• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024

اخبار ویژه

دکتر مرندی: خانواده‌ام هیچ وقت به زندگی در خارج فکر نمی‌کنند حکم کمیته انضباطی برای نکونام چه خواهد بود؟ بیش از ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات جمع آوری شد  سفیر ایران: درصورت دست زدن مجدد اسرائیل به اقدام نظامی، پاسخ تهران قاطع تر خواهد بود رییس هیأت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین مشخص شد پیام تسلیت همت فارس به رییس شورای هماهنگی شهرستان های این حزب در استان مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین منصوب شد کلیات طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات تصویب شد تحولات کانون وکلا از گذشته تاکنون از زبان دکتر پارسا حقوق امسال کارمندان و بازنشستگان ابلاغ شد + جزئیات دیگر برای تماشای بازی‌های بزرگ به استادیوم نروید! رییس‌جمهور: سازش با صهیونیست‌ها قمار روی اسب بازنده است/ ایران همچنان حامی مقاومت می‌ماند تصویب ۱۳ دستور کار حفاظتی محیط زیست در دولت سیزدهم سودآورترین بازار ایران را بشناسید + عکس دیدار نماینده منتخب شهرستان سپیدان و بیضا با رییس دیوان محاسبات کشور

5

۳ خرید جدید در تیم لیگ برتری تهرانی/ لطف بزرگ عنایتی در حق باشگاه استقلال!

  • کد خبر : 10892
  • 11 آبان 1400 - 13:58
۳ خرید جدید در تیم لیگ برتری تهرانی/ لطف بزرگ عنایتی در حق باشگاه استقلال!

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست ساعت: ۱۴:۵۸ منتشر شده در مورخ: ۱۴۰۰/۰۸/۱۱ شناسه خبر: ۱۷۸۱۰۷۰ تیم لیگ برتری هوادار در آستانه توافق با ۳ خرید جدید قرار گرفت. به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم فوتبال هوادار که ماجراهای بسیاری را پیش از آغاز رقابت‌های لیگ برتر بیست‌ویکم پشت سر گذاشت، بالاخره […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست</p>

ساعت: ۱۴:۵۸
منتشر شده در مورخ: ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
شناسه خبر: ۱۷۸۱۰۷۰

تیم لیگ برتری هوادار در آستانه توافق با ۳ خرید جدید قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم فوتبال هوادار که ماجراهای بسیاری را پیش از آغاز رقابت‌های لیگ برتر بیست‌ویکم پشت سر گذاشت، بالاخره با تعیین تکلیف مالکیت و اسپانسرینگ باشگاه به گود نقل و انتقالاتی وارد شد.

از این رو غلام‌رضا عنایتی که به عنوان یکی از اسطوره‌های باشگاه استقلال نامیده می‌شود، در ابتدا چند بازیکن را به هیأت مدیره باشگاه معرفی کرد تا کار جذب آن‌ها در دستور کار قرار گیرد.

در این بین اما ۳ خرید جدید در ساعات پایانی توافق با باشگاه تهرانی قرار دارند و از قضا؛ رنگ تمامی آن‌ها هم آبی‌ست. غلام‌رضا عنایتی اسامی روح‌الله باقری، داریوش شجاعیان و سیداحمد موسوی را به باشگاه داده که تاکنون تکلیف پیوستن دو نام اول به جمع بنفش‌های تهرانی تقریباً قطعی شده و مدافع فعلی تیم فوتبال استقلال نیز در آستانه پیوستن به این تیم قرار دارد.

با این تفاسیر و در صورت پیوستن سیداحمد موسوی به تیم فوتبال هوادار، عنایتی لطف بزرگی در حق آبی‌پوشان فوتبال ایران انجام داده؛ چرا که استقلالی‌ها برای افزودن نام رودی ژستد با مشکل تکمیل ظرفیت خود مواجه بودند و در صورت خروج مسالمت‌آمیز موسوی از لیست، می‌توانند از مهاجم فرانسوی خود استفاده کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=10892
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها