بعد از تامین نیازهای داخلی موضوع صادرات را در دستورکار قرار دادیم که از دو هفته آینده صادرات هم خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: سرمایه گذاری در میعانات نفتی و میعانات گازی و حفظ و نگهداشت تولید و همچنین بهینه سازی مصرف انرژی و تامین نفت کوره و نفت گاز برنامه‌هایی را در نظر داریم.

وزیر نفت اظهار داشت: با برنامه‌های وزارت نفت و اقدامات دولت سیزدهم به دنبال افزایش ظرفیت پالایشگاهی در کشور هستیم که در ۴ تا ۵ سال آینده ظرفیت پالایشی ما به ۱٫۴ میلیون تن در روز خواهد رسید.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=10923
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه خبری طلوع سیاست
   

نوشته های مشابه

18اردیبهشت
صریح و شفاف با مردم؛ مروری بر ۹ گفت‌وگوی تلویزیونی رئیس جمهور
گفت‌وگوی تلویزیونی آیت‌الله رئیسی با مردم بررسی می‌کند؛

صریح و شفاف با مردم؛ مروری بر ۹ گفت‌وگوی تلویزیونی رئیس جمهور

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها