• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

اخبار ویژه

دکتر اسماعیل حسینی عضو ناظر در شورای عالی انرژی شد انتخاب حمید سلیمی به عنوان رییس تعاونی حقوقدانان کشور مراسم شیرخوارگان حسینی در شیرخوارگاه «حضرت ولی عصر (عج)» برگزار شد/ شیرخوارگاه «حضرت ولی عصر (عج)» تنها مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست زیر سه سال استان فارس است بازدید دکتر سید اسماعیل حسینی از کوهمره سرخی ضرورت ورود نهادهای نظارتی و دستگاه قضا به ادعای پست‌فروشی در شهرداری تهران شهر نیازمند عطاری دانا و خموش است/برگزاری انتخابات داخلی شورای شهر تهران در هفته‌های آتی حضور پزشکیان و مخبر در اجتماع عزاداران حسینی نهاد ریاست جمهوری معیارها و روند انتخاب اعضای کابینه چهاردهم تشریح شد تاکید مخبر بر ضرورت اجرای تمام مصوبات ستاد مرکزی اربعین تا نیمه محرم دیدار فرماندهان نظامی و انتظامی با رئیس‌جمهور منتخب ۷۹ ضربه وزارت اطلاعات در رویارویی مستقیم با تروریست‌ها در دولت جدید با آزاد شدن واردات خودرو امکان انتخاب بهتر و رقابت بیشتر وجود دارد نقش تعاون در برنامه پنجم و ششم توسعه/ لزوم توجه به سیاست‌های پشتیبانی و مانع‌زدایی از توسعه‌ی تعاونی‌ها کارگران نتوانسته اند بطور کامل از مواهب اصل ۲۹ قانون اساسی بهره مند گردند/عدم وجود تشکیلات غیر سیاسی و صرفا صنفی بزرگترین معضل کارگران در دهه های گذشته بوده است پیام تبریک رییس شورای اسلامی استان فارس به رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی

6

فرهنگ کار باید در کهگیلویه‌وبویراحمد تغییر کند/ ضرورت توجه به کارآفرینی در شهرستان‌های محروم استان+تصاویر

  • کد خبر : 13677
  • 17 آبان 1400 - 13:29
فرهنگ کار باید در کهگیلویه‌وبویراحمد تغییر کند/ ضرورت توجه به کارآفرینی در شهرستان‌های محروم استان+تصاویر

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست ساعت: ۱۴:۲۹ منتشر شده در مورخ: ۱۴۰۰/۰۸/۱۷ شناسه خبر: ۱۷۸۲۶۵۱ فرمانده سپاه فتح در سفر یک‌روزه خود به شهرستان لنده دردیدار با امام جمعه این شهرستان گفت: آنچه امروز برای این استان به خصوص شهرستان لنده لازم و ضرورت است تغییر فرهنگ کار است. به گزارش شبکه اطلاع رسانی […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

ساعت: ۱۴:۲۹
منتشر شده در مورخ: ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
شناسه خبر: ۱۷۸۲۶۵۱

فرمانده سپاه فتح در سفر یک‌روزه خود به شهرستان لنده دردیدار با امام جمعه این شهرستان گفت: آنچه امروز برای این استان به خصوص شهرستان لنده لازم و ضرورت است تغییر فرهنگ کار است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در سفر یک روزه خود به شهرستان لنده آخرین وضعیت پروژه های عمرانی این شهرستان را مورد بازدید قرار داده و در ادامه نیز به دیدار با امام جمعه، خانواده معظم شهید، دیدار چهره به چهره با بسیجیان این شهرستان پرداخت.

فرمانده سپاه فتح در ابتدای این حضور به شهرستان لنده ابتدا نشست بصیریتی با فرمانده و کارکنان سپاه ناحیه لنده شرکت کردو گفت:امروز در افغانستان شاهد خروج خفت بار امریکایی هستیم و در یمن شاهد پیروزی موفق آمیز کسانی هستیم که با پای برهنه شاهد دفاع از کشور خویش در مقابل ابر قدرت های جهان و عربستان سعودی هستند و در عراق وسوریه و سایر کشورها شاهد جریان رو به رشد جبهه مقاومت هستیم.

وی افزود: در خلیج فارس و دریایی عمان امریکایی ها مشغول دزدی دریایی هستند اما قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی و سپاه توانست سیلی محکمی به آمریکایی ها بزند که نشانه زوال و فروپاشی امریکا است.

سردار خرم دل تاکیدکرد: تلاش های خفت بار آمریکایی‌ها در همه حوزه‌ها باعث شد تا چهره آمریکا در تمام کشورهای جهان آشکار شود و هیمنه آمریکایی‌ها شکسته شود.

وی در ادامه با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان لنده با قدردانی از تلاش های خوب امام جمعه شهرستان در همکاری به سپاه و بسیج گفت: توجه ویژه به بحث حلقات طرح صالحین و همکاری مضاعف در ارتقای سطح کمی و کیفی حلقات با تاکید بر آموزش و تخصصی کردن فعالیت‌های قرآنی از اقدامات شاخصی است که با همکاری امام جمعه و ائمه جماعات در مساجد در حال اجرایی است که پیامدها و نتایج ارزشمندی نیز به همراه داشته است.

وی در ادامه گفت: توجه ویژه به اتحاد و همدلی در اجرایی کردن فعالیت های فرهنگی، هنری، مذهبی نقش مفید و سازنده‌ای در تعالی و رشد نوجوانان و جوانان دارد.

فرمانده سپاه فتح استان گفت: توجه ویژه به امر اشتغال در سطح شهرستان لنده یکی از موارد بسیار مهم است که نیازمند مشارکت همگانی به خصوص تخصصی کردن آموزش ها است که باید باید مورد توجه قرارگیرد.

در ادامه نیز حجت الاسلام محمودی اصل گفت: تلاش خوب و موثر پاسداران در حوزه های مختلف و توجه به مباحث معنوی و فرهنگی و اصالتا در حوزه تربیت نیروی انسانی از بهترین فعالیت های است که در حوزه طرح صالحین در حال اجرایی است.

محمودی اصل گفت: اقدامات مفید وموثر نیروهای خدوم ما در حوزه تربیتی باعث شد تا مباحث مهم دینی و مذهبی و اعتقادی به سمت یک حرکت جهادی موثر شکل گرفته است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: کار زیبای تشکیلاتی در حوزه های مختلف می تواند مفید وموثرباشد لذا باید حمایت های موثر تری از جوانان در خصوص اجرای هرچه بهتر گام دوم انقلاب صورت گرفته است.

در ادامه نیز سرهنگ ویسی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده گفت: توجه ویژه به آموزش و متعالی کردن اندیشه های دینی و فعالیت های قرآنی در بستر مساجد و محلات از اقدامات ارزشمندی است که در حلقات طرح صالحین در حال اجرا است.

سردار خرم دل در ادامه سفرخود به شهرستان با یکی از حلقه های قرآنی نوجوانان زیر۱۲سال شهرستان لنده دیدار کرد و ار فعالیت های شکل گرفته توسط مربی این حلقه قدردانی کرد.

فرمانده سپاه فتح با اشاره به توجه ویژه به فعالیت های قرآنی در مساجد و پایگاه های مقاومت گفت: هر پایگاه مقاومت بسیج باید یک مرکز قرآنی برای تداوم آموزش روخوانی و روان خوانی قرآن باشد.

در ادامه نیز فرمانده سپاه فتح با حضور در حوزه مقاومت حضرت زهرا(س) خواهران از تلاش های خوب بسیج خواهران در تولید بیش از ۱۷۰هزار عدد ماسک قدردانی کرد و گفت: آنچه باعث پویایی در عملکرد و اساس کار در مدیریت و برنامه ریزی است داشتن اطلاعات دقیق از وضعیت جامعه است.

وی افزود: توجه ویژه به امر ازدواج و فراهم کردن زمینه لازم برای ازدواج می تواند نقش مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی داشته باشد.

فرمانده سپاه فتح گفت:راه اندازی طرح های مختلف تولیدی  و توجه ویژه به اشتغال زنان در حوزه های میراث فرهنگی وصنایع دستی، خیاطی و سایر حوزه ها اجرایی شود.

سردار خرم دل گفت: فرهنگ کار باید به درستی در جامعه نهادینه شود و تا زمانی که این فرهنگ به درستی اجرایی نشود شاهد افزایش سیل بیکاری در جامعه خواهیم بود.

فرمانده سپاه فتح در ادامه با حضور در حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده از آخرین فعالیت های این حوزه در طرح شهید بهنام محمدی و سایر فعالیت های این حوزه بازدید کرد.

سردار خرم دل در این دیدار تاکیدکرد: توجه به مسؤلیت پذیری دانش آموزان می تواند نقش مهمی در  شکل گیری شخصیت آنان داشته باشد لذا باید جامعه ای مسولیت پذیر تربیت کنیم.

وی گفت:توجه به زیرساخت های اساسی در بسیج دانش آموزی می تواند نقش مهمی در شکل گیری شخصیت فردی و گروهی  اجرایی شود.

در ادامه سردار خرم دل در دیدار فرمانده حوزه مقاومت بسیج ولی عصر(عج) و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج با اشاره به نقش مهم فرماندهان پایگاه ها در ترویج اندیشه و آرمان های بسیج گفت: فرماندهان پایگاه های مقاومت فرماندهان خط مقدم در جنگ نرم دشمن هستند که باید اجرایی کردن ماموریت های مختلف نقش مهمی در مبارزه با توطئه های دشمنان دارند که این مهم با آموزش و تربیت و معرفت افزایی باید توسعه و تقویت شود.

فرمانده سپاه فتح گفت: توجه به فعالیت های فرهنگی و مذهبی کار بسیار عالی است ولی باید اقشار مختلف مردم را به سمت اشتغال و کارآفرینی سوق دهیم.

سردار خرم دل تاکید کرد: تعالی اندیشه ها و آرمان های انقلاب باید به شکل هنرمندانه ای صورت گیرد تا در مقابل جنگ و نحله های فرهنگی صورت گیرد.

فرمانده سپاه فتح استان در ادامه با بازدید از گردان ۴۹۰حضرت ابوالفضل(ع) تیپ۴۸فتح از آخرین فعالیت های این گردان بازدید کرد.

در ادامه سردار خرم دل با حضور در منزل سردار پاسدار شهید حاج سید جانمحمد موسوی نسب با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفت وگو کرد.

فرمانده سپاه فتح در این دیدار با اشاره به مجاهدت ها و فداکاری شهیدان و رزمندگان و آزادگان یاد و خاطره همه کسانی که برای دفاع از خاک این دیار از جان خویش گذشتند را گرامی داشتند.

در ادامه سردار خرم دل با حضور در محل پروژه عمرانی ساخت حوزه مقاومت بسیج شهید رجایی در روستای شیتاب در بخش موگرمون آخرین وضعیت ساخت این پروژه عمرانی را مورد بازدید و ارزیابی قرار دادند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=13677
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها