• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

3

حفظ و حراست از منابع طبیعی و اراضی ملی از برنامه‌های اساسی شورای حفظ حقوق بیت المال است

  • کد خبر : 8492
  • 01 آبان 1400 - 10:02
حفظ و حراست از منابع طبیعی و اراضی ملی از برنامه‌های اساسی شورای حفظ حقوق بیت المال است

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست خبرگزاری میزان – نشست شورای حفظ حقوق بیت‌المال در امور اراضی ملی و منابع طبیعی شهرستان پردیس با حضور مرتضی تورک معاون دادستان تهران، فریبرز عبدالمالکی رئیس دادگستری، علیرضا آقاجری دادستان، فرماندار و تمامی عوامل اجرایی شهرستان برگزار شد. رئیس دادگستری شهرستان پردیس، حفظ و حراست انفال از جمله […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

خبرگزاری میزان – نشست شورای حفظ حقوق بیت‌المال در امور اراضی ملی و منابع طبیعی شهرستان پردیس با حضور مرتضی تورک معاون دادستان تهران، فریبرز عبدالمالکی رئیس دادگستری، علیرضا آقاجری دادستان، فرماندار و تمامی عوامل اجرایی شهرستان برگزار شد.

رئیس دادگستری شهرستان پردیس، حفظ و حراست انفال از جمله منابع طبیعی و اراضی ملی را از برنامه‌های اساسی شورای حفظ حقوق بیت المال در این شهرستان عنوان و تاکید کرد: حفظ حقوق بیت المال از جمله وظایف مهم دستگاه قضایی است که مورد توجه ویژه خواهد بود.

عبدالمالکی یکی از وظایف شورای حفظ حقوق بیت المال را نظارت بر حسن اجرای قوانین دانست و گفت: برای صیانت از حقوق بیت المال اهتمام جدی وجود دارد و جلسات شورای حفظ حقوق بیت المال تاکنون دستاورد‌های مطلوبی داشته است.

 

بیشتر بخوانید:

رئیس دادگستری پردیس، همچنین لزوم تعامل و همراهی دستگاه‌های اجرایی شهرستان را با توجه به گستردگی اراضی ملی شهرستان پردیس مهم ارزیابی و خاطرنشان کرد: مدیران ادارات شهرستان پردیس نسبت به حفظ حقوق بیت المال اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

دادستان عمومی و انقلاب پردیس با بیان اینکه با ساخت و ساز‌های بی رویه و غیرقانونی در این شهرستان برخورد قانونی می‌شود، افزود: در این خصوص تعامل لازم با سازمان‌ها و نهاد‌های ذیربط صورت گرفته است.

آقاجری همچنین با اشاره به این که در خصوص مقابله با تصرف حریم رودخانه‌ها نیز اقدامات مناسبی صورت گرفته است، ادامه داد: در این راستا با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

وی همچنین با تشریح اراضی خلع ید شده شهرستان پردیس، افزود: عزم دستگاه قضایی برخورد با هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز است و در این راستا طی سال‌های گذشته چندین هکتار از اراضی ملی شهرستان خلع ید و به بیت‌المال بازگشته است.

دادستان پردیس تاکید کرد: با کسانی که اقدام به تجاوز و تصرف به حریم بیت المال و همچنین تغییر غیرمجاز کاربری اراضی و ساخت و ساز غیرمجاز کنند، با جدیت برخورد قانونی می‌شود.

مهمترین اهداف و دستاورد‌های این نشست رسیدگی به حفظ و محافظت از اراضی ملی، رفع تصرف حریم رودخانه ها، مقابله با ساخت و ساز‌های بی رویه و غیر قانونی، برخورد قانونی در مقابل کم کاری مدیران در سهل انگاری نسبت به حفظ حقوق بیت المال بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=8492
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها