• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

3

گروه‌های تکفیری ویروس‌وار در افغانستان رشد کرده‌اند

  • کد خبر : 4573
  • 17 مهر 1400 - 14:19
گروه‌های تکفیری ویروس‌وار در افغانستان رشد کرده‌اند

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه‌ای کشتار شیعیان قندوز در افغانستان را محکوم کرد. به گزارش ایسنا، متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: «در اولین روز از ماه ربیع‌الاول ماه میلاد رحمه للعالمین حضرت محمد مصطفی‌(صلی الله علیه وآله) انفجار انتحاری در مسجد شیعیان قندوز که […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه‌ای کشتار شیعیان قندوز در افغانستان را محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

«در اولین روز از ماه ربیع‌الاول ماه میلاد رحمه للعالمین حضرت محمد مصطفی‌(صلی الله علیه وآله) انفجار انتحاری در مسجد شیعیان قندوز که منجر به شهادت نمازگزاران و مجروحیت جمع کثیری از مردم شریف افغانستان شد دل هر انسان آزاده‌ای را به درد آورد. کسانی که مردم بی‌پناه و بی‌دفاع را این‌گونه موردحمله قرار می‌دهند هیچ مرزی در وحشی‌گری قائل نبوده و بویی از انسانیت نبرده‌اند.

گروه‌های تکفیری منتقل‌شده به آسیای میانه با حمایت سرویس‌های امنیتی و اطلاعاتی استکبار، ویروس‌وار در افغانستان رشد کرده‌اند و در خدمت به آمریکا و اسرائیل خونریزی می‌کنند.

امروز هر جنایتی که در بلاد اسلامی واقع می‌شود ریشه در طرح‌ها و نقشه‌های صهیونیستی داشته و ترویج بی‌ثباتی و ناامنی و در خدمت به مصالح آمریکا می‌باشد.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن محکوم کردن این حادثه فجیع و همدردی با ملت مظلوم افغانستان، این مصیبت دردناک را به عموم مردم مقاوم و مظلوم افغانستان به‌ویژه علمای مجاهد و شریف تسلیت گفته و اعلام می‌دارد: این مصیبت هولناک برای هر انسانی غم‌انگیز و حزن‌آور است و باید با محکومیت گسترده جهانی همراه شده و بانیان آن به اشد مجازات برسند.

استقرار ثبات و امنیّت در افغانستان دغدغه جدی و حیاتی است که باید به دست همه‌ مردم افغانستان و با حضور فراگیر همه طوایف و گروه‌ها محقق شود. دشمنان افغانستان فرقی بین شیعه و سنی قائل نیستند و در مسیر نیل به اهدافشان هیچ ابایی از قربانی کردن مردم مسلمان منطقه ندارند.

حضور امروز داعش در افغانستان خطری جدی برای ثبات و امنیت افغانستان است و حرکت علمای مبارز در گسترش وحدت و اتحاد اسلامی و مبارزه با تفکر تکفیری می‌تواند نقش بسزایی در امنیت افغانستان داشته باشد.

خداوند شهدای این حادثه خون‌بار را مشمول رحمت و مغفرت خود قرار دهد و مجروحان این مصیبت را شفای عاجل عنایت فرماید ان‌شاءالله.»

انتهای پیام



لینک منبع

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=4573
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها