• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024

اخبار ویژه

حکم کمیته انضباطی برای نکونام چه خواهد بود؟ بیش از ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات جمع آوری شد  سفیر ایران: درصورت دست زدن مجدد اسرائیل به اقدام نظامی، پاسخ تهران قاطع تر خواهد بود رییس هیأت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین مشخص شد پیام تسلیت همت فارس به رییس شورای هماهنگی شهرستان های این حزب در استان مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین منصوب شد کلیات طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات تصویب شد تحولات کانون وکلا از گذشته تاکنون از زبان دکتر پارسا حقوق امسال کارمندان و بازنشستگان ابلاغ شد + جزئیات دیگر برای تماشای بازی‌های بزرگ به استادیوم نروید! رییس‌جمهور: سازش با صهیونیست‌ها قمار روی اسب بازنده است/ ایران همچنان حامی مقاومت می‌ماند تصویب ۱۳ دستور کار حفاظتی محیط زیست در دولت سیزدهم سودآورترین بازار ایران را بشناسید + عکس دیدار نماینده منتخب شهرستان سپیدان و بیضا با رییس دیوان محاسبات کشور لزوم رفع موانع برای ایفای نقش جمهوریت در اقتصاد

2

وزیر پیشین علوم: زاهدی‌وفا در اقتصادِ کاربردی صاحب‌نظر است

  • کد خبر : 29371
  • 09 مهر 1401 - 12:58
وزیر پیشین علوم: زاهدی‌وفا در اقتصادِ کاربردی صاحب‌نظر است

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست محمدمهدی زاهدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: زاهدی وفا صرفنظر از سوابق علمی در حوزه اجرایی نیز دارای تجربیات مختلف و گران‌سنگی است. وی افزود: زاهدی وفا مدتی در کسوت معاونت وزیر اقتصاد و دارایی فعالیت داشت و اکنون نیز نزدیک به چهار […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

محمدمهدی زاهدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: زاهدی وفا صرفنظر از سوابق علمی در حوزه اجرایی نیز دارای تجربیات مختلف و گران‌سنگی است.

وی افزود: زاهدی وفا مدتی در کسوت معاونت وزیر اقتصاد و دارایی فعالیت داشت و اکنون نیز نزدیک به چهار ماه است که سرپرستی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را برعهده دارد؛ ضمن اینکه وی مدتی نیز در تیم مذاکره کننده هسته ای ایران حضور داشته است.

زاهدی با بیان اینکه کشور به مدیرانی همچون زاهدی وفا  نیاز دارد گفت: من با افتخار برای پست وزارت به وی رای خواهم داد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نظر من در خصوص زاهدی وفا به دلایل متعدد مثبت است زیرا غیر از سوابق علمی و تجربی، وی فردی متدین، درستکار و صادق نیز شناخته می شود و از نظر تحصیلات و جایگاه علمی هم که وضعیت مناسبی بویژه در حوزه اقتصاد دارد.

حل مسائل بازنشستگان در سکوت خبری

وی گفت: زاهدی وفا در مدت سرپرستی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نشان داد فردی صبور است و این صبوری به واسطه اشرافیت به کار، عاقبت اندیشی و آینده نگری برای کشور به وجود آمده است.

زاهدی افزود: همگان دیدند که وی چطور در سکوت خبری مسائل بازنشستگان تامین اجتماعی را دنبال کرد و به نتیجه رساند.

عضو کمیسیون آموزش مجلس ادامه داد: زاهدی وفا زمانی که کشور درگیر هیاهو بود کار خود را در زمینه بازنشستگان به صورت کاملا حرفه ای پیگیری، اجرا و اعلام کرد لذا کشور به چنین مدیرانی احتیاج دارد.

به گزارش ایرنا، زاهدی وفا اقتصاددان ۵۹ ساله، دارای دکترای اقتصاد از دانشگاه اتاوا در کاناداست. وی سال‌های گذشته عضو هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا)، رییس هیات مدیره هلدینگ صنایع نوین، رییس هیات مدیره رایتل و عضو شورای عالی الگوی اسلامی – ایرانی پیشرفت نیز بوده است.

در سوابق مدیریتی زاهدی‌وفا، معاونت امور اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی در دولت نهم، نماینده وزارت اقتصاد در شوراها و کمیسیون‌های تخصصی شورای عالی تحقیقات و فناوری (عتف)، شورای اقتصاد، کمیسیون اقتصادی دولت، شورای پول و اعتبار و  شورای عالی انرژی دیده می‌شود.

زاهدی‌وفا همچنین سابقه عضویت در کارگروه ویژه نفت، شورای عالی توسعه صادرات غیرنفتی، ستاد تنظیم بازار، ستاد تدابیر ویژه اقتصادی شورای عالی امنیت ملی، کارگروه طرح تحول اقتصادی، شورای عالی تدوین برنامه پنجم، شورای عالی رفاه و تامین اجتماعی، شورای آمایش سرزمین، شورای عالی آمار، کمیته ملی اهداف توسعه هزاره و کارگروه تدوین ضوابط حمایت از صادرات غیرنفتی را در کارنامه خود دارد و اینک با  معرفی رییس‌جمهور به عنوان گزینه پیشنهادی برای تصدی وزارت کار به مجلس معرفی شده است.

جلسه بررسی صلاحیت زاهدی وفا به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ۱۲ مهرماه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=29371
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها