• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024

اخبار ویژه

دکتر اسماعیل حسینی عضو ناظر در شورای عالی انرژی شد انتخاب حمید سلیمی به عنوان رییس تعاونی حقوقدانان کشور مراسم شیرخوارگان حسینی در شیرخوارگاه «حضرت ولی عصر (عج)» برگزار شد/ شیرخوارگاه «حضرت ولی عصر (عج)» تنها مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست زیر سه سال استان فارس است بازدید دکتر سید اسماعیل حسینی از کوهمره سرخی ضرورت ورود نهادهای نظارتی و دستگاه قضا به ادعای پست‌فروشی در شهرداری تهران شهر نیازمند عطاری دانا و خموش است/برگزاری انتخابات داخلی شورای شهر تهران در هفته‌های آتی حضور پزشکیان و مخبر در اجتماع عزاداران حسینی نهاد ریاست جمهوری معیارها و روند انتخاب اعضای کابینه چهاردهم تشریح شد تاکید مخبر بر ضرورت اجرای تمام مصوبات ستاد مرکزی اربعین تا نیمه محرم دیدار فرماندهان نظامی و انتظامی با رئیس‌جمهور منتخب ۷۹ ضربه وزارت اطلاعات در رویارویی مستقیم با تروریست‌ها در دولت جدید با آزاد شدن واردات خودرو امکان انتخاب بهتر و رقابت بیشتر وجود دارد نقش تعاون در برنامه پنجم و ششم توسعه/ لزوم توجه به سیاست‌های پشتیبانی و مانع‌زدایی از توسعه‌ی تعاونی‌ها کارگران نتوانسته اند بطور کامل از مواهب اصل ۲۹ قانون اساسی بهره مند گردند/عدم وجود تشکیلات غیر سیاسی و صرفا صنفی بزرگترین معضل کارگران در دهه های گذشته بوده است پیام تبریک رییس شورای اسلامی استان فارس به رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی

3

قوه قضاییه مانع بیکاری ۳۳۶ نفر شد

  • کد خبر : 26030
  • 07 اردیبهشت 1401 - 20:51
قوه قضاییه مانع بیکاری ۳۳۶ نفر شد

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از مرکز رسانه قوه قضائیه، رییس دستگاه قضا در جلسات متعدد به مسئولان قضایی بر رفع موانع تولید و حمایت از کارگاه‌های تولیدی در جهت تسریع و رشد تولید تاکید کرده است. در همین راستا حجت‌الاسلام والمسلمین صادق رحیمی معاون قضایی قوه قضاییه جهت بررسی […]

به گزارش پایگاه خبری طلوع سیاست

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از مرکز رسانه قوه قضائیه، رییس دستگاه قضا در جلسات متعدد به مسئولان قضایی بر رفع موانع تولید و حمایت از کارگاه‌های تولیدی در جهت تسریع و رشد تولید تاکید کرده است.

در همین راستا حجت‌الاسلام والمسلمین صادق رحیمی معاون قضایی قوه قضاییه جهت بررسی و رفع مشکلات شرکت شیر و گوشت بهین، از این واحد خدماتی بازدید کرد، این واحد خدماتی که در زمینه مواد غذایی فعالیت می‌کند در سال ۱۳۹۵ توسط شعبه ۲۱ دادگاه حقوقی تهران، ورشکسته اعلام شد. 

بعد از اعلام ورشکستگی شرکت، سازمان تامین اجتماعی، بانک‌های سپه، ملی و ملت، از این واحد، ادعای طلب ارزی و ریالی کردند و پرونده این شرکت در ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ به اداره تصفیه ارجاع شد.

اداره تصفیه و امور ورشکستگی برای ادامه حیات شرکت و نیز صرف اشتغال کارکنان، کشتارگاه این واحد خدماتی را از ابتدای سال ١٣٩٩ اجاره داده است و در حال حاضر این واحد خدماتی زیر نظر اداره کل تصفیه امور ورشکستگی ادامه فعالیت می‌دهد. 

در حال حاضر در کشتارگاه این شرکت ورشکسته روزانه یک هزار و ۵۰۰ راس گوسفند و ۳۰۰ الی ۵۰۰ راس گاو کشتار می‌شود.

این واحد خدماتی در حال حاضر در اجاره شرکت بهین دامنه دشت ورامین و تحت نظر اداره کل تصفیه امور ورشکستگی قوه قضاییه فعال است و ٢٠۶ نفر به صورت مستقیم در آن فعالیت می‌کنند.

 همچنین ۳۰ نفر نیروی پیمانکاری و ۱۰۰ نفر در بخش توزیع به صورت غیر مستقیم با این واحد همکاری می‌کنند. در مجموع این واحد خدماتی به صورت مستقیم و غیر مستقیم عامل اشتغال ٣٣۶ نفر شده است.

در نتیجه نظارت‌های اداره کل تصفیه و امور ورشکستگی معاونت دستگاه قضا این شرکت ورشکسته در حال حاضر علاوه بر ایجاد اشتغال میزان قابل توجهی از نیاز به محصولات پروتئینی بازار را مرتفع می‌کند. 

در این بازدید حجت‌الاسلام رحیمی ضمن بررسی وضعیت واحد مذکور دستور پیگیری و حل مشکل مجوز قسمت بسته بندی گوشت واحد یادشده را تا حصول نتیجه به مدیر امور ورشکستگی صادر کرد.

لینک کوتاه : https://tolosiyasat.ir/?p=26030
   

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها