• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

5
سردار "قاسم رضایی"

رعایت حقوق شهروندی خط قرمز نیروی انتظامی است

  • کد خبر : 5041
  • 20 مهر 1400 - 18:53
رعایت حقوق شهروندی خط قرمز نیروی انتظامی است
بیش‌ از ۳۳ کشور دعوت ما را اجابت کرده و در این مجلس حضور دارند که این نشان از اهمیت کار بوده و بیانگر نظم کشور شماست.

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست از پایگاه خبری پلیس، سردار “قاسم رضایی” روز سه شنبه در سیزدهمین نشست نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با وابستگان نظامی و افسران رابط پلیس کشورهای خارجی، اظهار کرد: بیش‌ از ۳۳ کشور دعوت ما را اجابت کرده و در این مجلس حضور دارند که این نشان از اهمیت کار بوده و بیانگر نظم کشور شماست.

وی حکومت حاکم بر ایران اسلامی را برگرفته از احکام الهی عنوان کرد و افزود: یکی از مؤلفه‌ های مهم حکومت ایران اسلامی، تعامل و ارتباط با کشورهای دنیاست از این رو استراتژی و راهبرد ایران اسلامی، تعامل با تمام جهان به‌ استثنای رژیم غاصب صهیونیستی است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به حضور مدافعان حرم در کشور عراق و سوریه، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران پشتیبان هر مظلومی در دنیا است.

وی با تشریح مکتب سپهبد شهید “حاج‌ قاسم سلیمانی” اظهار داشت: امروز شهید سلیمانی افتخار نیروهای مسلح و افتخار مظلومان جهان است؛ جایگاه نیروهای مسلح فهیم این است که از قوه قهریه برای سرکوب ظالمان و دفاع از مظلومان استفاده می کند.

جانشین فرمانده ناجا یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران با ۱۵ کشور همسایه است و ایران اسلامی در جبهه مقدم مبارزه با مواد مخدر قرار دارد، ما به نیابت از کشورهای دیگر، بیش‌ از ۳۵۰۰ شهید در مقابله با قاچاق مواد مخدر تقدیم کرده‌ایم.

سردار رضایی افزود: ما در سال گذشته با بیش‌ از هزار تن کشفیات مواد مخدر، رکورد را شکستیم که بخشی از این‌ ها برای کشورهای غربی بوده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی از سال‌ های پس‌ از انقلاب دارای یک تجربه میدانی است و توطئه‌ های متعدد دشمنان را خنثی کرده‌ است؛ از این‌رو آمادگی انتقال تجربیات و نظرات را دارد.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=5041
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها