• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

2

گزارش نهایی پزشکی قانونی اعلام شد/ ادعای فوت مهسا امینی بر اثر درگیری با پلیس توطئه دشمنان بود

  • کد خبر : 29472
  • 16 مهر 1401 - 20:38
گزارش نهایی پزشکی قانونی اعلام شد/ ادعای فوت مهسا امینی بر اثر درگیری با پلیس توطئه دشمنان بود

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست ساعت: ۱۷:۰۸ منتشر شده در مورخ: ۱۴۰۱/۰۷/۱۶ شناسه خبر: ۱۹۰۱۹۳۹ رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس : جوکار، رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس به عنوان کمیسیون مسئول پیگیری پرونده مهسا امینی گفت: در گزارش نهایی پزشکی قانونی، بر اساس معاینات انجام شده، هیچ گونه […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

ساعت: ۱۷:۰۸
منتشر شده در مورخ: ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
شناسه خبر: ۱۹۰۱۹۳۹

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس :

جوکار، رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس به عنوان کمیسیون مسئول پیگیری پرونده مهسا امینی گفت: در گزارش نهایی پزشکی قانونی، بر اساس معاینات انجام شده، هیچ گونه آثار ضرب و شتمی دیده نشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدصالح جوکار در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به اعلام نظر نهایی پزشکی قانونی در زمینه پرونده فوت مهسا امینی و قرائت آن در صحن علنی مجلس، اظهار کرد: بالاترین مرجع که علت فوت اشخاص را می تواند بررسی کند، پزشکی قانونی است و ساعاتی پیش گزارش نهایی پزشکی قانونی اعلام شد.

وی افزود: پرونده فوت مهسا امینی باعث شد که دشمن از این حادثه سواستفاده کرده و تلاش کند با تشویش اذهان عمومی، مرگ خانوم امینی را بر اثر ضرب و شتم جلوه دهد.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس ادامه داد: در گزارش نهایی پزشکی قانونی، بر اساس معاینات انجام شده، هیچ گونه آثار ضرب و شتمی دیده نشد.

وی افزود: معاینه بدن، نمونه برداری از بدن، اقدامات انجام شده در آزمایشگاه سم شناسی و دارو، بررسی پرونده و شرح حال بیمار و بررسی پرونده های پزشکی در سالهای گذشته از جمله اقدامات انجام شده در رابطه با اعلام نهایی علت فوت مهسا امینی بود.

جوکار ادامه داد: با توجه به اقدامات انجام شده از سوی پزشکی قانونی، ادعای فوت مهسا امینی بر اثر درگیری با پلیس و دستگیری کاملا رد می شود.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: تلاش دشمنان برای جلوه دادن مرگ مهسا امینی بر اثر درگیری با پلیس، بیانگر این است که دشمنان اسلام، نظام و انقلاب همواره به دنبال فتنه­پراکنی و تفرقه افکنی در بین ملت ایران بوده و از هیچ تلاشی در این راستا فرو گذار نخواهند بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=29472
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها