• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

4

تاکید رئیس محلس نمایندگان آمریکا بر اختلاف نظرش با لاپید درباره برجام

  • کد خبر : 7059
  • 30 مهر 1400 - 17:54
تاکید رئیس محلس نمایندگان آمریکا بر اختلاف نظرش با لاپید درباره برجام

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست رئیس محلس نمایندگان آمریکا از اختلاف نظر خود با وزیر خارجه رژیم صهیونسیتی درخصوص توافق هسته‌ای با ایران خبر داد. به گزارش ایسنا، به نقل از جوئیش اینسایدر، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا روز پنج‌شنبه در نشست مجازی «بنیاد شلاپرز» گفت در دیداری که وی و یائیر لاپید، وزیر خارجه […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

تاکید رئیس محلس نمایندگان آمریکا بر اختلاف نظرش با لاپید درباره برجام

رئیس محلس نمایندگان آمریکا از اختلاف نظر خود با وزیر خارجه رژیم صهیونسیتی درخصوص توافق هسته‌ای با ایران خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از جوئیش اینسایدر، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا روز پنج‌شنبه در نشست مجازی «بنیاد شلاپرز» گفت در دیداری که وی و یائیر لاپید، وزیر خارجه رژیم صهیونسیتی هفته گذشته‌ در واشنگتن داشته‌اند درخصوص ارزش توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ و تبعات خروج آمریکا از توافق هسته‌ای به بحث پرداختند.
پلوسی گقت: من رابطه خوبی با متحدمان دارم. اسرائیل دوست نزدیک ماست اما آن‌ها همچنان می‌گفتند «ما قرار است چه کار کنیم؟ ایرانیان خیلی پیشروی کرده‌اند». ما نیز می‌گفتیم «درست است اما ما نیز برای همین به توافق (هسته‌ای) دست یافتیم» اما آن‌ها ظاهرا متوجه نیستند که خروج از توافق به ایران اجازه داد تا بیشتر از قبل پیشروی کنند.
آدام اسمیت، رئیس کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان آمریکا که روز پنج‌شنبه در همان نشست مجازی شرکت بوده گفت: ایران از زمان خروج آمریکا از برجام در دوران ریاست جمهوری ترامپ به سراغ توسعه سلاح هسته‌ای بازگشته است. این بی‌ثبات‌کننده است. این برجام بود که از وقوع این مسئله جلوگیری می‌کرد. ما همچنان باید به آن توافق بازگردیم تا مشکلات عدم اشاعه هسته‌ای از سوی ایران کمتر شود.
بن رودز، معاون مشاور امنیت ملی آمریکا در زمان باراک اوباما نیز در این نشست گفت که تنها راه‌های جایگزین برجام می‌توانند حمله سایبری (که به گفته وی باعث افزایش تنش‌ها می‌شود) یا افزایش تحریم‌ها (که در دوران ترامپ نیز جواب نداده بود) باشد اما احتمال گزینه نظامی منتفی است.
وی همچنین با ابراز تردید درخصوص طرح پیشنهادی برخی نمایندگان برای دستیابی به توافقی طولانی‌تر و قوی‌تر با ایران گفت: یا باید به بهترین توافقی که می‌توانید دست یابید یا اصلا به توافق نخواهید رسید. پس از سال‌ها مذاکره، برجام بهترین توافقی بود که توانستیم به آن دست یابیم. درک می‌کنم که چرا دولت پیغام «طولانی‌تر و قوی‌تر» می‌فرستد اما همینطوری سخت است که ایرانیان را به پای برجام بازگردانیم. برای مثال هم هیچ نشانه‌ای وجود ندارد که نشان دهد ایرانیان حاضر هستند برنامه موشک‌های بالستیک خود را کنار بگذارند.
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=7059
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها