• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

اخبار ویژه

دکتر اسماعیل حسینی عضو ناظر در شورای عالی انرژی شد انتخاب حمید سلیمی به عنوان رییس تعاونی حقوقدانان کشور مراسم شیرخوارگان حسینی در شیرخوارگاه «حضرت ولی عصر (عج)» برگزار شد/ شیرخوارگاه «حضرت ولی عصر (عج)» تنها مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست زیر سه سال استان فارس است بازدید دکتر سید اسماعیل حسینی از کوهمره سرخی ضرورت ورود نهادهای نظارتی و دستگاه قضا به ادعای پست‌فروشی در شهرداری تهران شهر نیازمند عطاری دانا و خموش است/برگزاری انتخابات داخلی شورای شهر تهران در هفته‌های آتی حضور پزشکیان و مخبر در اجتماع عزاداران حسینی نهاد ریاست جمهوری معیارها و روند انتخاب اعضای کابینه چهاردهم تشریح شد تاکید مخبر بر ضرورت اجرای تمام مصوبات ستاد مرکزی اربعین تا نیمه محرم دیدار فرماندهان نظامی و انتظامی با رئیس‌جمهور منتخب ۷۹ ضربه وزارت اطلاعات در رویارویی مستقیم با تروریست‌ها در دولت جدید با آزاد شدن واردات خودرو امکان انتخاب بهتر و رقابت بیشتر وجود دارد نقش تعاون در برنامه پنجم و ششم توسعه/ لزوم توجه به سیاست‌های پشتیبانی و مانع‌زدایی از توسعه‌ی تعاونی‌ها کارگران نتوانسته اند بطور کامل از مواهب اصل ۲۹ قانون اساسی بهره مند گردند/عدم وجود تشکیلات غیر سیاسی و صرفا صنفی بزرگترین معضل کارگران در دهه های گذشته بوده است پیام تبریک رییس شورای اسلامی استان فارس به رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی

1

جاسازی ۹۲ کیلو تریاک در بار هندوانه/۱۰ فقره زورگیری در پایتخت کشف شد

  • کد خبر : 26302
  • 20 اردیبهشت 1401 - 20:51
جاسازی ۹۲ کیلو تریاک در بار هندوانه/۱۰ فقره زورگیری در پایتخت کشف شد

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست به گزارش روز سه شنبه ایرنا از سایت پلیس تهران، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند با اشاره به کشف ۹۲ کیلوگرم تریاک در بار هندوانه گفت: ماموران پایگاه هشتم پلیس مبارزه با موادر مخدر با انجام کار اطلاعاتی دقیق از حمل مواد مخدر از طریق یک دستگاه کامیونت از استان های […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از سایت پلیس تهران، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند با اشاره به کشف ۹۲ کیلوگرم تریاک در بار هندوانه گفت: ماموران پایگاه هشتم پلیس مبارزه با موادر مخدر با انجام کار اطلاعاتی دقیق از حمل مواد مخدر از طریق یک دستگاه کامیونت از استان های جنوبی کشور مطلع شدند.

وی افزود: در این رابطه ماموران این پایگاه با استقرار محورهای مواصلاتی به شهر تهران کامیون های موردنظر را مشاهده و متوقف کردند.

سرهنگ حسنوند ادامه داد: ماموران با بررسی تخصصی از کامیونت مذکور که بار هندوانه داشت ۹۲ کیلو تریاک را کشف کردند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران خاطرنشان کرد: در این رابطه ۲ نفر دستگیر، یک دستگاه کامیونت توقیف و متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

پایان خط موبایل قاپ مولوی

فرمانده یگان امداد پلیس پایتخت از دستگیری موبایل قاپ حرفه ای تکرو حین سرقت در محدوده خیابان مولوی خبر داد.
 
سرهنگ سلمان آدینه وند اظهار کرد: در پی افزایش سرقت موبایل قاپی در محله مولوی رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار تیم های مختلف گشت انتظامی یگان امداد قرار گرفت و گشت زنی های هدفمند به ویژه در جنوب تهران  افزایش یافت.

وی گفت: گشت زنی های انتظامی ادامه یافت تا اینکه روز گذشته ماموران به راکب یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک و موتورسوار را تحت مراقبت قرار دادند.

فرمانده یگان امداد تهران افزود: مراقبت های ویژه پلیسی ادامه داشت تا اینکه ماموران متهم را هنگام موبایل قاپی از شهروندی مشاهده و در حالی که قصد داشت با سرعت از محل  متواری شود در یک تعقیب و گریز کوتاهی وی را زمین گیر و دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بررسی اولیه از متهم ۲ دستگاه تلفن همراه که لحظاتی قبل سرقت کرده بودند کشف و متهم به سرقتی بودن این موبایل ها اعتراف کرد.

سرهنگ آدینه وند خاطر نشان کرد: متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار کلانتری مولوی قرار گرفت.

کشف ۱۰ فقره زورگیری

رییس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری زورگیری سابقه دار و کشف ۱۰ فقره سرقت خبرداد.
 
سرهنگ، قاسم دستخال در این باره گفت: شانزدهم فروردین خانمی به  مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس و در خصوص زورگیری از وی در پارک طالقانی اعلام شکایت کرد و ماموران گشت کلانتری ۱۰۳ گاندی در محل حاضر و ضمن بررسی موضوع گزارش لازم را تهیه کردند.

وی عنوان کرد: پرونده با دستور قضائی برای رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت به عنف پایگاه قرار گرفت و مال باخته اعلام داشت سارق مردی حدودا ۴۰ ساله با موهای بلند که با تهدید چاقو از پشت سر اقدام به سرقت گوشی موبایل و مقداری طلا کرده و از محل متواری شده است.

رییس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران ادامه داد: پی جویی و کشف پرونده در دستور کار کارآگاهان مبارزه با سرقت به عنف این پایگاه قرار گرفت و با بهره گیری شیوه های نوین و علمی کشف جرم هویت سارق که جلال نام داشت شناسایی شد، در بررسی سوابق کیفری جلال مشخص شد وی از افراد سابقه دار در زمینه سرقت است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با اقدامات پلیسی مخفیگاه متهم در محله شوش شناسایی شد و با صدور دستور دستگیری از سوی بازپرس پرونده کارآگاهان ششم اردیبهشت ماه به مخفیگاه متهم اعزام و جلال را طی یک عملیات ضربتی و پلیسی دستگیر می کند که در بازرسی از وی گوشی سرقتی کشف شد.

سرهنگ دستخال افزود: در تحقیقات اولیه جلال منکر هرگونه سرقت بوده که پس از مواجه با دلایل و مستندات موجود به بزه انتسابی معترف و به ۱۰ فقره سرقت دیگر از شهروندان اعتراف و اظهار داشت اموال سرقتی را در میدان شوش به یک پنجم قیمت به فروش می رساندم.

رییس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران خاطرنشان کرد: نتیجه بازجویی به نظر مقام محترم قضائی رسید که با دستور بازپرس پرونده متهم با قرار صادره جهت تکمیل تحقیقات و شناسایی مال باختگان در اختیار این یگان قرار گرفت که تا به حال با هدایت و راهنمایی متهم ۶ نفر از شکات شناسایی و جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

کلاهبرداری اینترنتی با ترفند سرمایه گذاری دیجیتالی

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ از دستگیری مجرم سایبری که با ترفند خرید ارز دیجیتال از شهروندان بیش از ۱۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود خبر داد.

سرهنگ داود معظمی گودرزی اظهار کرد: با مراجعه یکی از شهروندان به این پلیس مبنی بر کلاهبرداری تحت عنوان خرید ارز دیجیتال از وی، موضوع در دستور کار پلیس فتا پایتخت قرار گرفت.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: شاکی در اظهارات خود عنوان داشت چند وقت پیش در شبکه اجتماعی اینستاگرام با شخصی که مدعی بود در زمینه ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کند و سودهای کلانی در ازای سرمایه گذاری در این زمینه پرداخت می کند، آشنا شدم و مدت کوتاهی با وی در ارتباط بودم و پس از جلب اعتمادم مبلغ یک میلیارد ریال جهت سرمایه گذاری در زمینه ارزهای دیجیتال برای وی واریز کردم و بعد از واریز وجه دیگر پاسخی از وی دریافت نکردم و متوجه کلاهبرداری شدم.

رییس پلیس فتا تهران ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا تهران بزرگ پس از بررسی های همه جانبه و تلاش بی وقفه برای شناسایی مجرم با انجام اقدامات تخصصی و پلیسی اطلاعاتی از مجرم به دست آوردند که با بهره گیری از عملیات مهندسی اجتماعی، این شیاد اینترنتی شناسایی شد.

سرهنگ گودرزی افزود: با بدست آمدن هویت متهم و پس از تشریفات قضائی، تیم عملیات این پلیس مجرم را در یکی از محله های شمالی تهران دستگیر و به پلیس فتا انتقال دادند.

این مقام سایبری با بیان اینکه ۱۳ پرونده مشابه دیگر نیز کشف شد گفت: متهم پس از انتقال به پلیس فتا و مواجهه با شاکی به جرم خود اقرار کرد و اظهار داشت با هویتی جعلی و جلب اعتماد مال باختگان با وعده واهی سود بسیار بالا حدود ۱۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کردم.

وی افزود: ساده‌ترین و مؤثرترین راه برای مقابله با اقدامات مجرمانه مجرمین سایبری، افزایش سطح آگاهی کاربران نسبت به موضوعات مختلف فضای مجازی بوده و این مهم جز با احساس مسئولیت و برنامه‌ریزی و صرف زمان کافی محقق نخواهد شد.

رییس پلیس فتا تهران به شهروندان توصیه کرد: توصیه‌های پلیس فتا را جدی بگیرند و همواره مراقب ترفند کلاه‌برداران و سودجویان باشند و در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را از طریق سایت رسمی پلیس فتا به نشانی  www.cyberpolice.ir اعلام کنند.

زمینگیر شدن سوداگران مرگ با ۲۰۸ کیلو مواد افیونی در تهران

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف ۲۰۸ کیلو تریاک و دستگیری دو نفر از سوداگران مرگ خبر داد.

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند اظهار کرد: در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کنترل محورهای مواصلاتی را مدنظر قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران در شب گذشته با بررسی دقیق اطلاعاتی یک دستگاه خودرو سواری مربوط به قاچاقچیان را در محور مواصلاتی به شهر تهران  شناسایی و متوقف کردند.

سرهنگ حسنوند خاطرنشان کرد: در بازرسی از صندوق عقب این خودرو ۲۰۸ کیلو تریاک کشف و دو نفر از قاچاقچیان که قصد انتقال این محوله های افیونی از استا ن های شرقی کشور را داشتند، دستگیر و به مقامات قضائی معرفی شدند.

کشف محموله قاچاق در تهران

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف ۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در غرب تهران خبر داد.

سرهنگ علی ولی پور گودرزی در این باره گفت: کارآگاهان این پلیس در رصدهای اطلاعاتی از تخلیه کالای قاچاق در محدوده چیتگر توسط خودروهای شوتی، مطلع و برای بررسی موضوع به محل تخلیه کالا مراجعه کردند.

وی عنوان کرد: در بررسی های اولیه مشخص شد که محل تخلیه کالای قاچاق، یک باب خانه مسکونی است که مالک ساختمان  این مکان را تبدیل به محل دپوی کالا کرده و خودروهای شوتی با همکاری مالک ساختمان به این مکان در حال تردد است.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران ابراز کرد: پس از هماهنگی های قضائی تیمی از ماموران به نشانی اعلامی اعزام و در بازدید از انبار این ساختمان مسکونی مقادیر فراوانی کالای قاچاق فاقد هرگونه اسناد و مدارک، فاکتور و ثبت در سامانه جامعه تجارت کشف و توقیف شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: در این عملیات ۳۶ هزار و ۷۵ قلم لوازم جانبی موبایل و سه هزار و ۲۲۹  قلم لوازم آرایشی کشف و مالک ساختمان به قاچاق بودن این اموال اعتراف کرد.

سرهنگ گودرزی با اشاره به اینکه در این رابطه یک  متهم دستگیر شد، ادامه داد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۳۰ میلیارد ریال اعلام کردند.

وی افزود: ترویج فرهنگ مصرف کالای خارجی باعث نابودی هویت و استقلال ملی است و تامین نظم و امنیت و مقابله با هرگونه ناهنجاری و اخلال در تهیه توزیع کالاهای ضروری خانوار همواره در دستور کار پلیس قرار داشته، لذا شهروندان در صورت مشاهده هرگونه قاچاق یا احتکار کالا با این پلیس به شماره های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.
 

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=26302
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها