• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024

اخبار ویژه

تقدیر از مدیر روابط عمومی آبفا شیراز به عنوان رتبه برتر روابط عمومی شرکت مهندسی آب و فاضلاب در کشور /محمد امین آبادیان مدیر نمونه شد پیام تبریک روز روابط عمومی از سوی رییس شورای اسلامی استان فارس پیشنهاد تشکیل دبیرخانه مشترک بین رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها در استان فارس/چالش‌های ارتباطی میان رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها پیام تبریک دبیر حزب همت استان فارس به دبیرکل حزب همت پیام تبریک دبیر حزب همت در استان فارس به رئیس شورای سیاستگذاری حزب همت کشور دیدار مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های فارس با شهردار صدرا تبریک حزب همت فارس برای ورود مهندس اسفندیار عبداللهی به بهارستان پیام تسلیت حزب همت فارس به نماینده مردم شهرستان نی ریز، استهبان و بختگان در مجلس حسینی و عزیزی راهی بهارستان شدند پیام تبریک حزب همت فارس بابت ورود دکتر سید اسماعیل حسینی به بهارستان حزب همت فارس درگذشت پدر همسر دکتر سید اسماعیل حسینی را تسلیت گفت سازمانی توانمند برای رفع امور عشایر باید شکل گیرد انتخابات مبنایی بر تحول و تحول مبنایی برای پیشرفت است نسل نو، تفکر نو با دکتر سید اسماعیل حسینی، نامزد دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی وکالت تلاش برای احقاق حق و حقیقت است

0

 مقام اماراتی: به تهران سفیر اعزام می کنیم

  • کد خبر : 27621
  • 24 تیر 1401 - 19:50
 مقام اماراتی: به تهران سفیر اعزام می کنیم

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست به گزارش ایرنا از شبکه روسیاالیوم، انور قرقاش امروز جمعه گفت که ابوظبی در آستانه اعزام سفیر خود به تهران است و می خواهد روابط خود را با ایران بازسازی کند. قرقاش تاکید کرد که «امارات متحده عربی بخشی از یک محور و ائتلاف علیه ایران نخواهد بود، حتی […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

به گزارش ایرنا از شبکه روسیاالیوم، انور قرقاش امروز جمعه گفت که ابوظبی در آستانه اعزام سفیر خود به تهران است و می خواهد روابط خود را با ایران بازسازی کند.

قرقاش تاکید کرد که «امارات متحده عربی بخشی از یک محور و ائتلاف علیه ایران نخواهد بود، حتی اگر اقدامات تهران در منطقه به تلاش‌های دیپلماتیک کمک نکند.»

 قرقاش وزیر مشاور رئیس امارات متحده عربی در امور سیاست خارجی اواخر فروردین گذشته در سخنانی گفت که این کشور به دنبال بهترین روابط با ایران است.

وی در بخشی از صحبت‌هایش در نشستی با عنوان «امنیت و ثبات در جهان در حال تغییر ما، از نگاه امارات» افزود: با توجه به تحولات منطقه، باید با کشورهایی که سیاست‌ها و دیدگاه‌های متفاوتی دارند، با تکیه بر مشترکات و تقویت آن و بدون تمرکز بر موارد اختلاف، امور را عاقلانه و منطقی مدیریت کنیم.
وی ادامه داد: ما ایران را به عنوان یک همسایه می‌بینیم بنابراین به دنبال ایجاد بهترین روابط با آن هستیم.قرقاش در ادامه گفت: امارات در آسیب رساندن به هیچ یک از همسایگان خود به ویژه ایران، طرف یا شریک نخواهد بود و ما همیشه به دیپلماسی، گفت وگو و همکاری اقتصادی متوسل خواهیم شد.

وی افزود: ما باید مفاهیمی را ایجاد کنیم که به ثبات نظام منطقه‌ای کمک کند که مهمترین آنها احترام به حاکمیت دولت‌ها و رد مطلق استفاده از زور در روابط منطقه‌ای است.

قرقاش در بخش دیگری از صحبت‌هایش همچنین افزود که سلطه غرب بر نظام بین المللی با ظهور قدرت‌های جدید در روزهای پایانی خود است.

مشاور رئیس امارات متحده عربی پیش از این نیز در اظهاراتی در نشست اکسپو ۲۰۲۰ از تلاش کشورش برای همکاری با ایران و کاهش تنش‌های منطقه‌ای خبر داده بود.

این مشاور ارشد دولت امارات در ادامه سخنانش تاکید کرده بود: تمام هدف ما یافتن راهی برای همکاری عملی با ایران و اطمینان از وجود دستور کار برای ثبات و رفاه در منطقه است.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=27621
   

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها