• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

1

به‌روزرسانی شناسنامه هویتی بیش از ۱۳۰ هزار شناسه ملی موقوفات

  • کد خبر : 4485
  • 17 مهر 1400 - 12:26
به‌روزرسانی شناسنامه هویتی بیش از ۱۳۰ هزار شناسه ملی موقوفات

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اعلام کرد که طی اقدام مستمر اداره کل پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی سازمان ثبت اسناد و سازمان اوقاف و امور خیریه در شش ماهه اول سال جاری، سوابق و اقلام اطلاعاتی بیش از ۱۳۰ هزار شناسه ملی اشخاص حقوقی حوزه […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

به‌روزرسانی شناسنامه هویتی بیش از ۱۳۰ هزار شناسه ملی موقوفات

معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اعلام کرد که طی اقدام مستمر اداره کل پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی سازمان ثبت اسناد و سازمان اوقاف و امور خیریه در شش ماهه اول سال جاری، سوابق و اقلام اطلاعاتی بیش از ۱۳۰ هزار شناسه ملی اشخاص حقوقی حوزه اوقاف شامل نام شخص حقوقی، آدرس اقامتگاه قانونی و سایر اقلام به‌روزرسانی شد.

به گزارش ایسنا به نقل از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و نماینده سازمان در هیأت موضوع ماده ۹ آئین‌نامه پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی به عنوان پایگاه مرجع احراز هویت استنادپذیر این اشخاص در کشور با اعلام این خبر گفت: با توجه به نقش آدرس اقامتگاه قانونی اشخاص حقوقی در تضمین حقوق افراد و در راستای برنامه‌های معاونت امور اسناد به خصوص هوشمندسازی فرآیندها، با اولویت‌بندی تمامی دستگاه‌های دارای صفحات اختصاصی در این پایگاه، ضمن اصلاح و بازبینی سوابق موجود در صفحه اختصاصی سازمان اوقاف و امور خیریه به منظور جلوگیری از ثبت اطلاعات ناقص، دو سرویس الکترونیک تمام خودکار نیز با تلاش حوزه فناوری سازمان ثبت طراحی و در تقارن با هفته اوقاف عملیاتی گردید.

اقبال با بیان این‌که اجرای این مهم، نقش به سزایی در ارتقای صحت و تسهیل در ارائه خدمات حاکمیتی حوزه اشخاص حقوقی در اداره کل پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی کشور دارد، ابراز امیدواری کرد با همکاری مؤثر معاونت توسعه فناوری و خدمات الکترونیک ثبتی سازمان ثبت، تا پایان سال جاری نیز ضمن راه اندازی سامانه‌های مؤسسات و نهادهای عمومی غیردولتی و نهادهای حرفه‌ای و حاکمیتی در پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی، بخش قابل ملاحظه‌ای از شناسنامه‌های هویتی اشخاص حقوقی سنواتی به‌روزرسانی و اقلام آن‌ها بر اساس مصوبات هیأت ماده ۹ تکمیل و اصلاح گردد.

انتهای پیام



لینک منبع

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=4485
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها