• امروز : یکشنبه - ۷ تیر - ۱۴۰۵
  • برابر با : Sunday - 28 June - 2026

اخبار ویژه

فوری/ شنیده شدن صدای انفجار در سیریک و قشم و بدتر لنگه/ برخورد پرتابه به دکل مخابراتی/ آمریکا مسئولیت حمله را بر عهده گرفت ایران همچنان پرچمدار مبارزه با سلاح‌های کشتار جمعی است شهردار شیراز نایب‌رئیس انجمن کلان‌شهرهای جهان شد احیای بختگان و طشک یک پروژه مقطعی نیست؛ بلکه فرایندی مداوم، علمی و بین‌بخشی است واردات خودرو در منطقه آزاد فقط برای فعالان اقتصادی مجاز است پیش‌بینی قهرمانی پرتغال در جام جهانی با تجویز جاوگر معروف؛ رونالدو باید ۳۴ نوشیدنی الکلی را در رودخانه بریزد! توصیه‌های پیشگیرانه برای محافظت از پوست، چشم و سیستم ایمنی بدن در برابر آفتاب ویدیو/فسلفی: مسئولان دشمن شادکن نباشند/پوردهقان: صاحبان تریبون اختلاف را به خیابان نبرند قالیباف: دستگاه قضا گام‌های مؤثری در جهت افزایش تقویت سرمایه اجتماعی برداشته است قالیباف: بدون دیپلماسی، زحمت عرصه میدان به ثمر نخواهد نشست پویش ملی «۲۵ درجه؛ قرار همدلی»  نقش مهمی در کاهش مصرف برق دارد/ایران را با هم روشن نگه داریم بهره‌گیری از فناوری «شناساگر زیستی» در تصفیه‌خانه های آب شرب آذربایجان غربی فارس رتبه دوم کشور در حوزه نرخ‌نامه‌های صنفی است واکنش مهاجرانی به تخریب و تهدید رئیس‌جمهور لهستان بالاترین نشان افتخارش را از زلنسکی پس گرفت!

23

رشد ۱۵۸ درصدی ورود کانتینر به چابهار و صرفه‌جویی ارزی بازرگانان

  • کد خبر : 31990
  • 07 آبان 1402 - 10:50
رشد ۱۵۸ درصدی ورود کانتینر به چابهار و صرفه‌جویی ارزی بازرگانان

به گزارش طلوع سیاست، وی گفت: همچنین ورود کالای کانتینری به بندر چابهار ۱۵۸ درصدی رشد داشته و امروز صاحب کالا به ازای هر کانتینر ۴۰۰ دلار صرفه جویی می‌کند.تلاش ما است که این منطقه به کریدور بین‌المللی تبدیل شود. اگر این کریدور شمال-جنوب فعال شود، اعداد قابل توجه خواهد بود که درآمد حاصل از […]

به گزارش طلوع سیاست،

وی گفت: همچنین ورود کالای کانتینری به بندر چابهار ۱۵۸ درصدی رشد داشته و امروز صاحب کالا به ازای هر کانتینر ۴۰۰ دلار صرفه جویی می‌کند.
تلاش ما است که این منطقه به کریدور بین‌المللی تبدیل شود. اگر این کریدور شمال-جنوب فعال شود، اعداد قابل توجه خواهد بود که درآمد حاصل از ترانزیت کالا ۲میلیارد دلار خواهد بود.
 نسبت به مهرماه سال گذشته ۱۷ پروژه عمرانی و زیرساختی منطقه آزاد چابهار فعال است که طی یک سال منتهی به مهرماه امسال حدود ۷۷۵ میلیارد تومان به این پروژه‌ها تزریق شده است. از این رقم تا الان توانسته‌ایم ۷ پروژه را به فاز بهره‌برداری برسانیم.

وی افزود: طی یکسال اخیر در حوزه منطقه آزاد یک وفاق در سطح ملی ایجاد شد که آنرا مدیون سردار دهقان هستیم.

۴۶

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=31990
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها