• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

اخبار ویژه

دکتر اسماعیل حسینی عضو ناظر در شورای عالی انرژی شد انتخاب حمید سلیمی به عنوان رییس تعاونی حقوقدانان کشور مراسم شیرخوارگان حسینی در شیرخوارگاه «حضرت ولی عصر (عج)» برگزار شد/ شیرخوارگاه «حضرت ولی عصر (عج)» تنها مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست زیر سه سال استان فارس است بازدید دکتر سید اسماعیل حسینی از کوهمره سرخی ضرورت ورود نهادهای نظارتی و دستگاه قضا به ادعای پست‌فروشی در شهرداری تهران شهر نیازمند عطاری دانا و خموش است/برگزاری انتخابات داخلی شورای شهر تهران در هفته‌های آتی حضور پزشکیان و مخبر در اجتماع عزاداران حسینی نهاد ریاست جمهوری معیارها و روند انتخاب اعضای کابینه چهاردهم تشریح شد تاکید مخبر بر ضرورت اجرای تمام مصوبات ستاد مرکزی اربعین تا نیمه محرم دیدار فرماندهان نظامی و انتظامی با رئیس‌جمهور منتخب ۷۹ ضربه وزارت اطلاعات در رویارویی مستقیم با تروریست‌ها در دولت جدید با آزاد شدن واردات خودرو امکان انتخاب بهتر و رقابت بیشتر وجود دارد نقش تعاون در برنامه پنجم و ششم توسعه/ لزوم توجه به سیاست‌های پشتیبانی و مانع‌زدایی از توسعه‌ی تعاونی‌ها کارگران نتوانسته اند بطور کامل از مواهب اصل ۲۹ قانون اساسی بهره مند گردند/عدم وجود تشکیلات غیر سیاسی و صرفا صنفی بزرگترین معضل کارگران در دهه های گذشته بوده است پیام تبریک رییس شورای اسلامی استان فارس به رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی

3

اعلام آمادگی دستگاه قضایی استان کردستان در جهت حل و فصل مشکلات شهری سنندج

  • کد خبر : 5503
  • 19 مهر 1400 - 16:17
اعلام آمادگی دستگاه قضایی استان کردستان در جهت حل و فصل مشکلات شهری سنندج

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست خبرگزاری میزان – حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی، رئیس کل دادگستری استان کردستان در نشست تخصصی و توجیهی قوانین و مقررات مربوط به شورا‌های اسلامی شهر ضمن تبریک حلول ماه فرخنده ربیع الاول، بیان داشت: مسئولین باید فرصت اندک خدمت به مردم را مغتنم بشمارند. حجت الاسلام والمسلمین حسینی تصریح کرد: […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

خبرگزاری میزان – حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی، رئیس کل دادگستری استان کردستان در نشست تخصصی و توجیهی قوانین و مقررات مربوط به شورا‌های اسلامی شهر ضمن تبریک حلول ماه فرخنده ربیع الاول، بیان داشت: مسئولین باید فرصت اندک خدمت به مردم را مغتنم بشمارند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی تصریح کرد: شهردار و شورای شهر باید وظایف خود را به درستی شناسایی کرده و با تدوین یک برنامه‌ریزی اصولی و دقیق و ترسیم چشم‌انداز مورد نظر بر پایه علم و با استفاده از منابع مالی شفاف و پایدار در جهت پیشبرد امور شهر اقدام کنند.

وی تاکید کرد: مصوبات شورای شهر باید بار علمی و حقوقی داشته باشد و هرگونه معاملات و توافقات شهرداری باید حتما با مشاوره حقوقی و لحاظ کردن صلاح شهروندان انجام گیرد.

رئیس کل دادگستری استان کردستان تعامل درون سازمانی و برون سازمانی مدیریت شهری را ضروری دانست و اظهار کرد: تعامل ضابطه‌مند و در حدود قانون مدیریت شهری با ارکان حاکمیتی در استان کردستان اعم از دستگاه‌های اجرایی و دستگاه قضایی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی نقش موثری در حل مشکلات شهری خواهد داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی افزود: وظیفه شورای اسلامی شهر سیاستگذاری و نظارت است و وظیفه شهرداری اجرای این امور است و نباید در کار همدیگر دخالت کنند.

رئیس کل دادگستری استان کردستان در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم پرهیز از آفت‌ها و مفاسد تاکید کرد و گفت: در مباحث مالی و هزینه‌کرد اعتبارات در محل خود بسیار مراقب باشید و در انتصابات در رده‌های مختلف مدیریتی با دقت و حساسیت اقدام کرده و اهرم‌های نظارتی و حفاظتی خود را برای جلوگیری از فساد فعال کنید.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی در پایان ارتقاء آموزش‌های حقوقی به اعضای شورای شهر را ضروری دانست و افزود: در راستای پیشگیری از فساد در مدیریت شهری در مرحله اول استانداری و فرمانداری‌ها باید وظیفه نظارتی خود را به هنگام و با حساسیت فراوان اعمال کنند.

وی افزود: البته بدیهی است دستگاه قضایی نیز در صورت مشاهده هرگونه وقوع جرم و یا ترک فعلی با قاطعیت ورود کرده و برخورد قانونی لازم را خواهد داشت.

در ادامه این جلسه، فرزاد زارعی رئیس شورای اسلامی سنندج نیز از آمادگی این شورا برای تشکیل شعبه صلح و سازش در شورای اسلامی سنندج خبر داد و افزود: اگر وظایف شورای اسلامی و شهرداری به درستی انجام شود در پیشگیری از وقوع جرم در جامعه تاثیر زیادی خواهد داشت.

همچنین انور رشیدی شهردار سنندج به تشریح برنامه‌های شهرداری در حوزه زیباسازی شهری پرداخت و اظهار داشت: اصلاح مصوبه صدور پروانه برای زمین‌های قولنامه‌ای در سنندج بسیار حائز اهمیت است و دست دلالان و رانت خواران را قطع می‌کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=5503
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها