• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

2

چهار نفر از عوامل نزاع دسته‌ جمعی در نهاوند دستگیر شدند

  • کد خبر : 9821
  • 08 آبان 1400 - 17:52
چهار نفر از عوامل نزاع دسته‌ جمعی در نهاوند دستگیر شدند

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست به گزارش ایرنا، “عباس آزادبخت” روز شنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این مطلب اظهار داشت: پس از وقوع یک مورد درگیری دسته‌جمعی در میدان مرکزی نهاوند، بلافاصله دستور شناسایی و دستگیری عوامل صادر و تیمی از مأموران کلانتری و پلیس امنیت عمومی شهرستان عازم محل شدند. وی افزود: مأموران پس از حضور […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

به گزارش ایرنا، “عباس آزادبخت” روز شنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این مطلب اظهار داشت: پس از وقوع یک مورد درگیری دسته‌جمعی در میدان مرکزی نهاوند، بلافاصله دستور شناسایی و دستگیری عوامل صادر و تیمی از مأموران کلانتری و پلیس امنیت عمومی شهرستان عازم محل شدند.

وی افزود: مأموران پس از حضور در محل مشاهده کردند چهار جوان زیر ۳۰ سال با یکدیگر درگیر شدند که در این نزاع یک نفر هم دچار جراحت شده‌ است.

آزادبخت ادامه داد: مأموران به سرعت وارد عمل شده و چهار نفر از عوامل این درگیری و بر هم زدن نظم عمومی را دستگیر کردند.

دادستان عمومی و انقلاب نهاوند افزود: با تشکیل پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب، چهار متهم دستگیر شده با قرار تأمین متناسب روانه زندان شدند.

آزادبخت با بیان این‌که نزاع دسته‌جمعی علاوه بر نتایج زیان‌باری که برای طرفین درگیری دارد موجب اخلال در نظم و آسایش عمومی می‌شود، خطاب به افرادی که با ارتکاب چنین جرائمی موجب هراس سایرین می‌شود، گفت: برخورد قانونی سختی در انتظار این افراد است و دستگاه قضایی در این خصوص قاطعانه در برابر مجرمان می ایستد.

شهرستان نهاوند در جنوب استان همدان قرار دارد.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=9821
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها