• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

1

کارشناس فوتبال: تیم قندی شانس زیادی برای رسیدن به پلی‌آف دارد

  • کد خبر : 26189
  • 21 اردیبهشت 1401 - 12:52
کارشناس فوتبال: تیم قندی شانس زیادی برای رسیدن به پلی‌آف دارد

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست علی‌محمد قادریان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این مسابقه حکم فینال دارد افزود: تیم قندی ابتدا باید ساختار دفاعی خود را مستحکم و سپس با تمرکز و هوشیاری به دنبال به ثمر رساندن گل باشد. وی با بیان اینکه ۲ تیم قندی […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

علی‌محمد قادریان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این مسابقه حکم فینال دارد افزود: تیم قندی ابتدا باید ساختار دفاعی خود را مستحکم و سپس با تمرکز و هوشیاری به دنبال به ثمر رساندن گل باشد.

وی با بیان اینکه ۲ تیم قندی و نود ارومیه جزو مدعیان لیگ ۲ و برای رسیدن به پلی‌آف رقابت خیلی نزدیک با هم دارد ادامه داد: این بازی برای نماینده فوتبال یزد حساس و ۶ امتیازی است.

ورزشی‌نویس یزد خاطرنشان کرد: برد قندی در این دیدار با حضور و حمایت تماشاگران تا اندازه زیادی راه را برای رسیدن به مکان دوم جدول گروه ۲ لیگ ۲ فراهم می‌کند.

قادریان بیان کرد: بازیکنان قندی باید با ارائه بازی فنی و دلپذیر فقط با تمرکز و طبق یک برنامه مشخص از همان ابتدای بازی برای شکست حریف تلاش مضاعف داشته باشند.

به گفته وی از دست دادن امتیازات در مسابقات خانگی برای تیمی که قصد رسیدن به لیگ دسته اول فوتبال کشور را دارد به هیچ وجه برای تیم شهید قندی پذیرفته نیست.

از هفته بیست و دوم لیگ دسته ۲ کشور تیم قندی امروز ۲۱ اردیبهشت‌ماه جاری ساعت ۱۹ در ورزشگاه شهید نصیری میزبان تیم نود ارومیه است .   

تیم قندی در گروه دوم لیگ دسته دوم با ۹۰ ارومیه، گل‌ریحان البرز، مس‌ نوین کرمان، شاهین بندرعامری، اسپاد الوند تهران، خلیج فارس بندر ماهشهر، عقاب تهران، اترک بجنورد، پاس همدان، فولاد نوین اهواز، مهیار ایمان سبز شیراز و شهرداری نوشهر هم‌گروه است.

در گروه اول تیم‌های چوکای تالش، شهرداری ماهشهر، نیروی زمینی تهران، علم و ادب تبریز، سپیدرود رشت، شمس‌آذر قزوین، ایران جوان بوشهر، شهدای بابلسر، پیام توس خراسان رضوی، شهرداری بندرعباس، ملی حفاری اهواز، شهرداری بم، شهید اورکی اسلامشهر و شهدای رزکان البرز هم‌گروه است.

مسابقه لیگ دسته دوم فوتبال قهرمانی کشور در ۲ گروه به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت با رعایت نکات بهداشتی زیرنظر سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال پیگیری می‌شود و در پایان تیم های اول و دوم جواز حضور در لیگ دسته اول کشور ( جام آزادگان ) را کسب می‌کند.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد در لیگ‌های کشوری حضور دارد و این استان با یک میلیون و ۲۳۶  هزار نفر جمعیت ۴۷ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی  و ۲ هزار فضای ورزشی باز و مسقف در ۱۱ شهرستان در اختیار دارد. 

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=26189
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها