• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024

اخبار ویژه

حکم کمیته انضباطی برای نکونام چه خواهد بود؟ بیش از ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات جمع آوری شد  سفیر ایران: درصورت دست زدن مجدد اسرائیل به اقدام نظامی، پاسخ تهران قاطع تر خواهد بود رییس هیأت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین مشخص شد پیام تسلیت همت فارس به رییس شورای هماهنگی شهرستان های این حزب در استان مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین منصوب شد کلیات طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات تصویب شد تحولات کانون وکلا از گذشته تاکنون از زبان دکتر پارسا حقوق امسال کارمندان و بازنشستگان ابلاغ شد + جزئیات دیگر برای تماشای بازی‌های بزرگ به استادیوم نروید! رییس‌جمهور: سازش با صهیونیست‌ها قمار روی اسب بازنده است/ ایران همچنان حامی مقاومت می‌ماند تصویب ۱۳ دستور کار حفاظتی محیط زیست در دولت سیزدهم سودآورترین بازار ایران را بشناسید + عکس دیدار نماینده منتخب شهرستان سپیدان و بیضا با رییس دیوان محاسبات کشور لزوم رفع موانع برای ایفای نقش جمهوریت در اقتصاد

2

گفت‌وگوی صریح و دوستانه لازمه جامعه پویای اسلامی است/ فضای دیدار با رئیس‌جمهور مثبت بود

  • کد خبر : 26217
  • 11 اردیبهشت 1401 - 20:42
گفت‌وگوی صریح و دوستانه لازمه جامعه پویای اسلامی است/ فضای دیدار با رئیس‌جمهور مثبت بود

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست حجت‌الاسلام مجید انصاری عضو مجمع روحانیون مبارز در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره به فضای دیدار فعالان سیاسی با آیت‌الله رئیسی و مباحث صورت گرفته در این دیدار اظهار داشت: اصل تشکیل چنین جلساتی بسیار مفید است و فعالان عرصه‌های مختلف که در این جلسه سیاسی و در جلسات دیگر نخبگان […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

حجت‌الاسلام مجید انصاری عضو مجمع روحانیون مبارز در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره به فضای دیدار فعالان سیاسی با آیت‌الله رئیسی و مباحث صورت گرفته در این دیدار اظهار داشت: اصل تشکیل چنین جلساتی بسیار مفید است و فعالان عرصه‌های مختلف که در این جلسه سیاسی و در جلسات دیگر نخبگان هنری، اقتصادی، علمی و فناوری حضور دارند، می‌توانند دیدگاه‌های خود را مطرح کنند و توضیحات مشکلات و راهکارهای آن را از زبان رئیس جمهور بشنوند.

انصاری افزود: اصولاً گفت‌وگو در فضای دوستانه و خیرخواهانه توام با صراحت، شجاعت و صداقت لازمه یک جامعه پویای اسلامی است و از این جهت فضای جلسه بسیار خوب بود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اکثر حاضران توانستند نقطه نظرات خود را مطرح کنند و در پایان هم جناب آقای رئیسی توضیحاتی داشتند که از این رو در مجموع بنده جلسه شب گذشته را مثبت ارزیابی می‌کنم.

وی همچنین تاکید کرد: در جلسات اینچنینی معمولاً ۳۰ نفر حضور دارند و فرصت زمانی آنها هم برای طرح مباحث محدود است، لذا امکان نقد کارشناسی جدی وجود ندارد اما هر کدام از دوستان در فرصتی که فراهم شد، دیدگاه‌ها و انتقادات خود را مطرح کردند.

انصاری تصریح کرد: این جلسات زمانی مفید و موثرتر خواهد بود که تکرار شود و در عین حال با تعیین موضوع خاصی پیش برود که مدعوین به صورت مشخص بتوانند درباره آن کار کرده باشند و برآیند نظرات کارشناسی خود را به رئیس‌جمهور ارائه کنند. 

به گزارش ایرنا، دیدار فعالان سیاسی با آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور روز گذشته برگزار شد و احمد توکلی، مجید انصاری، حسین مرعشی، علی مطهری، سید مصطفی میرسلیم، زهرا الهیان، محمدحسین صفارهرندی، محمدجواد عامری، سعید لیلاز، حمید رسایی، بیژن نوباوه، حسین کمالی، محمد ناظمی اردکانی، علی خضریان، نصرالله پژمان‌فر، سید محمدعلی ابطحی، مجتبی شاکری، مالک شریعتی، اشرف بروجردی، شهاب طباطبایی و الهام امین‌زاده حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=26217
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها