• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024

اخبار ویژه

دکتر مرندی: خانواده‌ام هیچ وقت به زندگی در خارج فکر نمی‌کنند حکم کمیته انضباطی برای نکونام چه خواهد بود؟ بیش از ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات جمع آوری شد  سفیر ایران: درصورت دست زدن مجدد اسرائیل به اقدام نظامی، پاسخ تهران قاطع تر خواهد بود رییس هیأت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین مشخص شد پیام تسلیت همت فارس به رییس شورای هماهنگی شهرستان های این حزب در استان مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین منصوب شد کلیات طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات تصویب شد تحولات کانون وکلا از گذشته تاکنون از زبان دکتر پارسا حقوق امسال کارمندان و بازنشستگان ابلاغ شد + جزئیات دیگر برای تماشای بازی‌های بزرگ به استادیوم نروید! رییس‌جمهور: سازش با صهیونیست‌ها قمار روی اسب بازنده است/ ایران همچنان حامی مقاومت می‌ماند تصویب ۱۳ دستور کار حفاظتی محیط زیست در دولت سیزدهم سودآورترین بازار ایران را بشناسید + عکس دیدار نماینده منتخب شهرستان سپیدان و بیضا با رییس دیوان محاسبات کشور

2

در خواست از دولت برای جلوگیری از خیزش مجدد پدیده گرد و غبار در تهران

  • کد خبر : 25734
  • 21 فروردین 1401 - 15:06
در خواست از دولت برای جلوگیری از خیزش مجدد پدیده گرد و غبار در تهران

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست نایب رئیس شورای شهر تهران از دولت خواست که با رایزنی کشورهای همسایه از بروز و خیزش مجدد پدیده گرد و غبار در تهران جلوگیری کند. به گزارش ایسنا، پرویز سروری صبح امروز در ابتدای جلسه شورای شهر تهران با اشاره به ۲۰ فروردین روز انرژی هسته ای گفت: […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست</p>


نایب رئیس شورای شهر تهران از دولت خواست که با رایزنی کشورهای همسایه از بروز و خیزش مجدد پدیده گرد و غبار در تهران جلوگیری کند.

به گزارش ایسنا، پرویز سروری صبح امروز در ابتدای جلسه شورای شهر تهران با اشاره به ۲۰ فروردین روز انرژی هسته ای گفت: مردم ایران در این روز اعلام کردند که توقف ناپذیر هستند و درهای علم را به روی خود نمی بندند.

وی با بیان اینکه دشمن تلاش خود را داشت که ایران را متوقف کند در حالی که دنیای فردا دنیای انرژی هسته ای است و کشورهایی که فاقد این انرژی باشند باید تکدی گری سایر کشورهای صاحب این علم را داشته باشند، گفت: ایران نشان داد که اهل تکدی گری نیست و همه دروازه های بسته تحت عنوان تحریم را باز کرده است و می دانیم اگر امروز مذاکره کنندگان مان دست هایشان برای مذاکره باز است به این دلیل است که ما متوقف نشدیم و ما ملتی هستیم که فعل خواستن را صرف کردیم.

نایب رییس شورای شهر تهران با اشاره به حادثه مشهد گفت: دشمن تلاش می کند در روزهایی که بستر مناسب توسعه و پیشرفت کشور وجود دارد اختلافات را تشدید کند اما ایران سابقه اتحاد مذاهب را دارد و دشمن موفق نیست.

وی با بیان اینکه در زمانه ای که آمریکا در حال بیرون شدن از منطقه است می خواهد درگیری در ایران ایجاد شود، ادامه داد: اقدام ناجوانمردانه ای که در حرم امام رضا (ع) رخ داد در پی استراتژی ایجاد اختلاف بین ملت بود اما ملت ما بصیر هستند و این اختلافات و توطئه های دشمن خنثی شد.

سروری با اشاره به گردوغبار تهران گفت: تصمیم داشتم که جلسه امروز شورا را لغو کنم اما از آنجایی که استانداری رأی به عدم تعطیلی داد ما نیز منصرف شدیم، این در حالی است که در این میان ورشکستگان سیاسی که آرزوی گیر کردن شورا و شهرداری در باتلاق را داشتند با قدرت به ما حمله کردند و از آنجایی که استانداری این موضوع را تعیین تکلیف کرد، دیگر زمینه حضور ما وجود نداشت.

وی با بیان اینکه همه بدانند که سال جاری برای شورا و شهرداری، سال شکوفایی خدمت است، تصریح کرد: منشأ گردوغبار خارجی است و باید دولت با کشورهای همسایه مذاکره کند. البته باید یادآور شدیم که دولت قبل در این زمینه کوتاهی کرده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=25734
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها