• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اخبار ویژه

بیانیه استقلال باعث تغییر در ترکیب تیم ملی شد؟ ٩٢ درصد پهنه کشور از نظر خدمات بوم‌شناسی ارزش‌گذاری می‌شود مخبر: یکی از راهبردهای اصلی دولت، مردمی کردن اقتصاد است لزوم برخورداری شیراز از پیست دو و میدانی استاندارد پیام تسلیت به رییس شورای هماهنگی امور شهرستان حزب همت در استان فارس مجلس دوازدهم باید اولویت‌های خود را در راستای تحقق شعار سال تنظیم کند منتخبان مردم تسویه حساب‌های سیاسی را به مجلس وارد نکنند روایت وزیر اقتصاد از کارنامه اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ پیگیری مطالبات مردمی در وزرات خانه اقتصاد و دارایی توسط نماینده منتخب فسا وزیر کار: در آمد کارگران قطعا بالاتر از این است ! | مگر تمام جامعه کارگری تنها درآمدشان این است؟ سرمربی پرسپولیس با یک تعویض یاد مایلی‌کهن را زنده کرد! کشف ۹۲ درصدی پرونده‌های جرایم جنایی در کشور با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند نزاع‌های سیاسی، زنگ خطر مجلس دوازدهم نماینده ویژه رییس جمهور اولین حکمش را صادر کرد

4

فعالیت و مشاوره رایگان ۴۷۵۰ وکیل برای مددجویان کمیته امداد

  • کد خبر : 7481
  • 02 آبان 1400 - 1:15
فعالیت و مشاوره رایگان ۴۷۵۰ وکیل برای مددجویان کمیته امداد

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد از ارائه مشاوره‌های حقوقی و قضایی رایگان توسط ۴۷۵۰ وکیل در سطح کشور به مددجویان کمیته امداد خبر داد. جعفر صباغیان در گفت‌وگو با ایسنا، درخصوص ارائه خدمات معاونت حقوقی کمیته امداد به مددجویان و با بیان اینکه تفاهم‌نامه‌های متعددی با کانون وکلای […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد از ارائه مشاوره‌های حقوقی و قضایی رایگان توسط ۴۷۵۰ وکیل در سطح کشور به مددجویان کمیته امداد خبر داد.

جعفر صباغیان در گفت‌وگو با ایسنا، درخصوص ارائه خدمات معاونت حقوقی کمیته امداد به مددجویان و با بیان اینکه تفاهم‌نامه‌های متعددی با کانون وکلای دادگستری، مرکز مشاوره وکلا و کارشناسان خانواده قوه قضائیه و مرکز خدمات الکترونیک در جهت ارائه خدمات حقوقی ارزان‌تر یا رایگان به مددجویان تنظیم شد، گفت: اکثر خدمات قضایی از طریق وکلای نیکوکار و خیرینی که در حوزه حقوق فعالیت دارند در کمیته امداد امداد در حال انجام است. 

به گفته وی، ۴۷۵۰ وکیل در سطح کشور به صورت رایگان به مددجویان کمیته امداد مشاوره‌های حقوقی و قضایی ارائه می‌دهند.

معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد افزود: غالب پرونده‌های قضایی که خانواده‌های مددجوی کمیته امداد در محاکم قضایی دارند موضوعات حسبی از جمله تقسیم ترکه یا نفقه فرزندان، مهریه و سایر موضوعات مربوط به امور خانواده است که این موضوعات از طریق وکلای نیکوکار در کل کشور از طریق میز خدمت پیگیری می‌شود.

به گفته وی، وکلای نیکوکار در هفته به صورت متناوب در مجموعه کمیته امداد حضور دارند و مددجویان به آنها مراجعه کرده و این خدمات حقوقی و قضایی را دریافت می‌کنند.

صباغیان با اشاره به اینکه در شش ماهه اول امسال کمیته امداد از خدمات ۲۳۰۰ وکیل نیکوکار فعال برای ارائه ۲۷۰۰۰ خدمت حقوقی برای حدود ۱۲۰۰۰ مددجو بهره برده است، گفت: موارد متعددی بودند که سهم الارث مددجو یا مهریه مددجو دریافت شد و براین اساس توانمند شدند و به جهت توانمندی از تحت پوشش امداد خارج می‌شوند. 

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=7481
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها