• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

0

توضیحات رئیس سازمان محیط زیست درباره کشته شدن پلنگ مازندران

  • کد خبر : 25982
  • 07 اردیبهشت 1401 - 16:59
توضیحات رئیس سازمان محیط زیست درباره کشته شدن پلنگ مازندران

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا، «علی سلاجقه» روز چهارشنبه در حاشیه نشست هیأت دولت در جمع خبرنگاران در واکنش به انتقاد خبرنگاران مبنی بر کشته شدن پلنگ در قائمشهر و نبود تفنگ بیهوش‌ کننده، با قدردانی از حساسیت و دغدغه محیط زیستی خبرنگاران گفت: تفنگ به قائمشهر نرسید […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا، «علی سلاجقه» روز چهارشنبه در حاشیه نشست هیأت دولت در جمع خبرنگاران در واکنش به انتقاد خبرنگاران مبنی بر کشته شدن پلنگ در قائمشهر و نبود تفنگ بیهوش‌ کننده، با قدردانی از حساسیت و دغدغه محیط زیستی خبرنگاران گفت: تفنگ به قائمشهر نرسید و در ترافیک گیر کرده بود.

وی با بیان اینکه در کل کشور مشکل کمبود تفنگ بیهوش کننده وجود دارد، ادامه داد: مشکل کمبود تفنگ بیهوش کننده در دولت مطرح شد و پیگیر تأمین این تفنگ و حل مشکل هستیم اما در قائمشهر مشکل تفنگ نبود بلکه مسأله دیررسیدن تفنگ به صحنه بود.

رئیس سازمان محیط زیست با اشاره به اینکه پلنگ به مردم حمله کرده بود، اظهار داشت: متأسفانه شرایط طوری شد که پلنگ دو تا از همکاران نیروی انتظامی را زخمی و حتی به دوستان محیط زیست هم حمله کرد و تا تفنگ مخصوص برسد، پلنگ کشته شد.

سلاجقه درباره مشکل کمبود بالگردها در آتش‌سوزی‌ها نیز اظهار داشت: بحث اطفای حریق در کل کشور به وزارت دفاع سپرده شده و پایگاه‌های متعددی در کشور به همین منظور در حال تجهیز است.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه هفته قبل که نشست جنگل‌های زاگرس با ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، قرار شد این موضوع با جدیت پیگیری شود و مناطقی که بالگرد و هواپیما نیاز است، حتماً به این امکانات مجهز می‌شود.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=25982
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها