• امروز : چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 17 April - 2024

اخبار ویژه

دکتر مرندی: خانواده‌ام هیچ وقت به زندگی در خارج فکر نمی‌کنند حکم کمیته انضباطی برای نکونام چه خواهد بود؟ بیش از ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات جمع آوری شد  سفیر ایران: درصورت دست زدن مجدد اسرائیل به اقدام نظامی، پاسخ تهران قاطع تر خواهد بود رییس هیأت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین مشخص شد پیام تسلیت همت فارس به رییس شورای هماهنگی شهرستان های این حزب در استان مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین منصوب شد کلیات طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات تصویب شد تحولات کانون وکلا از گذشته تاکنون از زبان دکتر پارسا حقوق امسال کارمندان و بازنشستگان ابلاغ شد + جزئیات دیگر برای تماشای بازی‌های بزرگ به استادیوم نروید! رییس‌جمهور: سازش با صهیونیست‌ها قمار روی اسب بازنده است/ ایران همچنان حامی مقاومت می‌ماند تصویب ۱۳ دستور کار حفاظتی محیط زیست در دولت سیزدهم سودآورترین بازار ایران را بشناسید + عکس دیدار نماینده منتخب شهرستان سپیدان و بیضا با رییس دیوان محاسبات کشور

2

گشایش شعب ویژه نظام دامپزشکی شورای حل اختلاف استان تهران

  • کد خبر : 6501
  • 26 مهر 1400 - 16:58
گشایش شعب ویژه نظام دامپزشکی شورای حل اختلاف استان تهران

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست خبرگزاری میزان – مراسم افتتاح شعب ویژه نظام دامپزشکی شورای حل اختلاف استان تهران با حضور قربانیان معاون قضایی رئیس شورای حل اختلاف استان تهران در امور اجرایی، عمومی و اجرای احکام و صفری رئیس سازمان نظام دامپزشکی ، خردمند سرپرست مجتمع شهدای مدافع سلامت شورای حل اختلاف تهران […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

خبرگزاری میزان – مراسم افتتاح شعب ویژه نظام دامپزشکی شورای حل اختلاف استان تهران با حضور قربانیان معاون قضایی رئیس شورای حل اختلاف استان تهران در امور اجرایی، عمومی و اجرای احکام و صفری رئیس سازمان نظام دامپزشکی ، خردمند سرپرست مجتمع شهدای مدافع سلامت شورای حل اختلاف تهران و دیگر مقامات و مسئولین قضایی عصر امروز در محل ساختمان سازمان نظام دامپزشکی برگزار گردید.

در ابتدای مراسم صفری رئیس سازمان نظام دامپزشکی  ضمن عرض خیر مقدم طی سخنان کوتاهی با بیان آنکه این سازمان در حال حاضر قریب ۴۲ هزار نفر عضو دارد و تلاش و سعی وافر آن سلامت دام و در نتیجه سلامت انسان است گفت وظیفه سازمان در درجه اول صیانت از حقوق اعضاء و همزمان دفاع از حقوق خدمت گیرندگان از مجموعه می‌باشد.

 وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه حوزه کارکرد تخصصی این مجموعه طی ۲۴ سال گذشته بسیار گسترده شده و با توجه به تحولات جامعه و افزایش پرونده‌های تشکیل شده در هیأت‌های انتظامی موجب گردید تا ما تلاش کنیم با استفاده از ظرفیت شورای حل اختلاف با حصول سازش از ارجاع پرونده به مراکز انتظامی و قضایی جلوگیری کنیم. با این اقدام هم حقوق مردم حفظ می‌گردد و هم عملکرد اعضاء سازمان نظام دامپزشکی به صورت سازمان یافته و منضبط ذیل مجموعه مجتمع شهدای مدافع سلامت نتایج مبارکی برای همکاران و مردم عزیز کشورمان به همراه خواهد داشت. همچنین اظهار امیدواری کردند نظیر این شعب در دیگر استان‌ها هم تأسیس گردد.

در ادامه مراسم قربانیان معاون قضایی شورای حل اختلاف استان تهران ضمن عرض تبریک هفته وحدت و ایام ولادت با سعادت ختم المرسلین حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله و سلم) طی سخنان ارزشمندی با بیان اینکه رویکرد اصلی دستگاه قضایی مبنی بر اشاعه فرهنگ صلح و سازش که برکات زیادی به همراه دارد یادآور شد: یکی از برکات آن کاهش ورودی پرونده به دستگاه قضایی است و افزودند به جهت آنکه در رسیدگی به پرونده‌ها با سازش طرفین دعوی و با رضایت ایشان پرونده مختومه می‌شود موجب تلطیف فضای جامعه گردیده است.

وی در بخش دیگری از سخنانشان با ذکر مزیت‌های شورای حل اختلاف در مجموعه‌های مختلف از جمله مجتمع ویژه شهدای مدافع سلامت (ویژه بهداشت و درمان) و دیگر شعب تخصصی که با نگرش تخصصی و حرفه‌ای هم از حقوق اعضاء سازمان و هم از حقوق مردم و مراجعین دفاع می‌کنند گفت: به این ترتیب ۶۰ درصد پرونده‌ها در شعب تخصصی در حال حاضر با سازش مختومه می‌گردد.

معاون قضایی شورای حل اختلاف استان تهران در پایان سخنانش برای همکاران این شعب آرزوی توفیق نمودند و احکام اعضاء شعب ویژه دامپزشکی شورای حل اختلاف تهران را اعطاء کرد.

نشانی شعب ویژه دامپزشکی: بلوار کشاورز – خیابان فلسطین – پایین‌تر از خیابان بزرگمهر – کوچه شمشاد – ساختمان سازمان نظام دامپزشکی.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=6501
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها