• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

2

آزادسازی ۷ هکتار از اراضی زراعی و باغی و بستر رودخانه در جنوب مشهد مقدس

  • کد خبر : 6061
  • 26 مهر 1400 - 9:07
آزادسازی ۷ هکتار از اراضی زراعی و باغی و بستر رودخانه در جنوب مشهد مقدس

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست خبرگزاری میزان – رئیس دبیرخانه شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی و منابع طبیعی استان خراسان رضوی از آزادسازی ۷۰۰۰۰ مترمربع (۷هکتار) از اراضی زراعی و باغی و حریم و بستر رودخانه در مناطق عارفی و بالندر در ارتفاعات جنوب مشهد مقدس خبر داد. بهشتی توندری در […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

خبرگزاری میزان – رئیس دبیرخانه شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی و منابع طبیعی استان خراسان رضوی از آزادسازی ۷۰۰۰۰ مترمربع (۷هکتار) از اراضی زراعی و باغی و حریم و بستر رودخانه در مناطق عارفی و بالندر در ارتفاعات جنوب مشهد مقدس خبر داد.

بهشتی توندری در این باره گفت: در راستای اعمال تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها و ماده دو قانون توزیع عادلانه آب، امروز یکشنبه ۱۴۰۰/۰۷/۲۵ تعداد ۲۲ قطعه اراضی دیوار کشی و ویلا سازی شده در چندین نقطه به مساحت تقریبی ۶ هکتار از اراضی زراعی که دستخوش تغییر و تبدیل کاربری قرار گرفته بود، رفع تصرف و قلع و قمع گردید.

سرپرست ناحیه هفت دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی (ویژه فضای مجازی و شهرسازی) افزود: در این عملیات مشترک که با حضور دستگاه‌های متولی و دست اندرکار امر از جمله مدیریت پروژه ارتفاعت جنوب شهرداری مشهد، آستان قدس رضوی، اوقاف و امور خیریه، آب منطقه ای، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و آبخیزداری و نیرو‌های خدوم انتظامی صورت پذیرفت، علاوه بر موارد موصوف، ۵ مورد رفع تصرف از حریم و بستر رودخانه، ۳ استخر غیرمجاز، قلع و قمع و ۶ حلقه چاه غیرمجاز پر و مسلوب المنفعه گردید.

وی در پایان ضمن تشکر از تلاش بی شائبه تمامی دست اندر کاران این حوزه، بر لزوم حفاظت و حراست از اراضی و منابع طبیعی استان تاکید کرد و گفت: موضوع شناسایی و برخورد با متخلفین و متصرفین و رفع تصرفات و تعرضات با توجه به دستورات دادستان محترم مرکز استان خراسان رضوی و دبیر شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی و منابع طبیعی استان خراسان رضوی همواره در دستور کار جدی و فوری این دبیرخانه قرار خواهد داشت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=6061
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها