• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

3
ناصر ابراهیمی

کی‌روش ۸ سال برای فوتبال ایران چه کرد که دوباره سرمربی شود؟

  • کد خبر : 26077
  • 08 اردیبهشت 1401 - 4:09
کی‌روش ۸ سال برای فوتبال ایران چه کرد که دوباره سرمربی شود؟
ناصر ابراهیمی با انتقاد از اظهارنظرها برای سرمربیگیری کی‌روش در تیم ملی عنوان کرد: کی‌روش در هشت سال حضور چه کاری برای فوتبال ایران انجام داد؟

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست؛ ناصر ابراهیمی با اشاره به شرایط به همگروهی تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی قطر با انگلستان، آمریکا و یکی از تیم‌های ولز، اوکراین و اسکاتلند اظهار کرد: آمریکا و انگلیس تیم‌های قدر و خوبی هستند و نباید این تیم‌ها را دست کم بگیریم.

وی درباره شایعات مطرح شده برای حضور کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال عنوان کرد: کی‌روش در هشت سال حضور چه کاری برای فوتبال ایران انجام داد؟ جام ملت‌های آسیا را با حضور این مربی از دست دادیم و ۴۳ سال است که در این جام ناکام هستیم.

پیشکسوت فوتبال ایران اضافه کرد: صعود به جام جهانی دارای پنج سهمیه است که تیم‌ها کار نسبتاً راحتی برای صعود به جام جهانی نسبت به سال‌های گذشته دارند، از سوی دیگر اگر لژیونرها را از تیم ملی ایران برداریم کدام بازیکنان صلاحیت حضور فیکس در تیم ملی را دارند.

ابراهیمی با بیان اینکه فوتبال ایران نابسامان است و مقصر مربیان نیستند، یادآور شد: حضور یا عدم حضور اسکوچیچ در تیم ملی چه فایده‌ای برای ایران دارد؟ مگر با جلال طالبی با شکست ۷ بر یک تیم ملی مقابل آ.اس.رم ایتالیا جایگزین تومیسلاو ایویچ نشد؟ این مربی در جام ملت‌های ۲۰۰۰ لبنان با شکست مقابل کره‌جنوبی در یک‌چهارم نهایی از هدایت تیم ملی استعفا کرد.

وی متذکر شد: حتی اگر تیم ملی هم از گروه خود در جام جهانی صعود کند می‌تواند عنوان قهرمانی را کسب کند؟ بنابراین باید ابتدا بررسی کنیم که چرا فوتبال ایران و باشگاه‌های ایران و مدیریت‌ها ضعیف شده‌اند؟ حال اگر کی‌روش هم سرمربی تیم ملی شود و نتواند از گروه خود صعود کند فایده‌ای نخواهد داشت، بنابراین همان بهتر که اسکوچیچ سرمربی بماند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=26077
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه خبری طلوع سیاست
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها