• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

2

استخدام شریک در هواوی برای دور زدن تحریم‌ها

  • کد خبر : 17359
  • 24 آبان 1400 - 13:05
استخدام شریک در هواوی برای دور زدن تحریم‌ها

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست شرکت هواوی تکنولوژیز که کسب و کار تلفن هوشمندش از تحریم‌های آمریکا آسیب دیده است، قصد دارد مجوز طراحی‌های گوشی خود را به شرکت‌های دیگر بسپارد تا به این ترتیب به قطعات ضروری برای تولید محصولاتش دسترسی پیدا کند. به گزارش ایسنا، بلومبرگ به نقل از منابع آگاه گزارش […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

شرکت هواوی تکنولوژیز که کسب و کار تلفن هوشمندش از تحریم‌های آمریکا آسیب دیده است، قصد دارد مجوز طراحی‌های گوشی خود را به شرکت‌های دیگر بسپارد تا به این ترتیب به قطعات ضروری برای تولید محصولاتش دسترسی پیدا کند.

به گزارش ایسنا، بلومبرگ به نقل از منابع آگاه گزارش کرد هواوی در حال بررسی دادن مجوز طراحی‌های خود به واحدی از شرکت PTAC چین است که سپس اقدام به خرید قطعاتی خواهد کرد که هواوی تحت تحریمهای دوران ترامپ اجازه دسترسی به آنها را ندارد. این واحد که Xnova نام دارد، در حال فروش تلفنهای Nova هواوی در سایت خود است و با این شراکت می‌تواند دستگاه‌های برند خود را بر اساس طراحی‌های این شرکت بزرگتر عرضه کند.

یک منبع آگاه دیگر گفت: همچنین شرکت سازنده تجهیزات مخابراتی چینی TD Tech تلفن‌هایی خواهد فروخت که طراحی‌های هواوی را تحت برند خود خواهد داشت. از آنجا که مذاکرات ادامه دارد، این همکاریها هم ممکن است تغییراتی پیدا کند.

این اقدام ممکن است بهترین شانس هواوی برای نجات کسب و کار تلفن هوشمندش باشد زیرا تحریمهای آمریکا مانع دسترسی این شرکت به محصولات شرکت تراشه سازی تایوانی TSMC، اپلیکیشنهای گوگل و مودم‌های بی سیم ۵G کوالکام شده است. هواوی برای نخستین بار از سوی دولت ترامپ هدف تحریم قرار گرفت و رشد منفی کسب و کار مصرفی این شرکت باعث کاهش فروش به مدت چهار سه ماهه متوالی شده است.

این شرکت حدود یک سال پیش برند آنر را به کنسرسیومی از شرکتهای دولتی چین در شنزن فروخت و این برند را از تحریمهای آمریکا آزاد کرد. جورج ژائو، مدیرعامل آنر گفته است این شرکت اکنون می‌تواند قطعات را از شرکت‌هایی مانند کوالکام خریداری کند. موفقیت این جدایی هواوی را تشویق کرده است به دنبال شراکت‌های جدیدی باشد تا کسب و کار مصرفی خود را زنده نگه دارد.

مهندسان هواوی بازطراحی مدارهای بعضی از تلفنهای هوشمندی که پیش از این با تراشه‌های HiSilicon این شرکت کار می کردند را آغاز کرده‌اند تا بتوانند با پردازنده‌های کوالکام یا مدیاتِک منطبق شوند. هواوی انتظار دارد این شراکت فروش تلفنهای هوشمند شامل مدلهای داخلی و مدلهای عرضه شده توسط شرکایش را سال آینده به بیش از ۳۰ میلیون دستگاه برساند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، دولت بایدن هیچ نشانه‌ای از تسهیل تحریمهای آمریکا نشان نداده است. با این حال منگ وانژو، مدیرمالی هواوی اخیرا توافقی منعقد کرد که وی را از درخواست استرداد آمریکا که باعث شده بود به مدت دو سال در کانادا در بازداشت خانگی بماند، آزاد کرد. مدیران هواوی شامل رن شنگفی، موسس هواوی و پدر خانم منگ قول داده اند به تولید تلفن هوشمند ادامه دهند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=17359
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها