• امروز : جمعه - ۵ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 July - 2024

اخبار ویژه

دکتر اسماعیل حسینی عضو ناظر در شورای عالی انرژی شد انتخاب حمید سلیمی به عنوان رییس تعاونی حقوقدانان کشور مراسم شیرخوارگان حسینی در شیرخوارگاه «حضرت ولی عصر (عج)» برگزار شد/ شیرخوارگاه «حضرت ولی عصر (عج)» تنها مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست زیر سه سال استان فارس است بازدید دکتر سید اسماعیل حسینی از کوهمره سرخی ضرورت ورود نهادهای نظارتی و دستگاه قضا به ادعای پست‌فروشی در شهرداری تهران شهر نیازمند عطاری دانا و خموش است/برگزاری انتخابات داخلی شورای شهر تهران در هفته‌های آتی حضور پزشکیان و مخبر در اجتماع عزاداران حسینی نهاد ریاست جمهوری معیارها و روند انتخاب اعضای کابینه چهاردهم تشریح شد تاکید مخبر بر ضرورت اجرای تمام مصوبات ستاد مرکزی اربعین تا نیمه محرم دیدار فرماندهان نظامی و انتظامی با رئیس‌جمهور منتخب ۷۹ ضربه وزارت اطلاعات در رویارویی مستقیم با تروریست‌ها در دولت جدید با آزاد شدن واردات خودرو امکان انتخاب بهتر و رقابت بیشتر وجود دارد نقش تعاون در برنامه پنجم و ششم توسعه/ لزوم توجه به سیاست‌های پشتیبانی و مانع‌زدایی از توسعه‌ی تعاونی‌ها کارگران نتوانسته اند بطور کامل از مواهب اصل ۲۹ قانون اساسی بهره مند گردند/عدم وجود تشکیلات غیر سیاسی و صرفا صنفی بزرگترین معضل کارگران در دهه های گذشته بوده است پیام تبریک رییس شورای اسلامی استان فارس به رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی

5

عین اللهی:‌ برنامه وزارت بهداشت عدالت محور و تعالی نظام سلامت است

  • کد خبر : 25923
  • 06 اردیبهشت 1401 - 2:40
عین اللهی:‌ برنامه وزارت بهداشت عدالت محور و تعالی نظام سلامت است

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و سلامت ایرنا، بهرام عین اللهی دوشنبه در ضیافت افطاری با خبرنگاران حوزه سلامت افزود: خبرنگاران را در حوزه سلامت از ارکان اصلی می دانیم و در قبال شعور و باور، اعتقادات مردم و اندیشه های بیگانه مسوول بوده و این مسوولیت محدودیت نمی […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و سلامت ایرنا، بهرام عین اللهی دوشنبه در ضیافت افطاری با خبرنگاران حوزه سلامت افزود: خبرنگاران را در حوزه سلامت از ارکان اصلی می دانیم و در قبال شعور و باور، اعتقادات مردم و اندیشه های بیگانه مسوول بوده و این مسوولیت محدودیت نمی آورد.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه در نظام سلامت همه مسوولیت ها به عهده وزارت بهداشت نیست و هر سازمانی باید پیوست سلامت داشته باشد، خبرنگاران می توانند در این عرصه نقش آفرین باشند.

عین اللهی تصریح کرد: در وزارت بهداشت به دنبال معلول علت ها هستیم و سلامت وجه همگانی دارد و حضور خبرنگاران با توجه به اینکه در آستانه هفته سلامت هستیم، بسیار مفید و موثر است.

وزیر بهداشت گفت: سلامت پایه کارهای فرهنگی و اقتصادی است؛ قبل از شیوع همه گیری کرونا، همه حوزه سلامت را ملموس حس نکرده بودند بطوریکه آموزش و پروش، تفریح، مسافرت و غیره تعطیل شد و فهمیدیم که کرونا چه اختلالی در سلامت جامعه ایجاد کرد.

به گفته عین اللهی، نیازمند راهنمایی های خبرنگاران هستیم زیرا آنها کاستی ها را به خوبی می بینند و سلامت مردم به همکاری همگانی احتیاج دارد و نقش رسانه ها در این زمینه بارز است.

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: تجربه بزرگی در دو سال اخیر طی کردیم و هفت ماه اخیر با شروع کار دولت مردمی با هجمه سنگینی از کرونا با روزانه ۵۰ هزار بیمار سرپایی، ۷۰۰ مورد مرگ و میر و هشت هزار بیمار بستری در بخش مراقبت های ویژه مواجه بودیم که با همکاری مردم و اینکه خبرنگاران آحاد جامعه را با ورود واکسن و تولید داخلی واکسن ترغیب به تزریق آن می کردند از این فاجعه سنگین عبور کردیم.

به گفته عین اللهی، اکنون ۶ مرکز تولید واکسن کرونا در کشور داریم و بیش از ۱۴۸ میلیون دز واکسن تزریق شده و ایام نوروز شاهد شور و نشاط مردم بودیم که نتیجه تلاش همکاران حوزه سلامت و اصحاب رسانه هستیم.

عین اللهی اظهار داشت: حدود ۳۰۰ شهید مدافع سلامت در دوران کرونا داریم و جامعه سلامت، جامعه ایثارگر هستند و امیدواریم با بهتر شدن خدمات حوزه سلامت، به مردم بیشتر خدمت کنیم.

وزیر بهداشت تاکید کرد: رسالت امروز ما در نظام سلامت خدمت به محرومان است. نوروز امسال همکاران بهداشت و سلامت بویژه اورژانس در مناطق مختلف خدمات خوبی به مردم ارائه دادند و در بیمارستانها حضور چشمگیری داشتند. 

وزیر بهداشت افزود: امروز عدالت در نظام سلامت را خوب نمی بینیم و در جهت رفع آن تلاش می کنیم.

عین اللهی گفت: کشور علیرغم محدودیت تحریم، از نظر علوم پزشکی در منطقه برتر است.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=25923
   

نوشته های مشابه

12آذر
بازی درمانی در کودکان پرخاشگر
گزارش تحلیلی معاصر :

بازی درمانی در کودکان پرخاشگر

15آبان
درد بی درمان سوختگی در ایران
رئیس هیئت مدیره جمعیت حمایت از بیماران سوخته(ققنوس) :

درد بی درمان سوختگی در ایران

08آبان
شناخت انواع هپاتیت
گزارش تحلیلی معاصر:

شناخت انواع هپاتیت

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها