• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024

اخبار ویژه

دکتر مرندی: خانواده‌ام هیچ وقت به زندگی در خارج فکر نمی‌کنند حکم کمیته انضباطی برای نکونام چه خواهد بود؟ بیش از ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات جمع آوری شد  سفیر ایران: درصورت دست زدن مجدد اسرائیل به اقدام نظامی، پاسخ تهران قاطع تر خواهد بود رییس هیأت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین مشخص شد پیام تسلیت همت فارس به رییس شورای هماهنگی شهرستان های این حزب در استان مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین منصوب شد کلیات طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات تصویب شد تحولات کانون وکلا از گذشته تاکنون از زبان دکتر پارسا حقوق امسال کارمندان و بازنشستگان ابلاغ شد + جزئیات دیگر برای تماشای بازی‌های بزرگ به استادیوم نروید! رییس‌جمهور: سازش با صهیونیست‌ها قمار روی اسب بازنده است/ ایران همچنان حامی مقاومت می‌ماند تصویب ۱۳ دستور کار حفاظتی محیط زیست در دولت سیزدهم سودآورترین بازار ایران را بشناسید + عکس دیدار نماینده منتخب شهرستان سپیدان و بیضا با رییس دیوان محاسبات کشور

6

کرونا هفت خانواده دیگر در استان همدان را سیاه پوش کرد

  • کد خبر : 11595
  • 03 نوامبر 2021 - 15:17
کرونا هفت خانواده دیگر در استان همدان را سیاه پوش کرد

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست دکتر «محمد طاهری» روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین با شناسایی ۳۶۹ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹، مجموع بیماران بستری مثبت در استان به ۳۰ هزار و ۱۶۰ و بیماران سرپایی مثبت به ۹۶ هزار و ۴۳۹ نفر رسید. مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

دکتر «محمد طاهری» روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین با شناسایی ۳۶۹ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹، مجموع بیماران بستری مثبت در استان به ۳۰ هزار و ۱۶۰ و بیماران سرپایی مثبت به ۹۶ هزار و ۴۳۹ نفر رسید.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۸۵۷ نفر بود که ۱۰۳ نفر از مراجعان به بیمارستان ها در بخش عادی بستری شدند.

طاهری افزود: ۱۴ بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی. سی. یو مراکز درمانی استان همدان بستری هستند و در مجموع وضعیت جسمی ۳۸ بیمار بستری در بیمارستان های استان وخیم گزارش شده است.

وی درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری (از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد یک هزار و ۵۷۹ و بهار یک هزار و ۵۱۲، تویسرکان یک هزار و ۵۳۰، رزن یک هزار و ۲۰۲، درگزین ۴۰۲، فامنین ۴۰۳ و کبودراهنگ یک هزار و ۴۸۱ نفر است.

طاهری افزود: همچنین تاکنون پنج هزار و ۶۴۲  نفر در ملایر، چهار هزار و ۲۵ نفر در نهاوند و ۱۱ هزار و ۷۳۵ نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

به گزارش ایرنا، از ۱۰ شهرستان تابعه استان همدان، پنج شهرستان «اسدآباد، فامنین، بهار، کبودرآهنگ و ملایر» در وضعیت زرد و شهرستان های «همدان، رزن، درگزین، نهاوند و تویسرکان» نیز در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=11595
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها