• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

اخبار ویژه

دکتر اسماعیل حسینی عضو ناظر در شورای عالی انرژی شد انتخاب حمید سلیمی به عنوان رییس تعاونی حقوقدانان کشور مراسم شیرخوارگان حسینی در شیرخوارگاه «حضرت ولی عصر (عج)» برگزار شد/ شیرخوارگاه «حضرت ولی عصر (عج)» تنها مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست زیر سه سال استان فارس است بازدید دکتر سید اسماعیل حسینی از کوهمره سرخی ضرورت ورود نهادهای نظارتی و دستگاه قضا به ادعای پست‌فروشی در شهرداری تهران شهر نیازمند عطاری دانا و خموش است/برگزاری انتخابات داخلی شورای شهر تهران در هفته‌های آتی حضور پزشکیان و مخبر در اجتماع عزاداران حسینی نهاد ریاست جمهوری معیارها و روند انتخاب اعضای کابینه چهاردهم تشریح شد تاکید مخبر بر ضرورت اجرای تمام مصوبات ستاد مرکزی اربعین تا نیمه محرم دیدار فرماندهان نظامی و انتظامی با رئیس‌جمهور منتخب ۷۹ ضربه وزارت اطلاعات در رویارویی مستقیم با تروریست‌ها در دولت جدید با آزاد شدن واردات خودرو امکان انتخاب بهتر و رقابت بیشتر وجود دارد نقش تعاون در برنامه پنجم و ششم توسعه/ لزوم توجه به سیاست‌های پشتیبانی و مانع‌زدایی از توسعه‌ی تعاونی‌ها کارگران نتوانسته اند بطور کامل از مواهب اصل ۲۹ قانون اساسی بهره مند گردند/عدم وجود تشکیلات غیر سیاسی و صرفا صنفی بزرگترین معضل کارگران در دهه های گذشته بوده است پیام تبریک رییس شورای اسلامی استان فارس به رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی

5

الهیان: وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش برای اینترنت و سیم کارت پارک دانش آموزان برنامه دارد

  • کد خبر : 17600
  • 25 آبان 1400 - 9:38
الهیان: وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش برای اینترنت و سیم کارت پارک دانش آموزان برنامه دارد

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست نماینده تهران در مجلس گفت که وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش برای اینترنت و سیم کارت پارک دانش آموزان برنامه دارد. به گزارش ایسنا، زهره الهیان در جلسه علنی صبح امروز سه شنبه مجلس در موافقت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: من تا امروز صبح تصمیمی برای […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

نماینده تهران در مجلس گفت که وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش برای اینترنت و سیم کارت پارک دانش آموزان برنامه دارد.

به گزارش ایسنا، زهره الهیان در جلسه علنی صبح امروز سه شنبه مجلس در موافقت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: من تا امروز صبح تصمیمی برای نطق و موافقت با وزیر پیشنهادی نداشتم زیرا احساس می‌کردم باید حجت شرعی داشته باشم اما بعد از دقت در برنامه ایشان و صحبت با صاحب نظران به این جمع‌بندی رسیدم که به عنوان موافق ثبت نام کنم.

وی با بیان اینکه بیشترین تعداد وزرای رئیسی در کابینه مدرک مرتبط دارند و باید حق را در این زمینه رعایت کرد، گفت: ما به وزارت آموزش و پرورش علاوه بر نگاه استراتژیک باید نگاه آینده پژوهانه هم داشته باشیم چرا که نیروی انسانی و مدیران کشور را تربیت می‌کند و آینده ایران اسلامی را تضمین می‌کند لذا باید نگاه کلان نگر به او وجود داشته باشد نه اینکه در تک‌تک موضوعات کارشناس باشد.

الهیان ادامه داد: باید مدیری پاکدست، ضد فساد، انقلابی و جهادی بگذاریم که رویکرد و تحولی را به اجرا در بیاورد. باید به تفکر راهبردی ایشان فرصت بدهیم که بتواند تحول ایجاد کند. گذاشتن افراد باتجربه ولی تکراری معنایش استمرار وضع موجود آموزش و پرورش است که چالش و بحران های متعددی را با خود به همراه دارد. وزارت آموزش و پرورش با بحران های متعددی روبه‌روست و ایشان می تواند گزینه مناسبی باشد.

این نماینده مجلس اضافه کرد: در فضای مجازی مسائل غیرمنصفانه درباره ایشان مطرح می‌شود، برادر داماد را مطرح می‌کنند ولی نگفتند او برادر شهید هم هست و به واسطه تواضعش آن را در رزومه خود نیاورده است. او برای سند تحول برنامه دارد که البته فرصت نشد در کمیسیون آموزش و تحقیقات و صحن مجلس آن را ارائه دهد.

الهیان با بیان اینکه معنای برنامه فیاضی ختم سند ۲۰۳۰ است، گفت: در برنامه ارائه شده ایشان موارد مغایرت با اسناد بالادستی مشاهده نشده است. موج علیه ایشان در رسانه‌های بیگانه هم نشان دهد انتخابش صحیح بوده است.

وی مهمترین بحران آموزش و پرورش را بحران هویت و مهمترین چالش را حوزه تعلیم و تربیت دانست و یادآور شد: امروز به دانش‌آموزان خیلی از محفوظات القا می‌شود اما به نوجوانان چگونه زیستن و اینکه هویت و ارزش هایشان چیست را یاد ندادیم و این باعث شده نوجوان امروز افکار و ادراکاتش توسط فضای مجازی اداره شود نه نظام اسلامی و خانواده ها. در حال حاضر دانش آموزان با موبایل و تبلت هایی برای آموزش مجازی روبرو هستند که باعث می شود خوراک مسموم و فضای مجازی ذهن آنها را تحت تاثیر قرار دهد، ایشان برای اینترنت پاک و سیم کارت پارک دانش آموزان برنامه دارد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=17600
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها