• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

5
وزیر ورزش:

پیگیر احیای قانون ۰.۲۷ درصد خواهیم بود

  • کد خبر : 6606
  • 29 مهر 1400 - 23:48
پیگیر احیای قانون ۰.۲۷ درصد خواهیم بود
وزیر ورزش و جوانان گفت: با تاکید براینکه حتما پیگیر قانون ۰.۲۷ درصد خواهیم بود تا احیا شود و تلاش خواهیم داشت که در بودجه جای داشته باشد،

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست، حمید سجادی هزاوه ۲۹ مهرماه در نشست وزیر ورزش و جوانان با سمن های جوانان، تشکل ها و فعالین اردوهای جهادی استان مرکزی، افزود: تمام تلاش مجموعه وزارت ورزش در راستای خوب کردن حال مردم است و سمن ها نیز چنین رسالتی را برای خود تعریف می کنند.

وی اظهار کرد: ۱۴ هزار هیات های ورزشی، ۵۱ فدراسیون، ۱۰۰ انجمن ورزشی و ۲۲۵ گونه ورزشی در کشور وجود دارد و با کمک این ظرفیت ۷ هزار رویداد در هفته تربیت بدنی در حال اجراست، البته این هفته در دوران کرونا قدری تحت تاثیر قرار گرفت و امسال با رعایت پروتکل ها و واکسیناسیون و مناسب شدن شرایط و حضور مردم در سالن های ورزشی، به دنبال تحول در رویدادهای ورزشی هستیم تا مردم مجددا با برنامه های ورزشی آشتی کنند.

وی با تاکید براینکه حتما پیگیر قانون ۰.۲۷ درصد خواهیم بود تا احیا شود و تلاش خواهیم داشت که در بودجه جای داشته باشد، گفت: سیستمی در معاونت جوانان تعریف شده است که بررسی کیفی عملکرد سمن ها را دنبال خواهد کرد، ۳۷۰۰ سمن در کشور وجود دارد و برای هر ۲۲ هزار نفر یک سمن جوانان فعال است، اما هدفگذاری صورت گرفته در معاونت این است که برای هر ۷ هزار نفر یک سمن جوانان وجود داشته باشد.

سجادی با تاکید بر اینکه جوان باور و جوان یاور هستم، افزود: قبل از رای اعتماد در مجلس، در نشست هایی با دکتر رییسی، موضوع جوانان مطرح شد و اعلام شد که حتما باید جایگاه معاونت جوانان ارتقا یابد و بر احیای سازمان ملی جوانان ذیل وزارت جوانان به عنوان یکی از پیشنهادات تاکید شد که این امر قدرت، اختیارات و مطالبه گری را افزایش می دهد.

وی با بیان اینکه در بحث اشتغال و مسکن و … وزارت ورزش مستقیما نمی تواند ورود کند، اما باید ابزاری در اختیار باشد که وارد مسئله شویم، اظهار کرد: ۳۵ هزار گروه جهادی در کشور وجود دارد، از طرفی ۶۰۰ مدرسه مسجد محور نیز فعال است. دستور کار اصلی وزارت ورزش و جوانان پیاده کردن اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است. هر کار بزرگ و اتفاق ارزشمندی در کشور، جز با حضور جوانان رخ نداده است.

سجادی تصریح کرد: ۷۰ درصد جامعه جوان هستند و در واقع ۷۰ درصد جامعه با ندیدن انقلاب، پای آن ایستاده است و وزارت ورزش ایستاده است تا بیانیه گام دوم را با همین جوانان اجرایی کند.

وی با اشاره به اهمیت سفرهای استانی و حضور در بین جوانان گفت: در این سفر سه معاون مهم وزارت ورزش همراه من هستند و جایگاه استان ها در ذهن وزارتخانه بالاست و تلاش داریم که یافته های این بازدیدها را در دستور کار و پیگیری قرار دهیم.

وزیر ورزش و جوانان افزود: طرح تاسیس ستاد طرح های جهادی تشکل های جوانان در معاونت جوانان وزارتخانه در حال اتمام است.

به گزارش طلوع سیاست؛ در این جلسه وحید جلایی رییس مجمع جوانان استان مرکزی به چالش هایی از جمله کاهش میزان ازدواج، افزایش طلاق و خودکشی، تعیین مالیات برای سمن ها، مشکلات مالکیت خانه جوان و نداشتن اعتبار مشخصی برای خانه جوان، نبود طرح اوقاف فراغت، عدم حمایت از طرح های سمن ها، عدم تقویت اردوهای جهادی و … اشاره کرد. نمایندگان سمن ها نیز به مسائلی همچون عدم رسیدگی به مطالبات سمن ها، تضییع حقوق سمن های استان مرکزی در مجمع ملی جوانان، برخورد سلیقه ای و شرایط ترسناک در مجمع استانی و وقوع تخلف در این مجامع، اقدامات جهادگران در عرصه سیل، زلزله، مقابله با ویروس کرونا و … اشاره کردند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=6606
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه خبری طلوع سیاست
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها