• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

اخبار ویژه

دکتر اسماعیل حسینی عضو ناظر در شورای عالی انرژی شد انتخاب حمید سلیمی به عنوان رییس تعاونی حقوقدانان کشور مراسم شیرخوارگان حسینی در شیرخوارگاه «حضرت ولی عصر (عج)» برگزار شد/ شیرخوارگاه «حضرت ولی عصر (عج)» تنها مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست زیر سه سال استان فارس است بازدید دکتر سید اسماعیل حسینی از کوهمره سرخی ضرورت ورود نهادهای نظارتی و دستگاه قضا به ادعای پست‌فروشی در شهرداری تهران شهر نیازمند عطاری دانا و خموش است/برگزاری انتخابات داخلی شورای شهر تهران در هفته‌های آتی حضور پزشکیان و مخبر در اجتماع عزاداران حسینی نهاد ریاست جمهوری معیارها و روند انتخاب اعضای کابینه چهاردهم تشریح شد تاکید مخبر بر ضرورت اجرای تمام مصوبات ستاد مرکزی اربعین تا نیمه محرم دیدار فرماندهان نظامی و انتظامی با رئیس‌جمهور منتخب ۷۹ ضربه وزارت اطلاعات در رویارویی مستقیم با تروریست‌ها در دولت جدید با آزاد شدن واردات خودرو امکان انتخاب بهتر و رقابت بیشتر وجود دارد نقش تعاون در برنامه پنجم و ششم توسعه/ لزوم توجه به سیاست‌های پشتیبانی و مانع‌زدایی از توسعه‌ی تعاونی‌ها کارگران نتوانسته اند بطور کامل از مواهب اصل ۲۹ قانون اساسی بهره مند گردند/عدم وجود تشکیلات غیر سیاسی و صرفا صنفی بزرگترین معضل کارگران در دهه های گذشته بوده است پیام تبریک رییس شورای اسلامی استان فارس به رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی

2

آماده‌سازی سه پروژه در جزیره کیش پیش از موعد مقرر

  • کد خبر : 26262
  • 07 اردیبهشت 1401 - 23:05
آماده‌سازی سه پروژه در جزیره کیش پیش از موعد مقرر

به گزارش طلوع سیاست، به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کیش ، مهدی کشاورز در بازدید مجدد از ساختمان جدید دادگستری، با اعلام رضایت از پیشرفت این پروژه ابراز امیدواری کرد: ساختمان مذکور طبق زمان‌بندی تعیین شده پیش رفته و تا ۳۱ام شهریورماه به بهره‌برداری برسد. وی همچنین در بازدید از تصفیه‌خانه مرکزی کیش، از در […]

به گزارش طلوع سیاست،

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کیش ، مهدی کشاورز در بازدید مجدد از ساختمان جدید دادگستری، با اعلام رضایت از پیشرفت این پروژه ابراز امیدواری کرد: ساختمان مذکور طبق زمان‌بندی تعیین شده پیش رفته و تا ۳۱ام شهریورماه به بهره‌برداری برسد.

وی همچنین در بازدید از تصفیه‌خانه مرکزی کیش، از در آستانه‌ی عقد قرارداد بودن مدول دوم، جهت راه‌اندازی حجم پنج هزار مترمکعب خبر داد.

محسن نظرپور سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات کیش نیز در این بازدید با اشاره به افزایش نیاز در ایامی مانند نوروز، بر پیش‌بینی و افزایش ظرفیت این مجموعه به حجم ۲۰هزار مترمکعب تصفیه فاضلاب اشاره و تصریح کرد: با توجه به‌ پیش‌بینی حضور بالای گردشگر در کیش، حوزه‌ی فاضلاب در طرح جامع، بازنگری شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بر نحوه‌ی صحیح و استاندارد نگهداری تجهیزات تصفیه‌خانه، خصوصا در ایام کم‌ترافیک مسافری تاکید کرد.

بر اساس این گزارش، بتن‌ریزی و عملیات اجرایی مدول دوم تصفیه‌خانه کیش، اسفندماه ۱۴۰۰ به اتمام رسیده است.

گفتنی است زمین هاردکورت تنیس نیز آماده‌ی بهره‌برداری است. مدیرعامل سازمان در بازدید دهم فروردین، درخصوص لزوم آماده‌سازی این پروژه تا پیش از خردادماه، دستور موکد و جدی صادر کرده بود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به همراه رضا شجیع مشاور و سرپرست اداره کل حوزه مدیرعامل، مدیرروابط‌ عمومی سازمان، مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات و جمعی از مدیران این شرکت صبح سه‌شنبه ششم اردیبهشت‌ماه، از برخی پروژه‌های در شرف بهره‌برداری بازدید کرد.

۴۸

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=26262
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها