• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

9
دادستان عمومی و انقلاب راز و جرگلان

کشف صد قطعه اشیاء عتیقه در راز و جرگلان خراسان شمالی

  • کد خبر : 5734
  • 23 مهر 1400 - 14:54
کشف صد قطعه اشیاء عتیقه در راز و جرگلان خراسان شمالی
به موجب گزارش مرجع انتظامی مبنی بر وقوع یک فقره معامله و خرید و فروش اشیاء عتیقه در شهرستان رازوجرگلان بلافاصله دستور‌های قضایی لازم در راستای کشف جرم و شناسایی و دستگیری متهمین و نیز بازرسی از منزل عوامل مرتبط با ماجرا صادر شد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست رستمیان، دادستان عمومی و انقلاب راز و جرگلان در خراسان شمالی از کشف صد قطعه اشیاء عتیقه در این شهرستان خبر داد.

وی با اعلام این خبر در خصوص جزئیات آن بیان کرد:به موجب گزارش مرجع انتظامی مبنی بر وقوع یک فقره معامله و خرید و فروش اشیاء عتیقه در شهرستان رازوجرگلان بلافاصله دستور‌های قضایی لازم در راستای کشف جرم و شناسایی و دستگیری متهمین و نیز بازرسی از منزل عوامل مرتبط با ماجرا صادر شد.

رستمیان همچنین با بیان اینکه کلیه ایادی ذی ربط در این رویداد دستگیر شدند گفت: پس از تشکیل پرونده قضایی، انجام تحقیقات و بازجویی‌های اولیه مراتب به یکی از شعب دادسرای عمومی و انقلاب رازوجرگلان ارجاع و مورد رسیدگی قضایی قرار گرفت.

وی تصریح کرد:طی بررسی‌های اولیه اشیاء مکشوفه شامل سکه‌های سنگی و فلزی و برخی ظروف قدیمی است و تعداد متهمین پرونده نیز در حال حاضر ۵ نفر می‌باشد.

وی افزود: اشیاء کشف شده جهت تعیین قدمت و تقویم ارزشی ریالی و انجام کارشناسی لازم به اداره کل میراث فرهنگی استان ارسال شد.

رستمیان خاطرنشان کرد:متهمین در حال حاضر پس از صدور قرار تأمین کیفری از نوع کفالت و معرفی کفیل آزاد هستند و تحقیقات تکمیلی تا روشن شدن تمامی زوایا و ابعاد احتمالی این ماجرا کماکان ادامه دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=5734
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها