• امروز : جمعه - ۵ دی - ۱۴۰۴
  • برابر با : Friday - 26 December - 2025

اخبار ویژه

برپایی ۷۷ یادواره شهدا با محوریت اتحادیه های صنفی شهرستان شیراز با تاکید بر مسجد و محله محوری دیدار رئیس جمهور با خانواده شهید مسیحی آمریکایی‌ها پیام دادند لطفا از ساعت ۴ صبح حمله را متوقف کنید «بمب اتمی کوچک»؛ توصیف صهیونیست‌ها از موشک‌های ایران دمشق از هلاکت سرکرده ارشد داعش خبر داد ماجرای جوان ایرانی که محبور شد برای روس‌ها بجنگد! عراقچی وعده داد؛ حل موانع مالی قطار سریع‌السیر اصفهان ـ تهران در جلسه با بانک مرکزی انسجام ملی مهم‌ترین رکن در شرایط فعلی کشور است مجلس برای افزایش حقوق کارمندان در سال آینده تلاش می‌کند نفت، بلای توسعه ایران است وتوی خاموش روسیه و چین علیه بازگشت تحریم‌های ایران نامه هشدار آمیز ۱۶۵ نماینده مجلس به سران قوا/ ریشه تورم ارز است آرزوی فروپاشی ایران از درون را به گور خواهند برد/ مردم ایران تسلیم زورگویی ها نمی شوند در جلسه سه شنبه با هر فریاد نمایندگان، دلار بالاتر رفت سوال از پزشکیان در مجلس کلید خورد

15

اتوبوس BRT کم داریم؟

  • کد خبر : 17152
  • 24 آبان 1400 - 1:57
اتوبوس BRT کم داریم؟

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست معاون حمل و نقل شهرداری تهران در مورد کمبود اتوبوس در خطوط بی آر تی توضیحاتی را ارائه کرد. مجتبی شفیعی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد کمبود اتوبوس در خطوط “بی ار تی” با بیان اینکه اتوبوس در این خطوط کم نیست، گفت: مسئله اصلی که حس کمبود […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

معاون حمل و نقل شهرداری تهران در مورد کمبود اتوبوس در خطوط بی آر تی توضیحاتی را ارائه کرد.

مجتبی شفیعی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد کمبود اتوبوس در خطوط “بی ار تی” با بیان اینکه اتوبوس در این خطوط کم نیست، گفت: مسئله اصلی که حس کمبود اتوبوس را ایجاد کرده نحوه بهره برداری است.

وی با بیان اینکه در برخی خطوط وارد کردن خودروهای شخصی به خطوط ویژه بی آر تی سبب اختلال در خدمات رسانی می شود، افزود: مخصوصا در خیابان ولیعصر شاهد هستیم، پلیس در ساعات اوج ترافیک اجازه ورود خودروها به خطوط ویژه را می‌دهد که معمولا در این ساعات نیز ایستگاه‌ها مملو از مسافر است و این اختلال در تردد اتوبوسها ممکن است این تصور را ایجاد کند که با کمبود اتوبوس روبه رو هستیم.

شفیعی با اشاره به اینکه زمان بندی اعزام اتوبوس‌ها بهینه سازی نشده و سیستم اعزام سنتی و دستی است، گفت: سیستم اعزام باید مکانیزه شود چراکه اتوبوسها باید بین خطوط خلوت و شلوغ جابجا شود؛ به گونه‌ای که در برخی خطوط در برخی ساعات مسافر زیاد است؛ اما در مقابل می‌بینیم که در همان ساعت، اتوبوس در خطوط خلوت دیگر ، خالی تردد می کند که باید اصلاح شود.

وی با بیان اینکه مدیریت سیستم زمان بندی اعزام اتوبوس‌ها به صورت دستی و دیدن اپراتور است، خاطرنشان کرد: در دنیا این شیوه منقضی شده و ما در صدد هستیم که در بحث نرم افزاری سامانه به روزرسانی شود.

شفیعی ادامه داد: کمبود تعداد ناوگان حاد نیست اماپایین بودن کیفیت خدمات به خاطر فرسودگی است که در بحث اورهال اتوبوسها به این خطوط نیز توجه می شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=17152
   

نوشته های مشابه

25شهریور
سرگردانی خبرنگاران در ماجرای طرح ترافیک
طرح ترافیک خبرنگاران در بن‌بست ابهام

سرگردانی خبرنگاران در ماجرای طرح ترافیک

15تیر
جمع آوری پسماند خشک از درب منازل با نصب اپلیکیشن *بهروب*
رئیس اتحادیه آسیاب داران، علاف و بازیافت مواد شهرستان شیراز خبر داد:

جمع آوری پسماند خشک از درب منازل با نصب اپلیکیشن *بهروب*

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها