• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

3

تولید دو داروی جدید برای نخستین بار در شرکت داروسازی سها

  • کد خبر : 13475
  • 16 آبان 1400 - 16:36
تولید دو داروی جدید برای نخستین بار در شرکت داروسازی سها

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ دکتر کریم همتی در خصوص روند تولید دارو در زیرمجموعه های جمعیت هلال احمر گفت: شرکت داروسازی سها در مسیر تحقیق و توسعه صنعت دارو، جهت تولید فرآورده های ضد درد و آنتی دیابت جدید اقدامات مهمی انجام داده است […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ دکتر کریم همتی در خصوص روند تولید دارو در زیرمجموعه های جمعیت هلال احمر گفت: شرکت داروسازی سها در مسیر تحقیق و توسعه صنعت دارو، جهت تولید فرآورده های ضد درد و آنتی دیابت جدید اقدامات مهمی انجام داده است و همچنین چندین محصول گیاهی به لیست محصولات تحقیقاتی شرکت سها افزوده شده است.

وی افزود: تولید فرآورده های جدید زمان بر بوده که از دلایل عمده آن، مطالعات پایداری و بهینه سازی فرمولاسیون، تهیه مواد اولیه از منابع مورد تایید برای ساخت سری صنعتی و پروسه نسبتاً طولانی گرفتن پروانه از سازمان غذا و دارو است که امیدواریم با این حال به زودی این داروها وارد بازار شوند.

رئیس جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: شربت پروپولیس با ترکیب منحصر به فرد برای تقویت سیستم ایمنی بدن اولین بار در شرکت داروسازی سها ساخته شده و مدارک لازم برای تایید نهایی به سازمان غذا و دارو ارسال شده است و با اخذ مجوز به زودی تولید انبوه و روانه بازار خواهد شد.

همتی ادامه داد: این محصول در شیشه های ۱۲۰ میلی لیتری با پیمانه ۱۰ میلی لیتری تهیه می شود. فرمولاسیون این محصول از عصاره عسل طبیعی و چند گیاه دارویی است که مناسب کودکان و بزرگسالان است همچنین این فرآورده علاوه بر تقویت سیستم ایمنی به دلیل محتوای آنتی اکسیدان بالا با منشا طبیعی، ضد التهاب و ضد آلرژی نیز است و به همین دلیل به عنوان مکمل در کووید۱۹به کارمی رود.

وی افزود: روکسی ویل، دومین محصولی است که در شرکت داروسازی سها ساخته شده است. این داروی جدید ضد درد و ضد التهاب بسیار قوی برای اولین بار در ایران توسط شرکت داروسازی سها تولید و روانه بازار می شود. این دارو اثر ضد درد ۱۰ برابر بیشتر از مسکن های مشابه و هم خانواده دارد که برای دردهای مزمن احشایی در بیماران بستری و با ۲ مکانیسم ضددرد متفاوت با رژیم درمانی ۷ روزه و بدون خطر وابستگی قابلیت تجویز دارد.

رئیس جمعیت هلال احمر تصریح کرد: از سایر کاربردهای بالینی و مزایای این دارو، نشانه گیری مسیرهای متفاوت درد و مکانیسم اثر چند گانه جهت بهبود است. اثر ضد درد بهتر در دردهای بعد از عمل جراحی به عنوان دردهای همراه با التهاب را نیز می توان بواسطه مصرف این دارو پوشش داد.

جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران وظایف عمده ای را در سطح ملی و بین المللی برعهده دارد این اهداف عبارت از تلاش برای تسکین آلام بشری، تامین احترام انسان ها و کوشش در راستای برقراری دوستی و تفاهم و صلح پایدار میان ملت ها و حمایت از زندگی و سلامت انسان ها بدون درنظرگرفتن هرگونه تبعیض میان آنها است.

کمک به تامین داروهای مورد نیاز کشور، تامین مواد اولیه دارویی، مکمل های غذایی و رژیمی و تجهیزات پزشکی، تکمیل، توسعه و راه اندازی واحدهای جدید دارویی و لوازم پزشکی در شرکت های تحت پوشش، انجام فعالیت های تحقیقاتی، فنی و مهندسی و خدمات در بخش سلامت جامعه و فعالیت هایی که در راستای اهداف سلامت جامعه مفید فایده باشند برخی از وظایف سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر است.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=13475
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها