• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

اخبار ویژه

دکتر مرندی: خانواده‌ام هیچ وقت به زندگی در خارج فکر نمی‌کنند حکم کمیته انضباطی برای نکونام چه خواهد بود؟ بیش از ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات جمع آوری شد  سفیر ایران: درصورت دست زدن مجدد اسرائیل به اقدام نظامی، پاسخ تهران قاطع تر خواهد بود رییس هیأت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین مشخص شد پیام تسلیت همت فارس به رییس شورای هماهنگی شهرستان های این حزب در استان مدیرعامل منطقه آزاد قصرشیرین منصوب شد کلیات طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات تصویب شد تحولات کانون وکلا از گذشته تاکنون از زبان دکتر پارسا حقوق امسال کارمندان و بازنشستگان ابلاغ شد + جزئیات دیگر برای تماشای بازی‌های بزرگ به استادیوم نروید! رییس‌جمهور: سازش با صهیونیست‌ها قمار روی اسب بازنده است/ ایران همچنان حامی مقاومت می‌ماند تصویب ۱۳ دستور کار حفاظتی محیط زیست در دولت سیزدهم سودآورترین بازار ایران را بشناسید + عکس دیدار نماینده منتخب شهرستان سپیدان و بیضا با رییس دیوان محاسبات کشور

4

برخورد محیط زیست شهریار با ضایعات‌سوزی

  • کد خبر : 13297
  • 07 نوامبر 2021 - 10:16
برخورد محیط زیست شهریار با ضایعات‌سوزی

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شهریار گفت: با ١۶ مورد ضایعات‌سوزی برخورد و نسبت به اطفا و شناسایی عوامل آن اقدام شد. به گزارش ایسنا شیدا آکار گفت: به منظور نظارت بر فعالیت واحدها و برخورد با تخلفات محیط زیستی و جلوگیری از ایجاد آلاینده‌های زیست‌محیطی و پسماندسوزی در […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شهریار گفت: با ١۶ مورد ضایعات‌سوزی برخورد و نسبت به اطفا و شناسایی عوامل آن اقدام شد.

به گزارش ایسنا شیدا آکار گفت: به منظور نظارت بر فعالیت واحدها و برخورد با تخلفات محیط زیستی و جلوگیری از ایجاد آلاینده‌های زیست‌محیطی و پسماندسوزی در سطح شهرستان، گشت و پایش ویژه شبانه‌روزی واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی شهرستان از ابتدای آبان ماه سال جاری آغاز شده است.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شهریار افزود: فعالیت این واحدها توسط کارشناسان محیط زیست به‌صورت شبانه روزی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته است و با متخلفان زیست‌محیطی برخورد قانونی به عمل می‌آید. بر همین اساس از ابتدای آبان ماه سال جاری ٩٠ واحد مورد بازدید و پایش قرار گرفته اند که از این تعداد حدود ٧٠ واحد بتن و تفکیک ضایعات به‌طور مستمر در این روزها پایش شده‌اند.

وی افزود: در جریان گشت و پایش‌های انجام شده شبانه، شش اخطاریه قانونی برای واحدهای دارای آلایندگی هوا در زمان پایش ها صادر و تحویل آن‌ها شده است همچنین در پایش های روزانه از فعالیت تخلیه نخاله در گود معدن شن و ماسه با حکم قضایی جلوگیری بعمل آمده است.

به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران، آکار در پایان گفت: از جمله محورهای مواصلاتی مورد پایش و کنترل کارشناسان محیط زیست، محورهای اصلی شهریار رباط کریم ، اتوبان ساوه ، شهریار تهران ، شهریار چینگر و محدوده ی شهرهای شهریار ، اندیشه ، شاهد شهر، صبا شهر ، وحیدیه ، فردوسیه و باغستان بوده که کارشناسان  در این مدت با ١۶ مورد ضایعات سوزی برخورد و نسبت به اطفا و شناسایی عوامل آن اقدام کرده‌اند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=13297
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها