• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

اخبار ویژه

دکتر مرندی: خانواده‌ام هیچ وقت به زندگی در خارج فکر نمی‌کنند حکم کمیته انضباطی برای نکونام چه خواهد بود؟ بیش از ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات جمع آوری شد  سفیر ایران: درصورت دست زدن مجدد اسرائیل به اقدام نظامی، پاسخ تهران قاطع تر خواهد بود رییس هیأت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین مشخص شد پیام تسلیت همت فارس به رییس شورای هماهنگی شهرستان های این حزب در استان مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین منصوب شد کلیات طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات تصویب شد تحولات کانون وکلا از گذشته تاکنون از زبان دکتر پارسا حقوق امسال کارمندان و بازنشستگان ابلاغ شد + جزئیات دیگر برای تماشای بازی‌های بزرگ به استادیوم نروید! رییس‌جمهور: سازش با صهیونیست‌ها قمار روی اسب بازنده است/ ایران همچنان حامی مقاومت می‌ماند تصویب ۱۳ دستور کار حفاظتی محیط زیست در دولت سیزدهم سودآورترین بازار ایران را بشناسید + عکس دیدار نماینده منتخب شهرستان سپیدان و بیضا با رییس دیوان محاسبات کشور

3
گردهمایی فعالان اقتصادی استان کرمان

کارگروه ویژه مصلحین اقتصادی در استان کرمان تشکیل شد

  • کد خبر : 6570
  • 21 اکتبر 2021 - 15:08
کارگروه ویژه مصلحین اقتصادی در استان کرمان تشکیل شد
مصلحین در این کارگروه شماری از فعالان اقتصادی پیشکسوت و صاحب نام هستند که برای حل اختلافات و مشکلات دست اندرکاران حوزه تولید اقدام می کنند.

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست، سید مهدی قویدل روز پنجشنبه در نخستین گردهمایی فعالان اقتصادی و مسئولان قضایی استان کرمان با عنوان «مانع زدایی اقتصادی، پشتیبانی قضایی» در شهرستان زرند افزود: مصلحین در این کارگروه شماری از فعالان اقتصادی پیشکسوت و صاحب نام هستند که برای حل اختلافات و مشکلات دست اندرکاران حوزه تولید اقدام می کنند.

وی از جمله اهداف تشکیل این کارگروه را بررسی و رفع مشکلات اقتصادی با هدف زمینه سازی بیشتر برای جهش و رونق تولید بیان کرد.

معاون اجتماعی دادگستری کل استان کرمان در ادامه تعامل، همگرایی و هم افزایی سازنده دستگاه قضایی را در سند تحول و تعالی قضایی با فعالان اقتصادی و دستگاه های اجرایی، از جمله اهداف نخستین گردهمایی فعالان اقتصادی و مسئولان قضایی استان کرمان برشمرد.
وی ادامه داد: نهادینه کردن فرهنگ داوری و توسعه حمایت های حقوقی و قضایی از فعالان اقتصادی از دیگر اهداف نخستین گردهمایی فعالان اقتصادی و مسئولان قضایی استان کرمان با عنوان مانع زدایی اقتصادی، پشتیبانی قضایی است.

قویدل یادآور شد: دبیرخانه گردهمایی مانع زدایی اقتصادی، پشتیبانی قضایی در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان تشکیل شده است که نخستین نشست آن به شهرستان های زرند، راور و کوهبنان اختصاص دارد و نشست های بعدی سایر شهرستان های استان را پوشش خواهد داد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان تصریح کرد: رسیدگی به پرونده های فعالان اقتصادی و حل مشکلات آنان از موارد مورد تاکید ریاست کل دادگستری استان کرمان به شمار می رود و از این رو نشست های ستاد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی به صورت مستمر در استان کرمان برگزار می شود.

قویدل ادامه داد: مشکلات پیش روی فعالان اقتصادی شهرستان های شمال استان از جمله زرند جمع بندی می شود و براساس اولویت های تعیین شده از سوی دستگاه قضایی مورد رسیدگی قرار می گیرد.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=6570
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها