• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024

اخبار ویژه

حکم کمیته انضباطی برای نکونام چه خواهد بود؟ بیش از ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات جمع آوری شد  سفیر ایران: درصورت دست زدن مجدد اسرائیل به اقدام نظامی، پاسخ تهران قاطع تر خواهد بود رییس هیأت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین مشخص شد پیام تسلیت همت فارس به رییس شورای هماهنگی شهرستان های این حزب در استان مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین منصوب شد کلیات طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات تصویب شد تحولات کانون وکلا از گذشته تاکنون از زبان دکتر پارسا حقوق امسال کارمندان و بازنشستگان ابلاغ شد + جزئیات دیگر برای تماشای بازی‌های بزرگ به استادیوم نروید! رییس‌جمهور: سازش با صهیونیست‌ها قمار روی اسب بازنده است/ ایران همچنان حامی مقاومت می‌ماند تصویب ۱۳ دستور کار حفاظتی محیط زیست در دولت سیزدهم سودآورترین بازار ایران را بشناسید + عکس دیدار نماینده منتخب شهرستان سپیدان و بیضا با رییس دیوان محاسبات کشور لزوم رفع موانع برای ایفای نقش جمهوریت در اقتصاد

4

چین: با ایران و روسیه تعامل بر سر مذاکرات هسته‌ای را افزایش می‌دهیم

  • کد خبر : 17962
  • 25 آبان 1400 - 13:29
چین: با ایران و روسیه تعامل بر سر مذاکرات هسته‌ای را افزایش می‌دهیم

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست وزارت امور خارجه چین در بیانیه‌ای به محورهای نشست سه‌جانبه معاونان وزرای امور خارجه ایران، روسیه و چین اشاره کرد که موضوع احیای توافق هسته‌ای از طریق مذاکرات وین از محورهای اصلی آن بوده است. به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری اردوپوینت، وزارت امور خارجه چین امروز […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

وزارت امور خارجه چین در بیانیه‌ای به محورهای نشست سه‌جانبه معاونان وزرای امور خارجه ایران، روسیه و چین اشاره کرد که موضوع احیای توافق هسته‌ای از طریق مذاکرات وین از محورهای اصلی آن بوده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری اردوپوینت، وزارت امور خارجه چین امروز با انتشار بیانیه‌ای درباره نشست سه‌جانبه معاونان وزیران امور خارجه چین، روسیه و ایران نوشت: روز ۱۵ نوامبر، ما ژائو معاون وزیر امور خارجه چین نشستی در قالب ویدیوکنفرانس با سرگئی ریابکوف معاون وزیر امور خارجه روسیه و علی باقری کنی معاون وزیر امور خارجه ایران داشت. طرفین در این نشست تبادل نظر عمیقی درباره مسئله هسته‌ای ایران داشتند و به اتفاق نظر گسترده‌ای دست یافتند.

طبق این بیانیه، چین، روسیه و ایران هماهنگی و تعامل را برای اطمینان از این که مذاکرات ازسرگیری احیای توافق هسته‌ای در مسیر درستی پیش برود و برای رسیدن به نتایجی مثبت در اسرع وقت، تقویت خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، باقری در ارتباط ویدیویی شب گذشته با همتایان روسی و چینی‌اش با اشاره به روابط جمهوری اسلامی ایران، جمهوری فدراتیو روسیه و جمهوری خلق چین و همسویی مواضع سه کشور در موضوعات مختلف بین المللی، سیاست اصولی سه کشور در ترویج چندجانبه گرایی، مقابله با یکجانبه گرایی را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: تحریمهای ظالمانه آمریکا علیه ایران، هزینه مقابله با یکجانبه گرایی است.

باقری ضرورت لغو کلیه تحریم های مغایر با برجام و اقدامات متناقض با قطعنامه ۲۲۳۱ به صورت قابل راستی آزمایی و در راستای انتفاع اقتصادی ایران از عادی سازی روابط اقتصادی و تجاری ایران را شرط لازم موفقیت مذاکرات پیش رو برشمرد.

معاونان وزیران امور خارجه روسیه و چین نیز در این تماس ویدئویی ضمن تاکید بر ضرورت تداوم رایزنی ها و هماهنگی ها میان سه کشور در موضوعات مختلف، اقدام یکجانبه آمریکا در نقض توافق و اعمال مجدد تحریم‌ها بر ضد ایران را عامل اصلی بروز مشکلات موجود بر سر راه اجرای توافق ایران و پنج به علاوه یک دانستند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=17962
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها