• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

2

انتخابی جام جهانی فوتبال| صدای غرش یوزهای سپید به صدر رسید/ رستگاری دراماتیک تیم ملی در سواحل مدیترانه

  • کد خبر : 15496
  • 20 آبان 1400 - 16:27
انتخابی جام جهانی فوتبال| صدای غرش یوزهای سپید به صدر رسید/ رستگاری دراماتیک تیم ملی در سواحل مدیترانه

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست ساعت: ۱۷:۲۷ منتشر شده در مورخ: ۱۴۰۰/۰۸/۲۰ شناسه خبر: ۱۷۸۳۴۹۶ دیدار تیم‌های ملی فوتبال لبنان و ایران با پیروزی دراماتیک یوزهای سپیدپوش خاتمه یافت. به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم‌های ملی فوتبال لبنان و ایران طی آخرین دیدار دور رفت رقابت‌های نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

ساعت: ۱۷:۲۷
منتشر شده در مورخ: ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
شناسه خبر: ۱۷۸۳۴۹۶

دیدار تیم‌های ملی فوتبال لبنان و ایران با پیروزی دراماتیک یوزهای سپیدپوش خاتمه یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم‌های ملی فوتبال لبنان و ایران طی آخرین دیدار دور رفت رقابت‌های نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، از ساعت ۱۵:۳۰ امروز ( پنج‌شنبه – ۲۰ آبان) به وقت ایران و در ورزشگاه شهر صیدا به مصاف یک‌دیگر رفتند.

در این دیدار که حواشی‌اش روزها پیش از برگزاری بازی آغاز شده بود؛ دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، ترجیح داد به جای مهدی طارمی از سامان قدوس در ترکیب اصلی یوزهای سپیدپوش استفاده کند.

ملی‌پوشان فوتبال ایران از همان ابتدا با میل به هجوم بازی را آغاز کردند اما وضعیت نامطلوب چمن ورزشگاه بندر صیدا و هم‌چنین وزش شدید باد در محل برگزاری مسابقه، کار را برای مهاجمان تیم ملی سخت کرد. البته که دفاع منسجم لبنانی‌ها و بی‌دقتی بازیکنان تیم ملی هم در به ثمر نرسیدن گل مؤثر بود.

در نیمه نخست توپ و میدان در اختیار شاگردان دراگان اسکوچیچ قرار داشت اما روی یک غفلت و در حالی که علی‌رضا بیران‌وند توپ را به بیرون رفته حساب کرد، دروازه تیم ملی فوتبال ایران به زیبایی از زاویه بسته باز شد تا نیمه نخست به سود لبنانی‌های میزبان خاتمه یابد.

در حالی که مدافعین و سایر بازیکنان تیم ملی باور نداشتند که توپ از خط رد نشده، از عبدالرحمن الجاسم درخواست کردند که این صحنه را با استفاده از تکنولوژی VAR مورد بازبینی قرار دهد اما پس از دخالت کمک داور ویدیویی، این گل صحیح اعلام شد تا میزبان یک بر صفر پیش بیفتد.

نیمه دوم هم با تداوم روند تهاجمی از سوی ملی‌پوشان فوتبال ایران آغاز شد تا شاگردان اسکوچیچ بتوانند گل خورده و نتیجه را جبران کنند. در این نیمه علی‌رضا جهان‌بخش، کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران با دریافت کارت زرد و محرومیت از همراهی یوزها در دیدار سه‌شنبه هفته آینده مقابل تیم ملی فوتبال سوریه بازماند.

روی یک صحنه حساس، سردار آزمون می‌توانست به زیبایی هر چه تمام‌تر دروازه میزبان باختری را باز کند اما درخشش بی‌حدوحصر مصطفی مطر سنگربان لبنانی از به ثمر رسیدن گل تساوی جلوگیری کرد.

در این بازی جای خالی مهدی طارمی دیده می‌شد؛ مدافعان لبنانی در اکثر دقایق سردار آزمون را مهار کرده بودند و هافبک‌های تیم ملی هم در نقش مهاجم ناتوان بودند اما زوج مهدی طارمی بالاخره در واپسین لحظات زهرش را ریخت و بازی را به تساوی کشاند.

در ادامه هم روی یک حمله و در شلوغی محوطه جریمه، احمد نورالهی دروازه را برای بار دوم فرو ریخت تا یک پیروزی دراماتیک نصیب تیم ملی فوتبال ایران شود.

دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان هم در دقایق پایانی از بازی اخراج شد.

پنج شنبه ۲۰ آبان ماه – ورزشگاه صیدا

داور: عبدالرحمان الجاسم، طالب المری، سعود المقاله و مسعود الادبا از قطر

ناظر داوری: هاکان آناز از استرالیا

نماینده مسابقه: عبدالغفور عبدالحامد از مالدیو

 

لبنان ۱
گل: سونی سعد (۳۷)

 

ایران ۲
گل: سردار آزمون (۹۲) – احمد نورالهی (۹۵)

 

ترکیب لبنان: مصطفی مطر، قاسم الزین، عباس عاصی، جورج ملکی، روبر ملکی، نادر مطر، محمد الدهینی، محمد حیدر، سونی سعد، محمد قدوح و باسل جرادی.

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، وحید امیری، صادق محرمی، سعید عزت‌اللهی (الله‌یار صیادمنش – ۷۲)، احمد نوراللهی، سامان قدوس (میلاد محمدی – ۶۰)، علیرضا جهانبخش (کریم انصاری‌فرد – ۸۶)، علی قلی‌زاده و سردار آزمون.

 

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=15496
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها