• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

3

دستور نایب رئیس مجلس به کمیسیون عمران برای رسیدگی به سیل در منطقه بابلسر

  • کد خبر : 13324
  • 16 آبان 1400 - 13:23
دستور نایب رئیس مجلس به کمیسیون عمران برای رسیدگی به سیل در منطقه بابلسر

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از کمیسیون عمران خواست که هیاتی را برای رسیدگی به وضعیت سیل در منطقه بابلسر مشخص کند. به گزارش ایسنا، علی اصغر باقرزاده در تذکری  شفاهی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از مردم منطقه حوزه انتخابیه به دلیل صبر […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از کمیسیون عمران خواست که هیاتی را برای رسیدگی به وضعیت سیل در منطقه بابلسر مشخص کند.

به گزارش ایسنا، علی اصغر باقرزاده در تذکری  شفاهی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از مردم منطقه حوزه انتخابیه به دلیل صبر و بردباری در مواجهه با بروز سیل در این منطقه بیان کرد: به آب منطقه ای استان، مدیریت بحران و دستگاه هایی که وظیفه خود را در جلوگیری از بروز سیل به خوبی انجام ندادند تذکر می دهم.

وی افزود: دو سال قبل نیز در این منطقه سیل آمده بود و در ماه های اخیر چندین بار گوشزد کردم که اتفاق دو سال قبل تکرار نشود اما گوش شنوایی وجو نداشت. بنابراین از مسئولین مربوطه می خواهم که کارگروه تخصصی در این رابطه تشکیل شود و با حضور همه دستگاه های مربوطه کار کارشناسی انجام شود و بودجه تخصیص داده شود و اگر قصور و ترک فعی در این رابطه صورت گرفته پیگیری شود.

عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به نماینده بابلسر گفت: ان شاء الله ریاست کمیسیون عمران هیاتی را برای رسیدگی به وضعیت سیل در این منطقه مشخص کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=13324
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها