• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

2
رییس مرکز وکلا کارشناسان رسمی

۸۰ هزار داوطلب از سراسر کشور در آزمون وکالت دادگستری شرکت کردند

  • کد خبر : 26394
  • 23 اردیبهشت 1401 - 15:22
۸۰ هزار داوطلب از سراسر کشور در آزمون وکالت دادگستری شرکت کردند
طلوع سیاست/ حسن عبدلیان‌پور  در حاشیه برگزاری آزمون سراسری وکالت دادگستری در مشهد با اشاره به اینکه این آزمون با رعایت پروتکلهای بهداشتی در حال برگزاری است

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست حسن عبدلیان‌پور  در حاشیه برگزاری آزمون سراسری وکالت دادگستری در مشهد با اشاره به اینکه این آزمون با رعایت پروتکلهای بهداشتی در حال برگزاری است، افزود: سال ۱۴۰۰ کانون وکلا نتوانست آزمون وکالت و حقوق را برگزار کند لذا برای جلوگیری از تضییع حقوق داوطلبان با کسب مجوزهای قانونی، مرکز وکلای قوه قضاییه این آزمون را امروز ، ۲۳ اردیبهشت ماه در سراسر کشور برگزار کرد.

وی خاطر نشان کرد: آزمون امسال بر اساس قانون تسهیل صدور برخی مجوزات کسب و کار برگزار می‌شود و بر این اساس باید وکلا و کارآموزان وکالت جذب شوند، اما این قانون تضمینی برای جذب بیشتر وکلا در این آزمون نیست.

عبدلیان پور اضافه کرد: در آزمون پارسال ۷ هزار وکیل جذب شدند و امسال نیز طبق قانون تسهیل صدور مجوزات کسب و کار،  کارآموز جذب خواهد شد.

رییس مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در خصوص تخلفات وکلا نیز گفت: میزان لغو مجوز وکلا به دلیل تخلف حداقلی است و براساس قانون به تخلفات آنها رسیدگی می‌شود.

آزمون وکالت دادگستری همزمان با سراسر کشور امروز ۲۳ اردیبهشت ماه در خراسان رضوی در حال برگزاری است.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=26394
   

نوشته های مشابه

04فروردین
لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد
دبیر حزب همت در استان فارس تاکید کرد

لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد

29اسفند
پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا
دیدار نماینده منتخب فسا در دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی با معاون وزیر کشور

پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها