• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024

اخبار ویژه

پیام تسلیت شهادت رییس جمهور از سوی رییس شورای اسلامی استان فارس شهادت وزیر خارجه در حادثه سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور رئیس‌جمهور مردمی ایران در حین خدمت‌رسانی به مردم به شهادت رسید نمایشگاه عکس تصویر میراث همزمان با هفته میراث فرهنگی به مدت یک هفته در تخت جمشید برپاست توزیع ۵۰ پک لبخند مادری بین خانواده‌های دارای فرزند سوم/ نقش رسانه ها در فرزندآوری موثر است پیام تسلیت سخنگوی شورای اسلامی استان فارس به مناسبت شهادت راهداران فارس روابط عمومی به تعهد بی قید و شرط نیاز دارد روابط عمومی رکن اساسی نظام ارتباطی و اطلاع رسانی است پیام تسلیت دبیر حزب همت فارس به سرپرست راهداری فارس تقدیر از مدیر روابط عمومی آبفا شیراز به عنوان رتبه برتر روابط عمومی شرکت مهندسی آب و فاضلاب در کشور /محمد امین آبادیان مدیر نمونه شد پیام تبریک روز روابط عمومی از سوی رییس شورای اسلامی استان فارس پیشنهاد تشکیل دبیرخانه مشترک بین رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها در استان فارس/چالش‌های ارتباطی میان رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها پیام تبریک دبیر حزب همت استان فارس به دبیرکل حزب همت پیام تبریک دبیر حزب همت در استان فارس به رئیس شورای سیاستگذاری حزب همت کشور دیدار مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های فارس با شهردار صدرا

4

۸۰ درصد دانش‌آموزان خراسان‌ جنوبی عضو بسیج هستند/ فعالیت ۱۶۹ تیم علمی دانش‌آموزی

  • کد خبر : 11400
  • 12 آبان 1400 - 13:51
۸۰ درصد دانش‌آموزان خراسان‌ جنوبی عضو بسیج هستند/ فعالیت ۱۶۹ تیم علمی دانش‌آموزی

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست ساعت: ۱۴:۵۱ منتشر شده در مورخ: ۱۴۰۰/۰۸/۱۲ شناسه خبر: ۱۷۸۱۳۳۶ امانتی با بیان این‌که ۸۰ درصد دانش‌آموزان خراسان‌جنوبی عضو بسیج دانش‌آموزی هستند، گفت: در زمینه علمی و شناسایی نخبگان دانش آموز ۱۶۹ تیم علمی پایا در استان فعالیت دارند. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

ساعت: ۱۴:۵۱
منتشر شده در مورخ: ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
شناسه خبر: ۱۷۸۱۳۳۶

امانتی با بیان این‌که ۸۰ درصد دانش‌آموزان خراسان‌جنوبی عضو بسیج دانش‌آموزی هستند، گفت: در زمینه علمی و شناسایی نخبگان دانش آموز ۱۶۹ تیم علمی پایا در استان فعالیت دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، صبح امروز و در آستانه ۱۳ آبان روز دانش‌آموز مسئولان و اعضای تشکل‌های دانش‌آموزی و بسیج دانش‌آموزی خراسان‌جنوبی با آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.

سرهنگ محسن امانتی مسئول بسیج دانش‌آموزی خراسان‌جنوبی در این دیدار اظهار کرد: یاد و خاطره شهید حسین فهمیده ، ۳۶ هزار شهید دانش آموز کشور و ۳۴۳ دانش آموز شهید استان خراسان‌جنوبی را گرامی می‌داریم.

وی ضمن تبریک هفته بسیج دانش‌آموزی، افزود: همانگونه که بسیج دانش‌آموزی از یاد و نام شهید فهمیده الگو گرفته و در بیان مقام معظم رهبری است که بسیج دانش‌آموزی را کانون رشد و توسعه تفکر بسیجی می‌دانند ما نیز ماموریت یافتیم در ساختار سازمان بسیج و برنامه‌های تشکل بسیج دانش‌آموزی برنامه‌ها را با ۲۰ حوزه دانش‌آموزی در استان انجام دهیم.

عضویت ۸۰ درصد دانش آموزان خراسان جنوبی در بسیج

مسئول بسیج دانش‌آموزی خراسان‌جنوبی بیان کرد: سال گذشته حدود ۷۳ درصد جامعه هدف دانش آموزان عضو بسیج دانش آموزی بودند و امسال حدود ۸۰ درصد دانش آموزان عضو افتخاری بسیج هستند و ان‌شاءالله تا افق ۱۴۰۵ امیدواریم به ۹۰ درصد عضویت دانش‌آموزان استان در بسیج برسیم.

امانتی عنوان کرد: در ساختار آموزشگاه‌ها نیز حدود ۷۳ درصد بحث مدارس را داشتیم و افتخار این را داریم که ۸۵ درصد مدارس را طی یکسالی که گذشت واحد مقاومت بسیج در مدارس افتتاح شد.

وی اظهار کرد: ذیل سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ۲۱ کد برنامه معاونت پرورشی که باید تا ۱۴۰۴ اجرایی شود داریم و بسیج دانش‌آموزی به آنها کمک می‌کند و جزو برنامه‌های سازمانی است.

مسئول بسیج دانش‌آموزی خراسان‌جنوبی گفت: ناظر به اقداماتی که در هفته بسیج دانش آموزی انجام می‌شود با شعار “نوجوان انقلابی پیشگام در پیشگامان گام دوم انقلاب” هستیم.

امانتی بیان کرد: برنامه‌ریزی بسیج دانش‌آموزی در سه مقطع پیشگامان، پویندگان و امیدآوران  اتفاق می‌افتد و سه کلید واژه جوانان و امید آفرینی و شعار ما می‌توانیم را دانش‌آموزان سر لوحه کار و برنامه‌ریزی دارند.

وی اظهار کرد: در طرح اعتلای بسیج طرح شهید بهنام محمدی را داریم که سه رکن مدرسه، مسجد و منزل در دوره متوسطه اول با برنامه‌هایی که در مدارس است و حضور دانش آموزان اتصال اینها به مسجد با مربیان بسیجی و داوطلب اتفاق می افتد.

مسئول بسیج دانش‌آموزی خراسان‌جنوبی عنوان کرد: ما امسال هم موضوع نظام تربیتی کلی مدارس را در دستور کار داریم و طرح تشرف هم به فضل الهی برای دانش آموزان مقطع ابتدایی با الگوی تربیتی اتفاق خواهد افتاد.

فعالیت ۷۲ گروه جهادی دانش‌آموزی/ جمع آوری بیش از یک میلیارد تومان کمک مومنانه

امانتی بیان کرد: اردوهای جهادی که یکی از زمینه های تحقق جوان انقلابی است در استان ۷۲ گروه جهادی داریم که فقط گزارش طح هجرت بیش از ۸ هزار نفر کار در روز انجام شده و ۶۲ واحد آموزشی را در همین شرایط کرونایی توسط دانش آموزان مرمت و بهسازی شد.

وی به رزمایش کمک مومنانه اشاره کرد و افزود: بسیج دانش آموزی مفتخر است از ابتدای شیوع بیماری کرونا بیش از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از منابع خیران و کمکهای دانش آموزان جمع آوری شد و در قالب لوازم التحریر و لوازم التحصیل و بسته های معیشتی غذای نذری پویش همکلاسی مهربان تقدیم دانش آموزان نیازمند شد و این اقدام ادامه دارد.

مسئول بسیج دانش‌آموزی خراسان‌جنوبی گفت: از ابتدای مهر تا آخر آبان ۳ هزار بسته لوازم التحصیل بین دانش آموزان نیازمند استان توزیع خواهد شد.

امانتی به طرح تحول درس آمادگی دفاعی خاطرنشان کرد: در بحث کمک به آموزش و پرورش و اردوی راهیان نور ساماندهی شده و دانش آموزان پایه نهم و دهم با حضور راویان دفاع مقدس و رزمندگان در کلاس‌های درس و اردوهای سه گانه حضور خواهند داشت.

وی در مورد برگزاری اردوی راهیان نور به صورت مجازی به دلیل شرایط کرونا، اظهار کرد: ۵۰ هزار دانش آموز به صورت برخط و ۸۰۰ هزار نفر دانش آموز به اتفاق والدین و استانهای همجواری که از برنامه های یادمانها راهیان نور بهره بردند و این اتفاق بسیار مبارکی شد.

وجود ۱۶۹ تیم علمی پایا

مسئول بسیج دانش‌آموزی خراسان‌جنوبی با بیان این‌که از موضوعات علمی بسیج دانش آموزی غافل نشدیم، گفت: شناسایی نخبگان دانش آموز و لیگ علمی پایا با هدف کار گروهی و آموزش کار گروهی به دانش آموزان که ۱۶۹ تیم علمی پایا برنامه ریزی شدند و رتبه هشتم تیم کشوری را بسیج دانش آموزی استان کسب کرد.

امانتی ادامه داد: ۳۱ دانش آموزان رتبه زیر ۱۰۰ داشتیم که در طرح اتصال دانش آموزان به دانشجویی نیز این کار را انجام دادیم.

وی به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و افزود: در این خصوص بسیج دانش آموزی توجه ویژه به جوانان جوان گرایی و کنش گری بسیج دانش آموزی دارد. در طرح یاوران بسیجی سکان ۲۰۰ پایگاه بسیج در دست دانش آموزان است که اولین تجربه فرماندهی در بسیج را کسب می‌کنند.

کنگره ملی همفکری دانش آموزان

مسئول بسیج دانش‌آموزی خراسان‌جنوبی بیان کرد: کنگره ملی همفکری دانش آموزان که هماهنگی همفکری و خود مسئله یابی توسط دانش آموزان انجام می‌شود و این طرح در شهرستانها است به نام شوراهای علوی ویژه حوزه های برادر و شوراهای فاطمی ویژه حوزه های خواهران است که موضوعات آسیب ها و مسائل مربوط را دریافت و برای آنها چاره جویی می‌کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=11400
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها