• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

3
نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس

جزئیات نشست کمیسیون صنایع مجلس با وزیر دفاع

  • کد خبر : 13767
  • 17 آبان 1400 - 15:24
جزئیات نشست کمیسیون صنایع مجلس با وزیر دفاع
طلوع سیاست / در جلسه امروز گزارش جامعی از آخرین وضعیت توانمندی‌های دفاعی کشور به ویژه در حوزه موشکی به اعضای کمیسیون ارائه شد که این گزارش از وضعیت غرور آفرین و تحسین‌ برانگیز صنایع دفاعی حکایت دارد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جلسه امروز اعضای کمیسیون صنایع و معادن با وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اظهار داشت: در جلسه امروز گزارش جامعی از آخرین وضعیت توانمندی‌های دفاعی کشور به ویژه در حوزه موشکی به اعضای کمیسیون ارائه شد که این گزارش از وضعیت غرور آفرین و تحسین‌ برانگیز صنایع دفاعی حکایت دارد.

وی افزود: همچنین در خصوص طرح‌های سرمایه‌گذاری وزارت دفاع در حوزه صنایع دفاعی گزارش ارائه شد و در ادامه اعضای کمیسیون از مسئولان وزارت دفاع این درخواست را مطرح کردند که برای توسعه اکتشافات معدنی به ویژه در معادنی که بیش از ۵۰۰ متر عمق دارد، وزارت دفاع به بخش صنعت کمک کند؛ همچنین در خصوص بهره‌گیری از توان فنی وزارت دفاع در خصوص طرح‌های عمرانی در مناطق محروم نیز تبادل‌نظر شد.

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: با توجه به حمله سایبری اخیر، در این حوزه هم این موضوع تبادل‌نظر شد که وزارت دفاع در حوزه‌های فنی و سایبری به نهادهای دیگر کمک کارشناسی کند تا توان سایبری کشور در همه بخش‌ها ارتقا یابد.

حسینی‌کیا اظهار داشت: در حوزه صنعت خودرو نیز این نکته از سوی مسئولان وزارت دفاع مطرح شد که این وزارتخانه امروز خودروهای نظامی پیشرفته می‌سازد و لذا ظرفیت کمک به صنعت خودروسازی را دارد که در این رابطه بخشی از قطعات مورد نیاز خودروسازان هم‌اکنون توسط وزارت دفاع تولید می‌شود؛ تأکید شد که از این ظرفیت در سطح بالاتری برای ارتقای کیفی خودروها بهره گرفته شود، البته نه اینکه وزارت دفاع خودش خودروساز شود، بلکه صرفاً برای کمک به توسعه و پیشرفت صنعت خودروسازی وارد میدان شود.

وی خاطرنشان کرد: بنا شد این جلسات بعد از این هم تداوم داشته باشد تا برای استفاده از از ظرفیت صنایع دفاعی کشور در بخش‌های مختلف هم‌اندیشی و تبادل‌نظر شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=13767
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه خبری طلوع سیاست
   

نوشته های مشابه

04فروردین
لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد
دبیر حزب همت در استان فارس تاکید کرد

لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد

29اسفند
پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا
دیدار نماینده منتخب فسا در دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی با معاون وزیر کشور

پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها