• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

1

۳ خانه خلاق و نوآوری تخصصی در تهران افتتاح می‌شود

  • کد خبر : 9015
  • 06 آبان 1400 - 12:10
۳ خانه خلاق و نوآوری تخصصی در تهران افتتاح می‌شود

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست سه خانه خلاق و نوآوری تخصصی با هدف تقویت زیست بوم صنایع فرهنگی و خلاق و کمک به تسهیل و تسریع شکل‌گیری شرکت‌های خلاق با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری افتتاح می‌شود. به گزارش ایسنا، پرویز کرمی، رییس ستاد اجرایی‌سازی سند ملی فناوری‌های نرم و توسعه صنایع […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

سه خانه خلاق و نوآوری تخصصی با هدف تقویت زیست بوم صنایع فرهنگی و خلاق و کمک به تسهیل و تسریع شکل‌گیری شرکت‌های خلاق با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری افتتاح می‌شود.

به گزارش ایسنا، پرویز کرمی، رییس ستاد اجرایی‌سازی سند ملی فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق با اشاره به این‌که این خانه‌های خلاق و نوآوری با هدف جذب ایده‌های خلاقانه برای ایجاد کسب و کار و تجاری‌سازی محصولات و صنایع فرهنگی و شکل‌گیری شرکت‌های خلاق، افتتاح می‌شود، ادامه داد: ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق در جهت کمک به توسعه اقتصاد خلاق، حمایت از شکل‌گیری و توسعه طرح و کسب‌وکارهای مبتنی بر خلاقیت، نوآوری و فناوری را در دستور کار قرار داده است.

دبیر ستاد فناوری‌های نرم وتوسعه صنایع خلاق به حمایت از ایجاد و توسعه زیرساخت‌های توسعه‌دهنده صنایع خلاق اشاره کرد و افزود: این سه خانه خلاق و نوآوری، روز شنبه هشتم آبان‌ماه جاری در چارچوب سیاست‌ها و اهداف معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری افتتاح خواهند شد.

کرمی با اشاره به نقش اثرگذار شرکت‌های خلاق در رونق زیست‌بوم نوآوری و تولید ناخالص ملی، گفت: در این زمینه، خانه‌های خلاق و نوآوری به عنوان یکی از هسته‌های مهم کمک به تسهیل و تسریع ایده و طرح‌های خلاقانه، نوآورانه و تیم‌های آنها برای ایجاد کسب و کار و تجاری‌سازی محصولاتشان مطرح است که برنامه آن توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اجرایی می‌شود.

افتتاح ۳ خانه خلاق و نوآوری تخصصی در تهران

رییس ستاد اجرایی‌سازی سند ملی فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق با اشاره به محوریت فعالیت خانه‌های خلاق تازه تاسیس، گفت: افتتاح نخست، مربوط به خانه خلاق و نوآوری راه ابریشم است که در حوزه فناوری و نوآوری‌های آموزشی فعالیت دارد و از ظرفیت استقرار ۱۰ شرکت خلاق برخوردار است.

وی با بیان این‌که افتتاح دوم به خانه نوآوری تولیدمحتوا، پویانمایی و رسانه هم‌آرا اختصاص دارد، ادامه داد: این خانه خلاق و نوآوری، در حوزه تولیدمحتوا، پویانمایی و رسانه فعالیت دارد. این خانه نوآوری ظرفیت استقرار ۶ تیم مستقر و ۱۰ تیم دورکار خلاق را دارد.

کرمی با اشاره به سومین افتتاح مربوط به خانه خلاق و نوآوری کودک، نوجوان و خانواده دانادل، اظهار کرد: حوزه فعالیت این خانه خلاق و نوآوری؛ کودک، نوجوان و خانواده است که ۶ تیم خلاق را میزبانی می‌کند.

راه‌اندازی ۷۰ خانه خلاق و نوآوری

بنابر اعلام معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دبیر ستاد فناوری‌های نرم وتوسعه صنایع خلاق با اشاره به این‌که هم اکنون در کشور حدود ۱۴۰۰ شرکت خلاق فعال هستند، اظهار کرد: راه‌اندازی خانه‌های خلاق و نوآوری اقدامی برای گسترش فعالیت این شرکت‌ها و رونق تولید محصولات آن‌ها است. همچنین در حال حاضر حدود ۷۰ خانه خلاق و نوآوری در کشور راه‌اندازی شده‌ است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=9015
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها