• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

اخبار ویژه

دکتر اسماعیل حسینی عضو ناظر در شورای عالی انرژی شد انتخاب حمید سلیمی به عنوان رییس تعاونی حقوقدانان کشور مراسم شیرخوارگان حسینی در شیرخوارگاه «حضرت ولی عصر (عج)» برگزار شد/ شیرخوارگاه «حضرت ولی عصر (عج)» تنها مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست زیر سه سال استان فارس است بازدید دکتر سید اسماعیل حسینی از کوهمره سرخی ضرورت ورود نهادهای نظارتی و دستگاه قضا به ادعای پست‌فروشی در شهرداری تهران شهر نیازمند عطاری دانا و خموش است/برگزاری انتخابات داخلی شورای شهر تهران در هفته‌های آتی حضور پزشکیان و مخبر در اجتماع عزاداران حسینی نهاد ریاست جمهوری معیارها و روند انتخاب اعضای کابینه چهاردهم تشریح شد تاکید مخبر بر ضرورت اجرای تمام مصوبات ستاد مرکزی اربعین تا نیمه محرم دیدار فرماندهان نظامی و انتظامی با رئیس‌جمهور منتخب ۷۹ ضربه وزارت اطلاعات در رویارویی مستقیم با تروریست‌ها در دولت جدید با آزاد شدن واردات خودرو امکان انتخاب بهتر و رقابت بیشتر وجود دارد نقش تعاون در برنامه پنجم و ششم توسعه/ لزوم توجه به سیاست‌های پشتیبانی و مانع‌زدایی از توسعه‌ی تعاونی‌ها کارگران نتوانسته اند بطور کامل از مواهب اصل ۲۹ قانون اساسی بهره مند گردند/عدم وجود تشکیلات غیر سیاسی و صرفا صنفی بزرگترین معضل کارگران در دهه های گذشته بوده است پیام تبریک رییس شورای اسلامی استان فارس به رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی

6

رحیمی جهان‌آبادی: اقتصاد ما دولتی و دست‌کاری شده است

  • کد خبر : 14083
  • 18 آبان 1400 - 8:34
رحیمی جهان‌آبادی: اقتصاد ما دولتی و دست‌کاری شده است

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بر تاثیرگذاری تحولات و تصمیمات سیاسی بر معیشت مردم و اقتصاد کشور تاکید کرد. به گزارش ایسنا، جلیل رحیمی جهان آبادی در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی و بعد از گزارش وزیر اقتصاد درباره بورس عنوان کرد: […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بر تاثیرگذاری تحولات و تصمیمات سیاسی بر معیشت مردم و اقتصاد کشور تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، جلیل رحیمی جهان آبادی در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی و بعد از گزارش وزیر اقتصاد درباره بورس عنوان کرد: موضوع بورس بحث تخصصی اقتصادی است. ما در این کشور با نقدینگی مازاد روبرو هستیم که این موضوع بازارهای مختلف همچون مسکن، بورس و ارز را با خاک یکسان می کند تا موضوع نقدینگی حل نشود، این مشکلات رفع نخواهد شد.

وی افزود: اقتصاد ما اقتصادی دولتی و دستکاری شده است. برای مثال دولت اراده کند نقدینگی را از دست مردم جمع کند و قیمت ارز و سهام های بورس را پایین بیاورد. نمی توان اینگونه با این سخنرانی ها مشکلات را حل کرد. ما شاهد اقدامات غیر تخصصی هستیم. برای مثال وقتی قیمت زعفران بالا می رود پزشک و مهندس به سراغ کاشت و پرورش زعفران می روند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: وقتی قیمت سهامی بالا می رود همه مردم به سراغ خرید آن سهام می روند در حالیکه قیمت سهام ها کاهش هم می یابد. اقدامات باید تخصصی باشد. سهامداران حقوقی تا اراده می کنند قیمت ها را تغییر می دهند. آیا توانستید در این وضعیت اقتصادی تکلیف ارز و خودرو را مشخص کنید؟ آیا توانستید تاثیرگذاری تحولات سیاسی بر معیشت مردم را کنترل کنید؟ اگر می خواهیم ارز قدرتمند و اقتصاد قوی داشته باشیم باید بتوانیم با جهان کار کنیم.

رحیمی جهان آبادی در پایان تاکید کرد: سهامداران خرد باید مورد حمایت ویژه باشند. مجلس باید به این مهم توجه کند.

انتهای پیام

[ad_2]

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=14083
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها