• امروز : یکشنبه - ۷ تیر - ۱۴۰۵
  • برابر با : Sunday - 28 June - 2026

اخبار ویژه

شهردار شیراز نایب‌رئیس انجمن کلان‌شهرهای جهان شد احیای بختگان و طشک یک پروژه مقطعی نیست؛ بلکه فرایندی مداوم، علمی و بین‌بخشی است واردات خودرو در منطقه آزاد فقط برای فعالان اقتصادی مجاز است پیش‌بینی قهرمانی پرتغال در جام جهانی با تجویز جاوگر معروف؛ رونالدو باید ۳۴ نوشیدنی الکلی را در رودخانه بریزد! توصیه‌های پیشگیرانه برای محافظت از پوست، چشم و سیستم ایمنی بدن در برابر آفتاب ویدیو/فسلفی: مسئولان دشمن شادکن نباشند/پوردهقان: صاحبان تریبون اختلاف را به خیابان نبرند قالیباف: دستگاه قضا گام‌های مؤثری در جهت افزایش تقویت سرمایه اجتماعی برداشته است قالیباف: بدون دیپلماسی، زحمت عرصه میدان به ثمر نخواهد نشست پویش ملی «۲۵ درجه؛ قرار همدلی»  نقش مهمی در کاهش مصرف برق دارد/ایران را با هم روشن نگه داریم بهره‌گیری از فناوری «شناساگر زیستی» در تصفیه‌خانه های آب شرب آذربایجان غربی فارس رتبه دوم کشور در حوزه نرخ‌نامه‌های صنفی است واکنش مهاجرانی به تخریب و تهدید رئیس‌جمهور لهستان بالاترین نشان افتخارش را از زلنسکی پس گرفت! جنگ اسرائیل و حزب الله شدت گرفت / تلاش برای عملیات ترور در ادلب/ بمباران فسفری رژیم صهیونیستی/ هشدار صنعا به تل آویو دست به ماشه آماده حراست از امنیت ملی درصورت بدعهدی دشمن هستیم  

24

بازگشت بیش از ۶۰۰ هکتار از اراضی ملی گلستان به منابع طبیعی

  • کد خبر : 6639
  • 27 مهر 1400 - 8:00
بازگشت بیش از ۶۰۰ هکتار از اراضی ملی گلستان به منابع طبیعی

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست حیدر آسیابی، رئیس کل دادگستری استان گلستان در گفت‌وگو با میزان از بازگشت ۶۶۳ هکتار از اراضی ملی به منابع طبیعی با رای دادگاه‌های استان گلستان در سال جاری خبر داد و بیان کرد: امسال ۹۵ پرونده با موضوع تجاوز به اراضی جنگلی در دادگاه‌های استان گلستان رسیدگی و […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

حیدر آسیابی، رئیس کل دادگستری استان گلستان در گفت‌وگو با میزان از بازگشت ۶۶۳ هکتار از اراضی ملی به منابع طبیعی با رای دادگاه‌های استان گلستان در سال جاری خبر داد و بیان کرد: امسال ۹۵ پرونده با موضوع تجاوز به اراضی جنگلی در دادگاه‌های استان گلستان رسیدگی و رای خلع ید صادر شد که در نتیجه اجرای این آراء، ۱۶۶ هکتار جنگل از ید متجاوزان خارج و به منابع طبیعی بازگشت.

رئیس کل دادگستری گلستان خاطرنشان کرد: در همین مدت، ۷۶ پرونده نیز با موضوع دست‌اندازی به مراتع استان گلستان رسیدگی شد که نتیجه آن خلع ید ۴۹۴ هکتار مرتع و بازگشت آن به انفال بود.

وی تصریح کرد: امسال همچنین سه هکتار از سواحل که به‌صورت غیرقانونی تصرف شده بود، از دست متجاوزان آزاد شد.

 

بیشتر بخوانید:

آسیابی در ادامه گفت: شعب ویژه برای رسیدگی به پرونده‌های اراضی ملی در همه حوزه‌های قضایی استان گلستان اختصاص داده شده که نتیجه آن رسیدگی سریع‌تر و دقیق‌تر به پرونده‌های این حوزه و افزایش آراء خلع ید از عرصه‌های جنگلی و مرتعی استان گلستان است.

رئیس کل دادگستری استان گلستان بار دیگر تاکید کرد: امسال نیز همچون سال‌های گذشته در برخورد با زمین‌خواری منتظر تغییر کاربری و ساخت و ساز‌های غیرمجاز و شکایت دستگاه‌های متولی نمی‌مانیم و با دریافت گزارش‌های مردمی برای متخلفان، پرونده تشکیل می‌دهیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=6639
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها