• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

1

کشف پول شویی ۳۶۰ میلیارد ریالی در شیراز

  • کد خبر : 17179
  • 24 آبان 1400 - 16:20
کشف پول شویی ۳۶۰ میلیارد ریالی در شیراز

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست ایسنا/فارس رئیس کل دادگستری استان فارس از کشف یک فقره پول شویی ۳۶۰ میلیارد ریالی با هوشیاری و درایت سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد. حجت الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی با بیان اینکه متهم این پرونده پولشویی با دستور قضایی در بازداشت به سر می برد، گفت: فعالیت […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

ایسنا/فارس رئیس کل دادگستری استان فارس از کشف یک فقره پول شویی ۳۶۰ میلیارد ریالی با هوشیاری و درایت سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی با بیان اینکه متهم این پرونده پولشویی با دستور قضایی در بازداشت به سر می برد، گفت: فعالیت های اقتصادی این متهم طی یک سال مورد کاوش و بررسی قرار گرفته است و این تحقیقات زیر نظر بازپرس ویژه در دادسرای انقلاب اسلامی شیراز ادامه دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از دادگستری فارس، موسوی با اشاره به اینکه نوع فعالیت متهم با میزان گردش مالی وی مناسب نبوده است گفت: فرد مذکور نقدینگی های خود را به اموال منقول و غیر منقولی از جمله خودروهای لوکس، باغ و آپارتمان در نقاط مختلف و به نام افراد متعدد تبدیل کرده است.

رئیس کل دادگستری استان فارس خاطر نشان کرد: این متهم ضمن کتمان اموال و داریی های خود منشأ اموال تحصیل را نیز پنهان کرده است.

موسوی توجه به جرائم مالی و اقتصادی با توجه به شرایط ویژه اقتصادی کشور را مورد تأکید قرار داد و گفت: اثرات مخرب جرائمی همانند پول شویی و فرارهای مالیاتی بر اقتصاد کشور زیاد است و لازم است قضات استان به صورت ویژه و تخصصی و با همکاری ضابطین و اقدامات فنی آنان نسبت به کشف و پیگیری این دسته از جرائم اقدام کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=17179
   

نوشته های مشابه

04فروردین
لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد
دبیر حزب همت در استان فارس تاکید کرد

لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد

29اسفند
پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا
دیدار نماینده منتخب فسا در دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی با معاون وزیر کشور

پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها