• امروز : شنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۵
  • برابر با : Saturday - 27 June - 2026

اخبار ویژه

شهردار شیراز نایب‌رئیس انجمن کلان‌شهرهای جهان شد احیای بختگان و طشک یک پروژه مقطعی نیست؛ بلکه فرایندی مداوم، علمی و بین‌بخشی است واردات خودرو در منطقه آزاد فقط برای فعالان اقتصادی مجاز است پیش‌بینی قهرمانی پرتغال در جام جهانی با تجویز جاوگر معروف؛ رونالدو باید ۳۴ نوشیدنی الکلی را در رودخانه بریزد! توصیه‌های پیشگیرانه برای محافظت از پوست، چشم و سیستم ایمنی بدن در برابر آفتاب ویدیو/فسلفی: مسئولان دشمن شادکن نباشند/پوردهقان: صاحبان تریبون اختلاف را به خیابان نبرند قالیباف: دستگاه قضا گام‌های مؤثری در جهت افزایش تقویت سرمایه اجتماعی برداشته است قالیباف: بدون دیپلماسی، زحمت عرصه میدان به ثمر نخواهد نشست پویش ملی «۲۵ درجه؛ قرار همدلی»  نقش مهمی در کاهش مصرف برق دارد/ایران را با هم روشن نگه داریم بهره‌گیری از فناوری «شناساگر زیستی» در تصفیه‌خانه های آب شرب آذربایجان غربی فارس رتبه دوم کشور در حوزه نرخ‌نامه‌های صنفی است واکنش مهاجرانی به تخریب و تهدید رئیس‌جمهور لهستان بالاترین نشان افتخارش را از زلنسکی پس گرفت! جنگ اسرائیل و حزب الله شدت گرفت / تلاش برای عملیات ترور در ادلب/ بمباران فسفری رژیم صهیونیستی/ هشدار صنعا به تل آویو دست به ماشه آماده حراست از امنیت ملی درصورت بدعهدی دشمن هستیم  

12

آقای صداوسیما! عادل کم بود، وریا هم اضافه شد؟/ انتظاری که دارید، دیوانگی است!

  • کد خبر : 41451
  • 06 اسفند 1404 - 11:00
آقای صداوسیما! عادل کم بود، وریا هم اضافه شد؟/ انتظاری که دارید، دیوانگی است!

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست در سازمان صداوسیما جمله انقلاب بچه‌های خود را می‌خورد را به وضوح می‌بینید. بیش از دو دهه از هزینه بیت‌المال خرج امثال عادل فردوسی‌پور می‌کنند و وقتی آن‌ها به موقعیت مقبول اجتماعی رسیدند، تبدیل می‌شوند به دشمن! سازمانی که خود تشکیلات عریض و طویلی برای سنجش صلاحیت دارد و […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

در سازمان صداوسیما جمله انقلاب بچه‌های خود را می‌خورد را به وضوح می‌بینید. بیش از دو دهه از هزینه بیت‌المال خرج امثال عادل فردوسی‌پور می‌کنند و وقتی آن‌ها به موقعیت مقبول اجتماعی رسیدند، تبدیل می‌شوند به دشمن! سازمانی که خود تشکیلات عریض و طویلی برای سنجش صلاحیت دارد و خروجی‌اش می‌شود مزدک میرزایی که بازنشسته همین سازمان است و حالا علیه آن‌ها آن سوی دنیا حرف می‌زند! مثال‌ها فراوانند از احسان علیخانی تا احسان کرمی. چیزی که بیشتر از همه در رفتار این سازمان نمود دارد اصرار آن‌ها در تکرار یک رفتار اشتباه با نتیجه مشخص است که هنوز هم با قدرت ادامه دارد!

این‌که صداوسیما هیچ‌کدام از نهادهای دیگر را قبول ندارد و به هیچ‌کدام از قوانین بین‌المللی هم پای‌بند نیست -حتی قانون پخش مسابقه فوتبال که طبق روح رقابت ورزشی باید عادلانه افراد را نشان داد- نشانه کامل آن است که می‌بینیم چقدر توانسته تمام سلایق را پای رسانه جمع کند. سازمان مسابقه استقلال برابر مس را پخش کرد، بدون آن‌که تصویری از وریا غفوری نشان دهد. کسی که در همین حاکمیت و نظام، ابتدا مربی و سپس سرمربی استقلال شده و از سوی فدراسیون فوتبال برایش مجوز حضور روی نیمکت صادر شده است. در تیم دولتی هم سمت دارد!

اولین معنای این حرکت این است که صداوسیما کاری به قواعد ندارد و هر کس را دلش بخواهد نشان می‌دهد و هرکس را نخواست از تمام حقوق محروم می کند؛ ایضا تمام بینندگانش را. دومین پیام آن این است هرکس مثل ما فکر نکند و مثل ما حرف نزند، جایی در سازمانی که مثلا ملی و با بودجه ملی اداره می‌شود، ندارد.

واقعیت پشت این حرکت این است که در کشور ما هرکس کدخدای منطقه خود است و هیچ کاری به قوانین و یکپارچگی حاکمیت ندارد. اگر وریا یا هر کس دیگر مشکلی دارد، این کشور قوه قضاییه، دادگاه و قانون دارد. او را احضار می‌کنند و درصورت اثبات مجازات می‌کنند. اصلا مگر می‌شود بدون استعلام از منابع امنیتی و مراجع لازم قانونی، در باشگاه بزرگی مثل استقلال یا پرسپولیس کار کرد؟ چطور می‌شود که نهادهای امنیتی به کسی اعتماد دارند و یک باشگاه دولتی به کسی شغل می‌دهد، اما صداوسیما از موضعی بالاتر می‌گوید من هیچ‌کدام این‌ها را قبول ندارم؟ کت تن من است و هرکس نمی خواهد، از ایران برود!

ساختار تلویزیون به گونه‌ای است که حتی یک کارمند معمولی هم آن‌جا رئیس‌جمهور را قبول ندارد! کاملا خودمختار و با آزادی عمل هر کار دلش خواست می‌کند و به هیچ‌کس هم پاسخ‌گو نیستند. به آخرین مصاحبه جناب جبلی نگاه کنید!

و متاسفانه باید گفت این رفتاری است که همیشه تکرار می‌شود. تا بوده همین بوده و دیگر اسمش یک اتفاق نیست که اشتباه شده باشد؛ بلکه یک انتخاب است! انگار آلبرت انیشتین این جمله معروفش را با نگاه به ۷۰ سال بعد از مرگش و در رابطه با تصمیمات برخی مسئولین ما گفته: دیوانگی، یعنی انجام دوباره و دوباره یک کار و انتظار نتیجه‌ای متفاوت داشتن!

در همین ارتباط: حذف وریا غفوری، چون مردم دوستش دارند/ صداوسیمای جبلی، آزموده را برای بار هزارم آزمود!

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=41451
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها