• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

3

پیام قدرشناسی از حضور شوق‌انگیز مردم و مسئولان در جشن اقامه مجدد نمازجمعه تهران

  • کد خبر : 8291
  • 04 آبان 1400 - 17:46
پیام قدرشناسی از حضور شوق‌انگیز مردم و مسئولان در جشن اقامه مجدد نمازجمعه تهران

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست ستاد نماز جمعه تهران، در اقدامی ابتکاری، با اهدای گل و یک بسته هدیه فرهنگی، از صبوری و همراهی همسایگان دانشگاه تهران تشکر و از مزاحمت‌های ناخواسته در طول سال‌های گذشته تاکنون عذرخواهی کرد. به گزارش ایسنا به نقل از مرکز ارتباطات و رسانه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، ستاد […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

ستاد نماز جمعه تهران، در اقدامی ابتکاری، با اهدای گل و یک بسته هدیه فرهنگی، از صبوری و همراهی همسایگان دانشگاه تهران تشکر و از مزاحمت‌های ناخواسته در طول سال‌های گذشته تاکنون عذرخواهی کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از مرکز ارتباطات و رسانه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، ستاد نمازجمعه تهران با صدور پیامی، از حضور شوق‌انگیز مردم و مسئولان در جشن اقامه مجدد نماز جمعه تهران، که پس از ۲۰ ماه با مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا و موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی)، عطر وحدت و معنویت را در فضای پایتخت ایران اسلامی پراکند و فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را طنین‌انداز کرد، قدرشناسی کرد.

در بخش هایی از این پیام آمده است:
توفیق خادمی نمازگزاران ارجمند، در این مراسم عبادیی- سیاسی را قدر می‌دانیم
 خواهران و برادران نمازگزار! امکانات محدود و بضاعت اندکمان برای تکریم شما ارجمندان و فرزندان و نورچشمانمان را که همراه با خانواده در این رویداد حضور پیدا می کنند، هرگز در شأن شما مؤمنان و وفاداران به نظام و انقلاب نمی‌دانیم، اما هرآنچه در توان داریم، خالصانه و عاشقانه به میدان می‌آوریم تا در جایگاه خادمی، قدرشناس نعمتی باشیم که پروردگار متعال در اختیارمان قرار داده است.
 

این بیانیه می افزاید: در عین حال، نیک می‌دانیم و با افتخار شاهد هستیم که این حضور معنی‌دار، معطوف به ادای فریضه‌ای الهی و بی‌نظیر از منظر روایات معصومین(علیهم‌السلام) و تجدید بیعتی نو به نو و تازه‌شونده با امام امت است که قصورهای ما و مشکلات خارج از اراده را به دیده اغماض نادیده می‌انگارد و بی اعتنا به سختی‌ها، جمع مؤمنانه جمعه‌ها را صیانت می‌نماید.

در ادامه بیانیه تصریح شده است: دعوت از مسئولان انقلابی و جهادی برای حضور بی‌تکلف در صفوف مؤمنین نمازجمعه هفته گذشته تهران، یادآور خاطرات شیرین اهالی نمازجمعه، از حضور مسئولان انقلابی و جهادی و مشتاق به برقراری ارتباط مستقیم و صمیمانه با مردم و گره‌گشایی از مشکلات ولی‌نعمتان انقلاب بود. در میان حضور قابل توجه کارگزاران نظام، برخی به چشم اهالی رسانه آمد و منعکس شد و کام سایر هموطنان را که در صحنه حاضر نبودند، شیرین کرد. 
 این بیانیه می افزاید: تصویری که از استنکاف رئیس محترم قوه قضائیه در برابر تکریمی متفاوت از سایر نمازگزاران منتشر شد و صحنه زیبای حضور فرمانده سرافراز سپاه، شهردار محترم تهران و استاندار محترم تهران، در میان جمعیتی که خارج از محوطه اصلی دانشگاه تهران، به صفوف نمازگزاران متصل شده بودند، همدلی مردم و مسئولین را برخلاف تصویرسازی جعلی در فضای مجازی برای القای ناامیدی و تیره و تار نشان دادن فضای کشور، به رخ کشید. اما بر لب جدول و کنار خیابان نشستن معاون اول محترم رئیس جمهور، در حاشیه نمازجمعه تهران هم از چشم رسانه‌ها پنهان نماند. حلقه مردمی پیرامون آقای دکتر مخبر، حاکی از این بشارت بود که دولت مردمی برای عمل به توصیه امام و مقتدای خود، جمعه‌های خدمت را یا در سفرهای استانی و یا در رویداد نمازجمعه، با مردم و درکنار مردم، به انرژی گرفتن و تجدید قوا برای ورود به یک هفته پر کار دیگر اختصاص داده است.
ستاد ائمه جمعه تهران در بخشی از بیانیه خود آورده است:  لازم است در همین مجال، از حضور دلگرم‌کننده و الگوساز سایر مسئولین حال حاضر یا سابق، که به این مهم اهتمام داشته و دارند، تقدیر و تشکر نموده و خادمان مردم را در هر پست و جایگاهی، به اغتنام فرصت انس با مردم در بهترین و باصفاترین رویداد خدانهاد و هفتگی در عید جمعه دعوت نماییم.    

در این بیانیه با بیان اینکه رشد و ارتقاء رویداد نمازجمعه تهران، به حضور، حمایت و نقش‌آفرینی نهادی و مردمی نیاز دارد، آورده است:  تردیدی نیست که مأموریت حساس و در عین حال شیرین رشد و شکوفایی نمازجمعه تهران، از توان و ظرفیت نیروی انسانی و مالی ستاد نمازجمعه تهران خارج است. لذا ضمن تقدیر و تشکر از نقش‌آفرینی مؤثر و پیش‌برنده رسانه ملی، شهرداری تهران، بسیج، هلال احمر، اورژانس، نیروهای انتظامی و امنیتی و سایر نهادها و دستگاه‌های همکار از یک سو و نیروهای داوطلب مردمی از سوی دیگر، از همه شخصیت های حقوقی و حقیقی که به‌نوعی می‌توانند با ارائه ابتکارات و ایده¬های نو به ستاد نماز جمعه تهران، یا با عملیات میدانی و اجرایی هماهنگ‌شده در نمازجمعه‌ای که متعلق به امام مسلمین است، یاری و مدد برسانند، دعوت می کنیم سهمی از اجر و پاداش اخروی مشارکت در این تعاون دینی را نصیب خود نمایند.
  این بیانیه می افزاید: در این میان، سهم مساجد، هیأت‌های مذهبی، جوانان، تشکل‌های دانش‌آموزی و دانشجویی، سازمان‌های مردم نهاد، گروه‌های فرهنگی و هنری و سایر ظرفیت‌های ارزشمند جبهه فرهنگی انقلاب، بسیار برجسته و تعیین‌کننده است و هنگامی محقق می‌گردد که همه این عزیزان خود را میزبان بدانند و از به میدان آوردن توان و تجربه خود دریغ نکنند.

 ستاد نماز جمعه تهران در این اطلاعیه، ضمن عذرخواهی و طلب حلالیت از همسایگان دانشگاه تهران، اعم از خانواده‌های محترم و کسبه معززی که بنا بر دلایل خارج از اراده برگزارکنندگان، از این مراسم تأثیر می‌پذیرند، اعلام کرده که با هدف دلجویی و عرض ارادت، به ۱۸۰ باب منزل مسکونی مراجعه و با اهدای گل و یک بسته فرهنگی، از صبوری و متانت این هموطنان گرامی قدردانی نموده و در حال تکمیل این برنامه، با مراجعه به ۱۲۰واحد تجاری اطراف دانشگاه تهران می‌باشد.

ستاد نمازجمعه تهران در پایان این اطلاعیه، اظهار امیدواری کرده است که در دومین نمازجمعه پس از بازگشایی، که تدابیر اجرایی و شرح برنامه‌های درنظر گرفته شده، فردا اعلام خواهد شد، بازهم شاهد فضایی سرشار از محبت و نشاط در میان مؤمنین و جمع نمازگزاران باشیم که خار چشم معاندان و منافقان خواهد بود.
 انتهای پیام 

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=8291
   

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها